Joo ei mun mielestä voi sanoa, että selvisi "vain" aivotärähdyksellä, kun sekin voi olla vuosikausien piina..AIjh, eilisessä BMX:ssä se nainen menetti tajunsa kun kaatui kivikossa. Onneks ei kai "pahempaa".
Ei voi tykätä. Mutta Nadal on jo uransa ehtoopuolella, Djoko ei vielä ja siksi tulos ei yllätä.Djoko voitti 2-0.
Triathlon taitaa olla huomenna, sinne vaan.
Jos pääsevät edes uimaan Seinen veden huonon laadun takia.Triathlon taitaa olla huomenna, sinne vaan.
Ei ole olemassa aivotärähdystä, on vain aivoruhjeen miedompia merkityksiä. Tai sanotaanko, että näin on kerrottu ja olen sen uskonut.Joo ei mun mielestä voi sanoa, että selvisi "vain" aivotärähdyksellä, kun sekin voi olla vuosikausien piina..
Ranska on muuten saanut jo 10 mitalia, 3-5-2 on saldo. Pian tulee lisää kun ovat miesten jousiammunnan joukkuefinaalissa.
Englantilaiset selvästi olleet urheilijaostoksilla, mutta Teamsissä pätki ja luulivat, että kaveri sanoi iäksi fifteen.Mitä ne puhuu että skeittaus on vain jonnejen laji. Tämä setämies nähdään myöhemmin puistossa.
Ja lopulta saldo 5x 10 ja 9.Korea toisen setin alkuun 10-10-10
No onhan tää ny 100x mielenkiintosempaa ku mitkään ilmapistoilut, ratsastukset ym. Pirun hienoa hommaa ja useemmalla vielä mahku viedä tää.Kyllä tätä skeittailua mielellään katsoo. Jos tämä ei kuulu Olympialaisiin, kun ei ole "urheilua", niin ei kyllä sitten mitkään ihmeen ilmapistoilutkaan.
Sai 50 sekuntia rangaistusta, niin menikin vikaksi :DSenegalilainen koskimeloja meni finaalissa kärkeen, tässä lajissa ei ole länsimaiden ulkopuolelta tullut hirveäti menestystä
Perkeleen VAR.Sai 50 sekuntia rangaistusta, niin menikin vikaksi :D