Joskus pääset.Pääseenkö mä ees nukkuu?
Joskus pääset.Pääseenkö mä ees nukkuu?
Tämän takia häntä ei näkyny tänään korismatsissa.
Todellakin! Alku vaikutti muulta mut loppua kohti parani kertalaakia! Nyt se kohokohta!Siis nää on oikeesti cooleimmat päättäjäiset ikinä. Ei ole sitä hautajaistunnelmaa, vaan kunnon bileet.
Jep NBC vai minkä tv-kanavan lähettiläänä olikaan.Eikös se saanu 500 tonnia / päivä et esiintyi Olympialaisissa
Softballiin ainakin naisten sarjaan Suomi saisi kilpailukykyisen joulkueen. Ainakin Tokioon oli projekti sitä varten tekeillä. Pesäpalloliitto vain mukaan nyt.Squash, lacrosse, lippupallo, baseball/softball ja kriketti on käsittääkseni jo varmistettu. Tuskin muita tulee. Tai on siellä myös rannikkosoutu, joka korvaa jonkun muun soutulajin.
Oli muuten ihan sekunneista kiinni etten sulkenut telkkaria, kun pitää aamulla kumminkin herätä töihin. Mutta sitten Tomppa hyppäs katolta.Siis miettikään niitä jotka lähti nukkumaan ja lentokentälle täältä liveseurannasta. HAHA!
Jos ois suomessa niin tulis kirkkovenesoutu, kuvakkeena sellanen tyylitelty vene alhaalta päin airoineen. Ja ehkä joku kalastus + katiskahommat.Squash, lacrosse, lippupallo, baseball/softball ja kriketti on käsittääkseni jo varmistettu. Tuskin muita tulee. Tai on siellä myös rannikkosoutu, joka korvaa jonkun muun soutulajin.
Onneksi on loma, niin ei tartte miettiä.
Saunominen, Sauna-Timo tekee comebackin ja joku kuolee saunaan taas, tuskin venäläinen tällä kertaa tosinJos ois suomessa niin tulis kirkkovenesoutu, kuvakkeena sellanen tyylitelty vene alhaalta päin airoineen. Ja ehkä joku kalastus + katiskahommat.
Mulla vain 2, mutta sekin hyvä. Ajoitus on tärkeintä.Kyllä! Vielä kolme viikkoa lomaa edessä.
Ei tainnut olla mitään nappikauppaa?Dre möi nappikuulokkeet Applelle niin ei varsinaisesti tartte rahasta tehdä