Paras olutmerkki

  • 7 447
  • 64

Paras olutmerkki?

  • Karhu (porilainen)

    Ääniä: 80 30,4%
  • Karhu (keravalainen)

    Ääniä: 11 4,2%
  • Koff

    Ääniä: 37 14,1%
  • Nikolai

    Ääniä: 7 2,7%
  • Carlsberg

    Ääniä: 9 3,4%
  • Karjala

    Ääniä: 17 6,5%
  • Legenda

    Ääniä: 6 2,3%
  • Lapin Kulta

    Ääniä: 14 5,3%
  • Lapin Kulta Ice

    Ääniä: 1 0,4%
  • Olvi

    Ääniä: 12 4,6%
  • Laitilan Kukko

    Ääniä: 6 2,3%
  • Saku

    Ääniä: 10 3,8%
  • Sandels

    Ääniä: 20 7,6%
  • Ruuti

    Ääniä: 0 0,0%
  • Joku muu, mikä?

    Ääniä: 33 12,5%

  • Äänestäjiä
    263

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Niin, nyt kysellään sitten sellaista, kun parasta kaljaa. Ainoastaan yksi näistä kaljoista yltää olut-statukseen ja sehän on Karhu. Mutta ettei mene hulinaksi, nimesin gallupin ihan olueksi.

Asiaan. Vaihtoehdot ovat tuossa, päättäkää te, mikä on mielestänne paras ikinä koskaan missään. Ehdokaslista koostuu lähinnä suomalaiskauppojen oluttarjonnasta, joten senpä takia on vaihtoehto "Joku muu, mikä?" jos näistä ei kelpaa mikään.

Oma vastaukseni on porilainen Karhu. Hyvänä kakkosena Olvi, kolmantena Koff. Hartwalliahan ei kuulu suuremmin suosia.
 
Viimeksi muokattu:

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Nyt Arnold osui Lukkofanin arkaan kohtaan.

Vastaan Po..po....porilainen Karhu olut .
 

Bili

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, HIFK, Anaheim
Amstelin olut mielestäni parasta
 

Redalert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Ozzy Osbourne,Black Sabbath
Newcastle Brown Ale
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eikös tälläinen ketju jo ole...?

No, sanotaanko nyt vaikka että tällä hetkellä suosikki on Sandels. Karhu on toki kestosuosikki ja nimenomaan se porilainen. Lapin Kultakin on kummasti alkanut maistua, vaikka ennen dissasin, osin ehkä ihan turhaan.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Porilainen Karhu, sekä maultaan että siksi koska jokainen juotu olut tarkoittaa aina yhden porilaisen vähennystä maapallolta:)
 

scholl

Jäsen
Olut on kuten viini. Itselläni on monilta eri alueilta monia suosikkeja, enkä pysty mitään nimeämään ykköseksi. Itse asiassa pidän aika monentyyppisistä oluista ihan jostain kevyestä Coronasta vahvaan tummaan olueen mitä saa jossain Abensbergin pääsiäisjuhlilla. Tosin suomalaisia oluita en oikein pysty juomaan, ehkä jotain Sandelsia lukuunottamatta, mitä hätätilanteessa voi ottaa. Muut suomalaiset pitää juoda niin, että on ottanut riittävästi pohjia. Ne eivät todellakaan ole nautintoaineita.

Mutta jos yksi pitää vain nimetä niin sanon Erdinger Hefe Weizen.

EDIT: Pitäisi olla paras olut, eikä paras olutmerkki, sillä joillain merkeillä on sekä hyviä että huonoja oluita
 
Viimeksi muokattu:

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Jos noista valitaan niin Koff on tällä hetkellä pop. Itselläni tuo suosikki vaihtuu aina silloin tällöin. Lemppari juomia ollut mm. lappari, karhu, karjala, jne. Täytyy myös mainita, että kyllä kaikki hyvin alas menee. Ja vielä, että ulkomailta löytyy kyllä parempiakin litkuja.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Heinäkenkä, vaikka löytyyhän noita hyviä merkkejä.
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Mitenkäs se Remu & 'Ganes aikoinaan lauloikaan: "KOFF KOFF on ykkönen, KOFF se on eikä mikään muu."
 

peikko#13

Jäsen
Nuista vaihtoehdoista ehdottomasti Sandels. Ulkomailla on tullut juotua parempiakin oluita, mutta nyt ei tule oikein nimiä mieleen.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kotimaisista Karhu, mutta vastasin joku muu, koska suosikkini on Kilkenny ja ehdottomasti hanasta.

Etelänaapurin Ale Coq on myös sangen maistuvaa, tosin mulle nyt menee mikä vaan.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Ted Raikas
Eikös tälläinen ketju jo ole...?

On.

Siellä vastasin Karhu, eikä makuni tässä reilun puolen vuoden aikana ole miksikään muuttunut. Ja nimenomaan se porilainen on ykkönen, joskin Koff ja Karjala maistuvat yhä myös.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Mitä eroa on porilaisessa ja keravalaisessa Karhussa?

Olen aina pitänyt Karhusta, mutta olenko minä ainoa jolle on viime aikoina sattunut suorastaan kusea muistuttavaa laimeaa pullo-Karhua, kaukana siitä vahvemmasta mausta mistä se on tunnettu?

Anybody?

Niin, ehdottomasti tshekkiläinen Budvar ja aina raikas Hoegaarden white.
 

pasil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Listalta ääni Poronkusemalle. Ulkomaisista ääni listan ulkopuolelta yllättävälle Velkopopovicky kozelille (tumma versio)
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti goldenawe
Mitä eroa on porilaisessa ja keravalaisessa Karhussa?

Olen aina pitänyt Karhusta, mutta olenko minä ainoa jolle on viime aikoina sattunut suorastaan kusea muistuttavaa laimeaa pullo-Karhua, kaukana siitä vahvemmasta mausta mistä se on tunnettu?

Anybody?


Legenda, joka on tosiasia. Porin ja keravan Karhuissa todellakin on eroa. Itse en ole maistanut muuta kuin porilaista, mutta monet muut sanovat, että keravan Karhu ei yllä samanlaiseen makunautintoon kuin Porin vastaava. Onko sitten vesissä eroja? Siinä yksi urbaanilegenda asiasta.

Niin ja mitä tuohon reaktioosi tulee, niin tarkista onko pullossa P vai K. Jos on K, niin en ihmettele sitten tuota kusiepisodia.
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Porin Karhua sen ehdottomasti pitää olla. Tai sitten jotain oikein hyvää bockia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös