Viestin lähetti Jii
Kertokaas Thaiholistit, jotain vinkkejä tai varoituksia. Olen lukenut muutama tuhat sivua erilaisia matkaoppaita, mutta parhaat vinkit tulevat muilta matkajilta.
Yksi frendi oli siellä talvella. Nyt se on elänyt säästäen, että pääsee ensi kuussa tapaamaan "tyttöystäväänsä" mikä jäi sinne. Tuumasin, että uskotsä tosissaan, että se olis sulle uskollinen tässä välissä. Sillä ei tietenkään ole mitään väliäkään, oli vaan niin huikea muija, että on hyvä päästä painamaan uudemmankin kerran.
Toinen frendi lähti kahden viikon matkalle viime kuussa. Jäi sille tielle löydettyään naisen ja kämpän. Matkatoimiston kanssa sai viisumit ja muut käytännön asiat hoidettua. Tulevaisuus avoin, varmaan häät pian tiedossa.
Kolmas frendi ei ole parin viikon reissulta palattuaan musta puhunukaan. Tälläisellä koko perheen palstalla ei parane liikaa yksityiskohtiin mennä, mutta päivisin jotain hengailua ja yöt pelkkää nussimista. Joskus maksullisia, joskus kävi vaan baarista nappaamassa jonkun mukaan. Ilman ei voi jäädä, sen verran kiimasia on ilmaisetkin tytöt. Tälläkin kaverilla on numeroa taikamaasta ja uusi reissu suunnitteilla.
Nämä jutut tiedän 100% varmasti todeksi ja monen muunkin kuulemani. Monet jutut tuntuvat liioittelulta, mutta ei ne ole, se on vaan semmonen maa.
Et maininnut kenen kanssa olet lähdössä tai jos yksin onko vaimoa/tyttöystävää. Jos on tarvetta uskollisuuteen, niin sitten kehoitan vaihtamaan matkakohdetta, olet ihan väärään maahan menossa.
Itse en ole Thaimaassa käynyt enkä tunne tarvettakaan mennä juuri em. syystä. Maailmassa on muutenkin paljon paikkoja mitkä kiehtoo paljon enemmän. Mikään asiantuntija en siis ole, mutta todella paljon olen juttuja kuunnellut...
Hauskaa matkaa vaan, mä oon näillä näkymillä menossa Gibraltarilla käväsemään ja sitten tietenkin jussiksi Suomeen.