Paras tunnelma

• 1 740
  • 6
Tila
Viestiketju on suljettu.

Emporio

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kauden alku lähestyy vääjäämättä. Kunkin joukkueen fanit kerääntyvät jälleen pyhättöönsä eli jäähallille. Kaikilla joukkueilla on varmasti todella hyvät fanit, mutta milläs joukkueella on paras tunnelma hallissa?

Parhaan tunnelman uskon itse löytäväni joko Hämeenlinnasta tai Oulusta. Olenko aivan väärässä?

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jotenkin uskon niin että tälläinen samankaltainen keskustelu löytyisi jo tältä alueelta?

Emporio

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Asiaa ollaan kyllä sivuutettu mutta varsinaista asiaan suoranaista keskustelua ei olla käyty liiemmin. Tässä ketjussa kuitenkin keskusteltaisiin nimenomaan hallissa olevaa tunnelmaa eikä sitä missä on halvit nakit ja kokikset (tähän kohtaan hymiö)

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Niin, se riippuu vähän hallin koostakin. Onhan se selvä, että pienessä hallissa yleisön meteli kuuluu paremmin kuin suuressa, avarassa hallissa. Olin viime torstaina Valtti-Areenalla Jokerit-pelissä ja päädyssä majailleet Jokeri-fanit saivat parhaimmillaan aikaan erittäinkin hyvää meteliä. Olen varma, että jos Jokerit pelaisi jäähallissa, olisi meteli parhaimmissa kotipeleissä korvia huumaava, sen verran iso Jokereiden "fanikatsomo" on.

HIFK-fanit saavat parhaimmillaan aikaan todella loistavan tunnelman, nimenomaan silloin kun joukkueen peli kulkee.

Mielestäni paras tunnelma löytyy kuitenkin Oulun raksilasta. Kärppäfanit jaksavat kannattaa joukkuettaan myös silloin kun joukkue on jo selvästi tappiolla. Siitä pointsit Kärppien faneille.

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
sitäpaitsi Hartwall-areenalla meteli on niin hiljainen siksi, että siellä pehmeät penkit (siis tyhjinä olevat) vaimentavat metelin (huom tämä ei ole mikään provo, vaan seuran silloisen toimitusjohtajan lausunto).

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.