Silleen, että kestää just takuuajan.Monellakohan vaijerilla nuo audin renkaat on tuolla kii
Silleen, että kestää just takuuajan.Monellakohan vaijerilla nuo audin renkaat on tuolla kii
Pysyköön siellä idän ihmemaassa vaan. Kuinkakohan kovia kiekkomiehiä "veljet" Erdogan ja Orban ovat?Tai hammaslääkäri. Toki hän viihtyykin nykyään vain kovien kiekkomiesten seurassa, niin ei tarvitse mitään buuauksia kuunnella.
Äkkiähän niistä tehdään, kun käydään vähän lepakkovuorolla pelaamassa Sotchissa Putlerin kanssa. Niinistöltä voivat kysyä, että mitkä kikat tepsii parhaiten.Kuinkakohan kovia kiekkomiehiä "veljet" Erdogan ja Orban ovat?
My god, missä turvavälit ja kasvomaskit! Äkkiä Ile de France sulkuun, tuollahan leviää kaikki.Enpä tiennytkään että ovat hommanneet Krista Kiurun tuonne kapellimestariksi.
Ja sitten iski Korona.Kyl mä Rion päättäjäisistä muistan sen, että siellä oli jotain Super Mario sekoilua.
Jännä muuten, ettei Asterixilla ja Obelixilla ole ollut kisoissa vielä mitään roolia.Kyl mä Rion päättäjäisistä muistan sen, että siellä oli jotain Super Mario sekoilua.
Kesä- ja talviolympiadille omat saattueet.Siis miksi tuo lippu menee Losiin, onhan tässä talviolympialaiset välissä? Perkele.
Tän muistan iteki. Japaniin liittyvääKyl mä Rion päättäjäisistä muistan sen, että siellä oli jotain Super Mario sekoilua.
Vain 40 kertaa.Tätä hymniä ei paljon kuultukaan tässä kisojen aikana.