Paras mailamerkki?

  • 8 601
  • 43

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
No avataanpa sitten tämmöinen ketju, kun kerta luistimille oli avattu samanlainen. Eli mitäs mailamerkkiä käytätte? Vieläkö muuten vanha kunnon puumaila voittaa kalliit modernit hiilikuitumailat? Itselläni on Kohon puumaila.
 

DB32

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dave Brown, Derek Boogaard
Montreal Nitro varsi on vakuuttanut minut. Nyt ostin kyllä uuden Vectorin jossa on myös pyöristetyt kulmat ja grippipinta. Komposiitti voittaa puun kestossa, kimmoisuudessa, luotettavuudessa ja kiertojäykkyydessä. Sillä saa siis tarkemmat ja kovemmat kudit. Kiekkotuntuma on parempi jos siihen laittaa puulavan. En pidä onepice mailoista ollenkaan
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Käytän Grafin puumailaa.
 
Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Montrealin puumailoja käytän eikä ole ollut tarvetta miettiä mailamerkin vaihtamista. Ei ehkä kestävin merkki, mutta ainakin omaan käteen erittäin sopiva.
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Bauer. Parempia mailoja ei ole minun käsiini ainakaan vielä sattunut. Nyt kaapista löytyy kaksin kappailen Bauerin näitä Tri-flex goldeja ja noin kymmenen iskemätöntä puumailaa. Suhteilla on kiva saada mailoja.
 

zxc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät,
Dallas Stars
Aivan kuten luistimissakin, CCM tuntuu hyvältä.
Tällä hetkellä pelaan kuitenkin Graftilla.
 
Kolmen X:n puumailoja, joko CCM, Koho tai Montreal.
 

stouni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Itse sain Vykoukalin Nike Quest V12 mailan tammikuussa, ja kävin muutaman kerran sillä kokeilemassa ja tulin siihen tulokseen, että tuollainen maila täytyisi hommata, maksavat vain niin vietävästi ettei taida pudjetti riittää, mutta katsotaan, lopputalven käytin sitten Bauerin mailaa.

-Stouni-
 

Patera#14

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mogilny #89, Ruutu #15, Helminen 41#
Paras maila?
Tää olisi ollut helppo kysymys 4vuotta sitten, jolloin omasta mielestäni kohon puumaila oli ylivertainen.
..Nykyaikana löytyy näitä koko hiilikuituja jotka maksaa sen päälle 100e, easton,bauer,ccm,koho,mission,louisville,sherwood ja muut.. Itse pelaan Bauerin puumailalla, lapamalli 28 ja medium flex jäykkyys ja olen kyllä ihan tyytyväinen.
..joten sanotaan Bauer 5000, lapamallilla 28 ja jäykkyys medium flex.
 

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Sama kun luistimissa: CCM. Itsellä on joku x tai xx stiff, mutta lapamallia en muista, mahdollisimman suora kuitenkin. Vectoriakin koitin viime kaudella, mutta se meni paskaks parin kuukauden jälkeen eikä sen hintasia mailoja montaa viitti kaudessa käyttää...
 

pavenro8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Montreal Canadiens, Tottenham, Englanti.
Exel on lähellä sydäntä. Sillä on tullut lätkittyä jo kohta kymmenen vuotta. sSatunnaisista sponsoroinnillisista syistä on väliaikaisesti saattanut muukin keppi näkyä kädessä, mutta ei kai enää.
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
Kiviharjun puuvarsi nike tai sherwoodin puutikku itsetehdyllä käyristyksellä (joka on melko lähellä Stounin lapaa..).
 

Höyry

Jäsen
Ainoa oikea:

Torspo!

Perusteluja ei varmaankaan tarvita?

Torspojahan myydään taas. Itsekkin olen suurimman osan urastani pelannut Torspolla. Nyt on kyllä jo usemman vuoden ajan ollu käytössä CCM hiilikuitu.
Tietääkö kukaan muuten mikä tämä uusi mailamerkki one1more on? Ainakin tuolla NHL äijien jäillä joku veti sellasella.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tähän ei ole kuin yksi oikea vastaus: Torspo!!!
 

scholl

Jäsen
Kun aloittaja ei ole laittanut tähän mailamerkkejä niin itse luettelen ne eli siis Titan (Gretzky pelasi sillä), Koho (Kurri), Montreal, Torspo. Unohtuiko joku? Niin ulkomailla pelataan sellaisella kuin Sher-Wood ja niin ja Cooper on myös olemassa.

Itselläni on mailoina ollut muistaakseni Koho ja sitten viimeisenä joskus 85-86 sellainen musta Cooper. Ostin sen kun mainostettiin että muistaakseni IFK pelasi sellaisella. Oli kyllä jotenkin jäykänoloinen maila. Veikkaan kyllä tosiaan, että vanhempani ovat heittäneet sen mailan pois, joten pakko vastata että itselläni ei ole minkäänlaista mailaa, mutta paras merkki on joko Koho tai Titan.
 
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers,ManU,jääkiekko,Brittifutis
paras merkki varmaan tällä hetkellä warriorin kokokomposiitti mailat mitkä tehdään ainoina ilman liitoksia.Eli on markkinoitten ainut one piece maila. Ite pelaan montrealin varsilla ja tacin tehtaan puulavoilla. Omalla lapamallilla.
 
Suosikkijoukkue
Timo Rajalan Kultainen Takki
Titan (Gretzky pelasi sillä)
Itselläni on sellainen käsitys, että Gretz olisi pelannut suurimman osan uraansa Eastonilla. Itse en äkkiä löytänyt yhtään kuvaa, jossa olisi joitain muita mailamerkkejä. Korjatkoon joku jos olen väärässä.

Paras mailamerkki on luonnollisestikin Christian.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Legendaarinen Koho 221.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös