Parempaa seppälää – pelipaidat 2019–2020

  • 110 624
  • 379

Taksari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KPC.

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tuo Paavo Pesusieni-paita oli kyllä omaan silmään ykkönen! Hienoja tuotoksia ja hienoa toimintaa SaiPalta!

Itse lämpenin ehdottomasti paidalle missä lukee rinnassa "SaiPa on paras". Ei olla varmaan koskaan nähty noin kovaa statementtia minkään liigan ja joukkueen pelipaidassa. Jokaiselle SaiPaa kannattavalle ehdoton pakko-ostos!

Täältä myös kunnianosoitus Lappeenrantaan. Helvetin hieno idea ja toivon todella että tämä formaatti jatkuu tulevillakin kausilla. Harmittaa ainoastaan se että tätä ei Hämeenlinnassa keksitty.
 

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Olikohan tuossa kovastikin sensuroitu otos ehdotuksista, vai eikö kukaan jatkoajan SaiPa-nimimerkeistä tosiaankaan lähettänyt nimellä Aina Tukena 6 v. ehdotusta, jossa molemmin puolin teksti "TERO ULOS!"

Mutta vakavammin hienoa tässä on se, että kyseessä ei ole mikään 'piirtäkäähän lapset innolla, setä heittää sitten silppuriin', vaan voittanut ehdotus oikeasti toteutetaan, kuten viime kaudella nähtiin.
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Tero ulos paidalle virtuaalinen ääni! Perhana kun ei keksinyt ajoissa..

Mutta oma virallinen ääni tuolle Meannan? paidalle. Jumaliste 4v ja tuollainen piirros. Meikäläinen istui 4vnä kuralätäkössä sössöttämässä työntelemässä koiran pökäleitä nenään.
 
Suosikkijoukkue
KK
Pelicansin paidat, vaikkei ole kovin komeita, ei myöskään ole mitään tilkkutäkkejä. Johtuuko sitten sponsorien vähyydestä vai sponsorien tuen suuruudesta, niin todella paljon mainostilaa paidoissa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pakko oli ihan läpällä käydä äänestämässä tuota SaiPan Paavo Pesusieni -paitaa. Olisi hienoa nähdä SaiPa tuollaisessa paidassa.

Lasten tuotokset muistuttavat paljon niitä paitoja, joissa SaiPa pelasi ysärin lopussa.
 

444

Jäsen
Oman ääneni annoin ”SaiPa on paras” -paidalle. Sen verran kova statement, että pakko on arvostaa. Tää on - tänäkin vuonna - hieno tempaus seuralta.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tossa SaiPa-paidassa, missä aurinko paistaa ja laineet liplattaa on ehkä ajankohtaista sisältöä. Niillä olisi varmasti mukava aloitella kesälomakausi. Kokonaisuuden kruunaa selässä oleva nimi Ramstedt.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pelicansin paidat, vaikkei ole kovin komeita, ei myöskään ole mitään tilkkutäkkejä. Johtuuko sitten sponsorien vähyydestä vai sponsorien tuen suuruudesta, niin todella paljon mainostilaa paidoissa.
Pelikaanien paidat ovat häpeällisen huonot! En puhu nyt mistään mainoksista, vaan siitä miten ihmeessä viime kauden upeiden paitojen jälkeen on annettu jonkun amisluokan suunnitella tuollaiset järkyttävät tekeleet. Kaiken kruunaa se valkoinen raita alareunassa, johon on laitettu nimi (joka ei näy tietenkään koskaan tv lähetyksissä).
Hifk ja Ässät voittaa paitaäänestyksen lähes aina...
 

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pelipaikoista viis, mutta mistä on lähtenyt tämä, että valmentajilla on puku? Eli kuka oli eka valmentaja jolla oli puku aitiossa?
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Muistikuvani 1970- ja 1980-lukujen taitteesta on, että Tapparan valmentajat (Kallu, Rane ym.) olivat puvussa, mutta vastustajan koutsilla useimmiten toppatakki tms. Saattaa toki olla, että kotona kaikki valkut laittoivat parempaa päälle, ja vieraissa työasun.
 

Orvo Muusi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onhan tuo perseestä että esim IFK ja KK pelissä kumpikin pelaa tummilla paidoilla. Kunhan katselin luurilla koosteen ni eipä niistä ertottanu kumpi oli kampi. Ilmeiseti on joku syy että saavat pelata kaikki tummissa mutta vissiin ketään muuta se ei haittaa.
 

SammyRumour

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & SHL
Onhan tuo perseestä että esim IFK ja KK pelissä kumpikin pelaa tummilla paidoilla. Kunhan katselin luurilla koosteen ni eipä niistä ertottanu kumpi oli kampi. Ilmeiseti on joku syy että saavat pelata kaikki tummissa mutta vissiin ketään muuta se ei haittaa.
Kyllä minä ainakin itse erotan punaisen mustasta ja toisinpäin. Parempi noin, kuin KK oranssi ja HIFK punainen.
 

Orvo Muusi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyllä minä ainakin itse erotan punaisen mustasta ja toisinpäin. Parempi noin, kuin KK oranssi ja HIFK punainen.
Erottaa ehkä mutta katteleppa kuppilassa hiukan huonommilla silmillä niin itse en enää sitte erota. Enkä ymmärrä miksi toisella ei voi olla vaaleaa paitaa. No tämä nyt ei onneksi yleensä koske Kärppien pelejä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Erottaa ehkä mutta katteleppa kuppilassa hiukan huonommilla silmillä niin itse en enää sitte erota.
Tämä menee nyt sitten ilmeisesti kategoriaan "Very Finnish Problems"
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Erottaa ehkä mutta katteleppa kuppilassa hiukan huonommilla silmillä niin itse en enää sitte erota. Enkä ymmärrä miksi toisella ei voi olla vaaleaa paitaa. No tämä nyt ei onneksi yleensä koske Kärppien pelejä.

Itse en taas ymmärrä miten voi olla mahdollista, että joukkueella (Kärpillä) ei ole yhtenäistä pelipaitaa?

Jos tilaa Kärppien pelipaidan niin saako siihen valita itse mainokset vai tuleeko kyseisen pelaajan paidassa olevat mainokset mukaan vai miten menetellään? Ei meinaan viimeksi Turussa pelatessa yhdelläkään Kärppien ykköskentän kaverilla ollut samanlaista paitaa päällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös