paras ulkomaalaisvahti liigassa?

  • 1 534
  • 22

paras ulkomainen vahti sm-liigassa?

  • Tom Draper

    Ääniä: 27 21,6%
  • Bruce Racine

    Ääniä: 21 16,8%
  • Tomas Duba

    Ääniä: 37 29,6%
  • Jason Elliott

    Ääniä: 20 16,0%
  • Scott Langkow

    Ääniä: 20 16,0%

  • Äänestäjiä
    125

ipanmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canadiens
Viime vuosina monia suomalaisvahteja on lähtenyt koittamaan NHL:ään ja tilalle ollaan hankittu ulkomaisia maalivahteja.

Kuka tulee olemaan mielestäsi paras ei-suomailainen maalivahti ensi kaudella?

Itse veikkaan Bruce Racinea. Pelannut harjoituspelit aivan mahtavasti ja saanut valmistautua rauhassa kauteen. Myös Ässien Scott Langkow voi olla kova.
 

kipa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves,Philadelphia Flyers,Arsenal
Tähän on kyllä vaikea mennä mitään sanomaan.Itse annoin ääneni kumminkin Bruce Racinelle.Ehkä vedin vähän kotiinpäin,mutta onhan Racine pelannut ainakin harjoituspeleissä hienosti.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Hasek?

Missä on Dominik Hasek joka tulee joulutauon jälkeen Helsingin IFK:n maaliin? Siis sen jälkeen kun Draper on päästänyt 33 ylämummoon, 22 alamummoon ja 11 längistä.

Miten niin offtopic? Minulla on oikeus epäillä Tom Draperin kykyjä, valitettavasti.
 

ipanmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canadiens
Jason Elliott

Miten on pelannut harj.peleissä? itse näin tiistaina Ilvestä vastaan ja pelasi kyllä erittäin epävarmasti. Kiekot ei tahtonu jäädä räpylään ei sitten millään ja sylki eteensä koko ajan. Pientä alkukankeutta varmaan ja totuttelua isoon kaukaloon.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Viime kauden perusteella Tomas Duba.
Nyt odotan Jason Elliotista SM-liigan parasta maalivahtia.

Äänestin Elliottia.
 

Cube

Jäsen
Re: Jason Elliott

Viestin lähetti ipanmies
Miten on pelannut harj.peleissä? itse näin tiistaina Ilvestä vastaan ja pelasi kyllä erittäin epävarmasti. Kiekot ei tahtonu jäädä räpylään ei sitten millään ja sylki eteensä koko ajan. Pientä alkukankeutta varmaan ja totuttelua isoon kaukaloon.

Sama meininki oli viime torstaina HPK-pelissä. Tosiaan täytyy toivoa, että kyseessä on jonkinlainen alkujumitus. Muuten saattaa Tepsillä olla tukalat ajat edessä..
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Tomas Duba. Samassa välisarjassa tuli nähtyä paikallisvastustaja SaiPaa aika paljon ja sen perusteella sanoisin, että SM-liigan paras maalivahti löytyy Saimaan rannoilta. Jos unohdetaan NHL-korvaukset ja valittavana olisi ykkösvahdiksi Kari Lehtonen tai Tomas Duba, kallistuisin jälkimmäiseen.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kahden hyvän välillä on vaikea valita, Bruce Racine tai Tom Draper se on. Kallistun lopulta pitkän miettimisen jälkeen Racherin puoleen.

Ehkä sitten kun olen nähnyt Langkowin ja Elliottin pelaavan, äänestäisin jotain muuta mutta tässä nyt ja näin.
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Olin jo viime kaudella sitä mieltä, että se on Tim Thomasin jälkeen Tapparan Thomas Draper. Joten valintani on nyt IFK:n Dreipperi. Uusi suosikkini, vaikkakin sekundaarinen verrattaessa Sakkeen.
 

Aksu

Jäsen
Tuosta porukasta on helppoa sanoa parhaan maalivahdin olevan Tomas Duba. Draper ja Racine eivät minua vakuuta vaikka toki ovat hyviä liigatason maalivahteja. Muiden arviointi on pirun vaikeaa kun en ole kertaakaan vielä omin silmin nähnyt, joten jätän heidät siksi laskujeni ulkopuolelle tyystin. Parin viikon päästä ollaan jo paljon viisaampia.
 

The Rock

Jäsen
The Rock Says:

Toivottavasti se on meidän Scott Langkow.
Tässä vaiheessa on vielä aika paha sanoa kuka on paras koska, emme ole nähneet vielä TPS:n Jason Elliottia ja Ässien Scott Langkowta tositoimissa liigapeleissä.

Kaiken lisäksi mitkä ovat kriteerit paremmuuden ratkaisuun? Voitot, torjuntaprosentti vai päästetyt maalit? Sekö että voittaa mestaruuden? Vaiko se että johtaa ennalta pudotuspeliviivan alle veikatun joukkueen playoffeihin?

Vaikeita kysymyksiä joihin tulemme saamaan vastauksen seuraavan 6 kuukauden kuluessa.
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Äänestin Draperia.

Sen takia, koska toivon paikallisotteluista tasaväkisiä, ettei ne ihan ekassa erässä ratkeaisi.
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Kahdesta paha valita, Draper vai Racine? Molempia kohtaan näin Lukkofanina pientä katkeruutta. Ääneni annoin kuitenkin Racinelle.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Sillä kokemuksella mitä Scott Langkow'lla on, voi sanoa että hän on seuraavan kauden paras maalivahti.. ozo tietää.. :)
 

Siirappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampabay Lightning, Kotiteollisuus
ääneni meni Racerille syykin tähän on ihan selvä mies pelasi Lukossa edelliskaudella aivan unelmakauden jonka jälkeen mies tyhjensi koko pajatson kun parhaita palkittiin. Eli eiköhän tuo liene edelleen Bruce Racine mitenkään muita väheksymättä. Tomas Duba on nuori maalivahti vielä joka varmasti tulee kehittymään nhl:n asti mutta viimekaudella niissä peleissä joita Saipalta näin teeveestä niin Duba ei minua täysin kyllä vakuuttanut. Draper oli myös loistava Lukossa mutta sen jälkeen on ollut hieman heikompi. Elliotista ja Langkowista en rupea sanomaan mitään vielä kun en ole kumpaakaan nähnyt.
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Äänestän Dubaa kun ei voi kotiinpäin vetää... Se on oikeestaas ihan hyvä ettei Jokereissa ole ulkomaalais veskaria!
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
No tottakai Reipperin Topi.Viime kauden 9 nollapeliä(oliko niitä niin monta?) puhukoon puolestaan.Ja kaiken lisäksi äijä pelaa suurimmassa ja kauneimmassa jengissä.;););););););)
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Langkow tai Duba

Ovat etukäteen ajatellen parhaita, Racerin tyyli on jotenkin epävarma/horjuva, Reipperi taasen on pienikokoinen ja välillä menee helppo.
 

Carlos

Jäsen
Tähän voisi sanoa samaa kuin siihen nyrkkisankariäänestykseenkin, eli eikö tämän olisi voinut antaa odottaa edes sinne jouluun asti, mieluummin vaikka kauden loppuun? Suuri osa em. kassareista on täysin tuntemattomia liigayleisölle, ainakaan yhtään varsinaista peliä ei ole plakkarissa. On siis aika vaikea sanoa kuka on paras, mutta tietysti voi veikkailla että kenestä tulee se paras...
 
Ilman sen kummempia perusteluja sanoisin, että kärkipäässä ovat Duba ja Draper tai Racine. Ja mielestäni Duballa on muutenkin hyvää aikaa kehittyä entistä paremmaksi maalivahdiksi. En viitsi edes yrittää hahmottaa mitään Duban mahdollisuuksista rapakon takana, mutta njoo joka tapauksessa...

Racinekin on "valitettavan" hyvä, mutta silti pidän Dubaa parempana ottaen huomioon joukkuekohtaiset erot jne. Draperkin oli Tapparassa ihan hyvä maalivahti, mutta silti nuo moneen kertaan kerratut maalintausseikkailut..aijai...

Elikä koska voi äänestää vain yhtä maalivahtia, minun valintani on Tomas Duba näin aivan kauden kynnyksellä. Voi tietysti olla, että mielipiteeni muuttuu jatkossa. Kiinnostavaa on myös mitenkä Langkow ja Elliott pärjäävät.
 

ipanmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canadiens
Viestin lähetti Carlos
Tähän voisi sanoa samaa kuin siihen nyrkkisankariäänestykseenkin, eli eikö tämän olisi voinut antaa odottaa edes sinne jouluun asti, mieluummin vaikka kauden loppuun? Suuri osa em. kassareista on täysin tuntemattomia liigayleisölle, ainakaan yhtään varsinaista peliä ei ole plakkarissa. On siis aika vaikea sanoa kuka on paras, mutta tietysti voi veikkailla että kenestä tulee se paras...

Kyllä täällä jatkuvasti on ainakin omasta mielestäni paljon turhempiakin äänestyksiä. Tulin nyt vaan mieleen laittaa tollanen just ennen liigan alkua. Sitäpaitsi voihan sitä aina veikkailla kuka tulee olemaan paras.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös