Parhaat piirretyt!!!

• 2 884
  • 27

pale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lebarin Pantterit
Edelleen, patamadam

En mä sitä kielläkään, ettenkö itse olisi imuroinut korkkareita ja texwillereitä. Varsinaisia juhlahetkiä mulle oli kersana, kun pääsi kesäisin penkomaan isovanhempieni ullakkoa, josta aina vaan löytyi ja löytyi enoni vanhoja korkkareita ja liuska- Willereitä. Jotenkin ne vanhat korkkarit (Batler Britton) tuntuivat paljon paremmilta, kuin sen ajan nykyiset.

Tex Willeriä oli hankala lukea lehden surkean toimittamisen takia (se stripin kokonen vihko, konekirjoituksella täytetyt puhekuplat) ja varsinkin kun se oli pelkkää jatkosarjaa, niin aina sieltä puuttui (eno perkele) jotain välistä... Noh, olen kyllä tutustunut tähän "uudempaankin" kirjaversioon, vaan silloin alkoi Jerry Cotton punkeemaan mun ja Texin väliin...
Ei siinä mitään, Tex oli asiallinen häiskä, vähän niinkuin sen ajan Amerikan Harri Holkeri.

Hommaa silti jostain Cocco-Billy itsellesi luettavaksi.

pale

Viikate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos, JYP, KooKoo, HeKi
Viestin lähetti Andrej
Suomalaisista piirrossarjoista aivan ehdoton on Rieku ja Raiku.

Samaa mieltä! Mainio on myös piirtäjä Riionheimon toinen sarjakuva, jonka nimeä en nyt tähän hätään muista, vaikka albumillinen moista herkkua kotoa löytyykin. Kirjan (tai vihko se oikeastaan vain on) helmiä on muun muassa Kiekko-Mursujen pelaajan vastaus kysymykseen, miltä tuntuu, kun halvaantuu ottelussa: "ei tunnu missään"...

Varsinaiseen piirrossarjakysymykseen vastaukseni on lyhyt: Simpsonit. Mikään muu ei ole katsomisen arvoista.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
-Nikke Knatterton
-Simpsonit
-Ren & Stimpy
-Disney-tuotokset

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy