Mainos

Pariisin olympialaisten liveseuranta 11.8.2024

• 38 612
  • 1 436

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Kyllä se Ateena 2004 menee ihan samaan kategoriaan. Niitä kisoja maksetaan tänäkin päivänä. Ja ihan valehtelematta, aikoinaan minun verorahoilla myös.

Ateenahan haki vuoden 1996 olympialaisia koska tuli 100 vuotta ekoista nykyaikaisista olympialaisista. Se oli heidän ainoa perustelu kisoille, mitään muuta ei ollut esittää. Siksi eivät sitten onneksi vielä silloin niitä saaneetkaan.
Kyllä, mutta mikä Riosta tekee shokeeravan on se, miten nopeasti kisapaikat jäivät käyttämättömiksi ja miten karun näköisiä ne ovat tänä päivänä vaikka kisoista on vasta alle 10v.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Kyllä, mutta mikä Riosta tekee shokeeravan on se, miten nopeasti kisapaikat jäivät käyttämättömiksi ja miten karun näköisiä ne ovat tänä päivänä vaikka kisoista on vasta alle 10v.
Toki näinkin, mutta itse asiassa taisi se reilu 10 vuotta sitten olla ihan sama tilanne jo Kreikassa.

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Oletko käynyt Ateenassa? Ei mennyt hyvin sielläkään.
En ole, ja pakko sanoa myös että noiden kisojen aikaan olin niin nuori etten muista niistä mitään, mitä nyt vasta jälkikäteen aiheeseen enemmän perehtynyt.
Toki näinkin, mutta itse asiassa taisi se reilu 10 vuotta sitten olla ihan sama tilanne jo Kreikassa.
Varmasti, mutta ymmärtääkseni tämä ei sinänsä minään suurena yllätyksenä taitanut tulla? Kyllähän taloudellisia kysymysmerkkejä leijaili kisojen yllä ihan sinne avajaisviikolle asti. (Tälle lähteenä on YLE:n "Tarunhohtoiset kesäolympialaiset"- podcast.) Eli itse ainakin olen siinä käsityksessä että Rion rappeutumiset tuli vähän suurempana yllätyksenä kuin Ateenan.

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara

Taitaa koskea aika paljon 2014 Futiksen stadioneita sama?

Yhtään ei lahjontaa tainnut olla et saivat molemmat tapahtumat sinne

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Varmasti, mutta ymmärtääkseni tämä ei sinänsä minään suurena yllätyksenä taitanut tulla? Kyllähän taloudellisia kysymysmerkkejä leijaili kisojen yllä ihan sinne avajaisviikolle asti. (Tälle lähteenä on YLE:n "Tarunhohtoiset kesäolympialaiset"- podcast.) Eli itse ainakin olen siinä käsityksessä että Rion rappeutumiset tuli vähän suurempana yllätyksenä kuin Ateenan.
Joo kuuntelin tuon podin itsekin. Ihan hyvää settiä kyllä.

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Toivottavasti urheilijoilla on hyvät eväät ja juomat mukana näissä juhlissa.

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Luulisi olevan aika vaikea soittaa pianoa tuossa asennossa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy