Onhan tuo kisojen yksi kiinnostavimpia lajeja.Jokainen saa harrastaa ja seurata golfia ihan oman mielensä mukaan, ei siinä mitään, mutta täytyykö sitä hieroa kasvoihin kun tuolla tapahtuu kaikkea muutakin?
En mä oikein osaa pitää kaaviota harmillisena tai epäreiluna, näin se sijoittamattomalla urheilijalla menee.Vähän harmillinen kaavio, kun mitaleille pitää voittaa 1. ja 6. rankatut vastustajat. Ainakin kuudenneksi rankattua jenkkiä vastaan näytti meno niin suvereenilta että mitali olisi ollut varmahko helpommalla kaaviolla.
Tuolla jo minua korjattiinkin, että seuraava vastus on kolmanneksi rankattu. Olisihan se nyt typerä kaavio jos samassa "oksassa" olisi ykkönen ja kuutonen.En mä oikein osaa pitää kaaviota harmillisena tai epäreiluna, näin se sijoittamattomalla urheilijalla menee.
Se on varmastikin aika subjektiivinen näkemys.Onhan tuo kisojen yksi kiinnostavimpia lajeja.
Tämän tason golf-turnaukset ovat Suomessa kuitenkin normaalisti ppw kisoja, joista saa maksaa 20-30€ normaalitilauksen päälle, että en pitäisi pelkästään subjektiivisena näkemyksenä.Se on varmastikin aika subjektiivinen näkemys.
Eiks sulla oo intternettiä?Jokainen saa harrastaa ja seurata golfia ihan oman mielensä mukaan, ei siinä mitään, mutta täytyykö sitä hieroa kasvoihin kun tuolla tapahtuu kaikkea muutakin?
Suomalaisuus tarttunut nyrkkien mukana.Nyrkkeily | Pihla Kaivo-ojalle hävinnyt amerikkalainen noitui katkerana: ”Tämä on todella syvältä”
Nyrkkeily | Pihla Kaivo-ojalle hävinnyt amerikkalainen noitui katkerana: ”Tämä on todella syvältä”
Jenkki sortunut selittämään tappiota lenssulla.
Tappiollakin lohkokolmosina jatkoonBeachvolleyn ykkösrankattu Ruotsi häviöllä 0-1 ja jäämässä alkulohkoon.
Joo, on siellä joku lucky losers, mutta et sä onnella mitalipeleihin pääse.Tappiollakin lohkokolmosina jatkoon99%varmuudella.
E: sittenkin jatkopaikka jo varma.
Vastahan tässä on viikko istuttu.Hitto myöhästyin koskimelonnan alusta. Oli pakko käydä kävelemässä välillä, ettei ihan kahta viikkoa istu koneella putkeen.