Pantera jättää Tattoo the Planetin väliin

• 1 946
  • 8

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
EI SAATANA! Tätä on odotettu vuosikausia ja sitten nämä vitun eläimen tasolla olevat ählämipaskat saavat vielä tämänkin aikaan... Näillä "ihmisillä" ei kyllä ole enää minun silmissäni mitään arvoa. Pelkkää roskasakkia.
:mad:

TW

Jäsen
:mad:
Ei jumalauta sentään. Olisin todella halunnut nähdä Panteran.
Ne ottaa kuitenkin tilalle jonkun Manowarin tai Paula Koivuniemen...

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
:mad: :mad:

Tänään kyllä harmitti, ensin sain tekstiviestin, että Pantera peruutti, mikä on sinänsä harmi, no onneksi siellä on vielä Slayer.

Sitten vielä paskempi uutinen mulle, UEFA:n siirtojen takia lauantaina 22.9.01 pelattavaksi määrätty Chelsea-Boro matsi siirrettiin sunnuntaille 23.9.01. Liput on tosiaan tohon lauantain matsiin, ja ollaan Lontoossa sunnuntainakin, mutta ei auta, kun meillä on liput sunnuntaina pelattavaan West Ham-NUFC matsiinkin!! Eli nyt joudutaan sitten ilmeisesti menemään divarimatsiin Chelsean sijasta...arvatkaa harmittaako...
:mad: :mad:

Jos positiivisia puolia hakemalla hakee, niin ne on siinä, että ilmeisesti toi divarimatsi tulee olemaan Crystal Palace- Barnsley, joten saatamme nähdä Aki Riihilahden pelaavan, toisaalta luultavasti tällä tuurilla sekin loukkaantuu.

odgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Pari lippua kaupan....

Koska itse en Slayeristä, Static äksästä enkä Cradle of filthistä perusta, olisi nyt pari lippua tarjolla samalla hinnalla millä lippupalvelu niitä myi, eli 228mk:lla...

Jos jotakuta kiinnostaa niin laittakaa vaikka yxityisviesti.

odgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Lopullinen esiintyjälista:

Slayer
Cradle of filth
Amorphis
In Flames

Onneksi lippupalvelu suostuu lunastamaan liput takaisin...

JanJ

Jäsen
Joo se static-x jäi kanssa pois
Myös Static-X perui Tattoo The Planet -kiertueen
Jo aiemmin Yhdysvaltojen terrori-iskun takia Tattoo The Planet Touriinsa osallistumisen perunut Pantera saa seuraa. Viime viikolla vahvistunut tieto kertoo, että myös Static-X jättää kiertueen väliin.

Sheedy

Jäsen
Njaa...In Flames toimii ainakin mulle hyvänä korvaajana,mutta Amorphis,huhhuh...toivottavasti soittavat enemmän vanhoja biisejä eikä uuden levyn saksofonifiilistelyjä. Kyseessä on kuitenkin metallikonsertti!
Ja kun Slayer saa lisää soittoaikaa niin eiköhän reilulle 200 mk:lle saada vastinetta. Siinähän ehtis vetästä vaikka koko Reign In Bloodin :)

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
In Flames ja Amorphis korvaajina. Surkeaa. Eiks ton kuitenkin pitänyt olla metallikeikka. Pitänee miettiä, jos kuitenkin jättäisi Slayerin väliin...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy