Parhaat kertoimet?

• 1 758
  • 3

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
No niin vedonlyöjät. Kertokaapas millä vedonlyöntitoimistolla on keskimäärin suurimmat kertoimet pitkävedossa? Entä missä vedonlyöntitoimistossa on surkeimmat kertoimenlaskijat, jos tarkastellaan SM-liigaa?

Bob77

Jäsen
Mielestäni paras on Centrebet (myös luotettava).
Ja surkuhupaisin on tietysti tämä Suomen Veikkaus, jonka kertoimet ovat mitä ovat.

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Pitkävetoa on vain Veikkauksella, kaikkialla muualla voit pelata vähintään tuplia(harvassa ovat firmat jotka eivät sinkkuja hyväksy, enkä nyt puhu siviilisäädystä).
Kertoimien suuruus on suhteellinen käsite, on parempi puhua palautusprossasta(pitkävedosssa 52% (0,8^3)).
Itse olen Centren vakioasiakkaita koska siellä pal.% on 90:n tuolla puolen, nba:ssa taisi olla peräti 95%. Expekt on myös toinen hyvä mutta en tiedä hyväksyvätkö he vieläkään sinkkuja jokaiseen vetokohteeseen.

Mene tänne ja havaitse itse.

Kerroinvertailut kaikkialle ja kaikista firmoista

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Viestin lähetti varjo
Pitkävetoa on vain Veikkauksella, kaikkialla muualla voit pelata vähintään tuplia(harvassa ovat firmat jotka eivät sinkkuja hyväksy, enkä nyt puhu siviilisäädystä).
Kertoimien suuruus on suhteellinen käsite, on parempi puhua palautusprossasta(pitkävedosssa 52% (0,8^3)).
Itse olen Centren vakioasiakkaita koska siellä pal.% on 90:n tuolla puolen, nba:ssa taisi olla peräti 95%. Expekt on myös toinen hyvä mutta en tiedä hyväksyvätkö he vieläkään sinkkuja jokaiseen vetokohteeseen.

Mene tänne ja havaitse itse.

Kerroinvertailut kaikkialle ja kaikista firmoista

Kiitos varjo aivan loistava saitti. Pistin kokeeksi kerroinvertailut huomisesta Jokerit-Lukko pelistä. Paras palautusprosentti yli 94%. Huhhuh ei tarvitse kovin paljoa kertoimenlaskijan mokata ja tuoton odotusarvo heilahtaa positiiviseksi.

Jaa Centre vois olla ihan hyvä vaihtoehto, jos on siis luotettava. Pelailen tässä virtuaalisesti muutaman kuukauden centreä vastaan ja jos ollaan plussalla, niin rahat peliin.

Olisi kiva kuulla porukan kokemuksia. Paljon on onnistunut saamaan tuottoa sijoitetulle pääomalle ja millä aikavälillä:confused:

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy