Paras tapa hankkia lippu isolle keikalle?

  • 5 766
  • 8

Paras tapa hankkia liput haluttuun tapahtumaan?

  • Nettisivujen kautta (Lippupalvelu, Lippupiste yms)

    Ääniä: 21 38,9%
  • Suoraan luukulta

    Ääniä: 21 38,9%
  • Puhelimella

    Ääniä: 3 5,6%
  • Joku muu tapa, mikä?

    Ääniä: 9 16,7%

  • Äänestäjiä
    54

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Aina kun suuri tapahtuma on tulossa, jää suuri osa ihmisistä ilman lippua. Mikä on sinun valintasi lipun hankintaan?

Ja tässä ei haeta mitään huuto.netin kautta hommattuja lippuja, vaan suoraan oikealla hinnalla ostettua lippua.
 
Viimeksi muokattu:

Hufsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Penguins
Suoraan Lippupalvelun tiskille olen tavannut hyökätä välittömästi myyntiajan alkaessa. Näissä tilanteissa kun on jo etukäteen arvattavissa että tapahtuma myydään pikaisesti loppuun (esim. Metallican konsertit tai syksyn NHL-pelit) olen ollut jo vähän etuajassa kärkkymässä tavaratalojen ovien ulkopuolella "hyvissä kyttäysasetelmissa". Kertaakaan en ole kokonaan ilman lippua jäänyt, vaikka välillä on pitänyt tyytyä haluttua huonompiin paikkoihin.

Nettiin tai puhelimeen en oikein luota, ja kavereilta kuulemani kauhutarinat ovat vahvistaneet tätä ennakkoluuloa.
 

Oakley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punanutut
Tiskiltä varmin tapa. Netti ja puhelin ovat lähes aina tukossa/jumissa, kun on kyse suuresta tapahtumasta. Itse kylläkin hommasin liput viimeksi tutun kautta, joka sai liput firman kautta, sillä eikös joillekkin yrityksille myydä etukäteen lippuja vai olenko ymmärtänyt väärin?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Varman päälle voi pelata marssimalla suoraan Lippupalvelun tai Lippupisteen myymälästä. Pääosin aikuisille tarkoitetussa suosituissakin tapahtumissa ei yleensä muodostu törkeitä jonoja, siis yleensä. Erikseen ovat ne lipunmyynnin aloitukset joissa esiintyy fyysisesti tai henkisesti alamittaisia makuupussijonottajia oven ulkopuolella jo toista vuorokautta ennen myynnin starttia.

Netti toimii kokemusteni mukaan asiallisesti, jos kyse ei ole tapahtumasta johon on tulijoita moninkertainen määrä myytävänä olevien lippujen määrään verrattuna.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Vastasin joku muu, mikä. Lippupisteelle ja Lippupalveluun mulla toimii gmailin chatti/messenger. Pienempiin yrityksiin toki käytän puhelinta tai nettiä mutta aika iso osa lipuista tulee Lippupisteeltä tai Lippupalvelusta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ja tässä ei haeta mitään huuto.netin kautta hommattuja lippuja, vaan suoraan oikealla hinnalla ostettua lippua.

Jos haluaa välttämättä maksaa oikean hinnan, niin sitten tämä onkin väärä tapa. Vaan paras tapa tällä hetkellä on ostaa pari päivää ennen keikkaa huuto.netistä puoleen hintaan.

On pätenyt jo pitkään kaikkiin isoihin keikkoihin, myös Madonnaan. Tietysti, jos keikka ei ole aivan megaluokkaa, niin sitten ylitarjontaa on vähemmän ja hinnatkin hieman korkeammat.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
En näissä isoissa yksittäisissä keikoissa ole käynyt, mutta festareille/keikoille ja lätkämatsehin tulee netin kautta tilattua lippuja. Kaikkein vaivattomin systeemi mielestäni. Ei kyllä ole paha reissu piipahtaa jossakin palvelupisteessä, mikäli on matkan varrella. Tämä ei tosin päde sitten noihin "mega"keikkoihin.
 

lihaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Äänestin "joku muu".

Paras tapa on olla järjestäjän tai esiintyjän sukulainen/tuttu/napalanko tai joku muu läheinen suhde. Soittaa vain ja kaikki on ok.
 

scholl

Jäsen
Ostaa kadulta trokarilta niin ei jää ainakaan ilman lippua. Esim. kun tulin Suomessa käymään 98 keväällä niin minulle kerrottiin, ettei 3. finaaliin saa lippuja. No kun olin menossa 1. finaaliin niin hallin edessä joku myi minulle lipun kolmanteen finaaliin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös