PAM! Myyrmannissa räjähti!

  • 58 343
  • 354

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
"Kauppakeskus Myyrmannissa Vantaan Myyrmäessä tapahtui noin kello 19.30 pommiräjähdys. Räjähdys sattui kauppakeskuksen toisessa kerroksessa.

Helsingin Sanomien verkkoliitteen mukaan Vantaan pelastuslaitos kertoo kauppakeskuksen katon pudonneen ainakin osittain alas ja ainakin kymmenen ihmistä loukkaantunut. Paikalla on useita ambulansseja." MTV3

Oho. Ei mitenkään mukava juttu. Varsinkin kun liikkeet ovat klo 21 asti auki. Seurataan tilannetta.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt puhutaan 4-5 kuolleesta. Ikävä ja pelottava juttu. Toivottavasti kyseessä on kuitenkin jonkin asteinen onnettomuus, eikä pommi.

Muutamia tuttavia ja sukulaisia asuu Myyrmäessä. Toivottavasti eivät ole juuri nyt olleet ostoksilla.
 

JanJ

Jäsen
Taas vetää kyllä sanattomaksi.
Nyt odotellaan mikä ryhmä tästä ottaa vastuun.
Mielenkiinnolla odottelen.

Jokatapauksessa, jos kyseessä on tosiaan pommi, on myös kyse Bushia lainatakseni "kasvottomista pelkureista".
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
18.00...

...aikoihin tulin ulos tänään Myyrmannista. Onneksi en ollut siellä kello 19.30. Yksi kavereistani astui juuri ulos mannista kun räjähti. Oli kuulemma hirveä pamaus. Soittelin kaikki kaverit läpi. Onneksi kaikki ovat kunnossa, eivätkä sattuneet olemaan siihen aikaan Mannissa.

Osanottoni läheisensä menettäneille...

Ps. Vähän sitä skagaa, kun niin lähellä tapahtuu tällaisia. Myyrmannissa käyn lähes päivittäin...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Ei..........

Ja minä samaan aikaan kirjoittelen tälle palstalle täyttä paskaa jostakin banaanikotkista.... enpä voinut huonommin valita ajankohtaa kirjoitukselleni.
Olen pahoillani. Olen ERITTÄIN pahoillani.

Nyt tarvitaan VOIMAA monessa perheessä...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Voi saatana!

Taas kerran Jatkoaika toimi nopeimpana tietolähteenä.

En tiedä, oli kyseessä pommi tai ei, niin sanattomaksi vetää. Kaasupulloräjähdyskin on aika paska homma - silloin on tehty jotain anteeksiantamattomasti väärin.

Osanottoni kaikille läheisensä menettäneelle. Muistelen, että oma tätinikin asuu jossain tuolla alueella... tai ainakin asui joskus.

Saa nähdä, mitä käy.

Hemmetin hemmetti.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Karmeaa tapahtumassa osallisena olleiden kannalta. Toivon todella, että tämä tragedia ei ole tahallisesti aiheutettu, vaan järkyttävä onnettomuus. Tosiaalta on pelottavaa, että mikään muu mahdollisuus edes tulee mieleen. Osanotto läheisensä menettäneille.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Nelosen mukaan epäillään kauppakeskuksen nestekaasujärjestelmässä (mikä ikinä lieneekään) tapahtunutta räjähdystä.
 

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
Re: 18.00...

Viestin lähetti tiki10
...aikoihin tulin ulos tänään Myyrmannista. Onneksi en ollut siellä kello 19.30. Yksi kavereistani astui juuri ulos mannista kun räjähti. Oli kuulemma hirveä pamaus. Soittelin kaikki kaverit läpi. Onneksi kaikki ovat kunnossa, eivätkä sattuneet olemaan siihen aikaan Mannissa.

Osanottoni läheisensä menettäneille...

Ps. Vähän sitä skagaa, kun niin lähellä tapahtuu tällaisia. Myyrmannissa käyn lähes päivittäin...

Onko tuolla nyt sitten jotain merkitystä, että pääsee tänne elvistelemään, että olimpa melkeen siellä ku räjähti! Häh? Siellä on oikeesti kuollukki ihmisiä, niin ei varmaa montaa kiinnosta, että olikko just sinä MELKEEN siellä. Jokaisella huvinsa ja tyylinsä tehdä ittensä kiinnostavaksi. Säälittävää!
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Re: Re: 18.00...

Viestin lähetti seisnauraa


Onko tuolla nyt sitten jotain merkitystä, että pääsee tänne elvistelemään, että olimpa melkeen siellä ku räjähti! Häh? Siellä on oikeesti kuollukki ihmisiä, niin ei varmaa montaa kiinnosta, että olikko just sinä MELKEEN siellä. Jokaisella huvinsa ja tyylinsä tehdä ittensä kiinnostavaksi. Säälittävää!

Juu...anteeksi vain. Tarkoituksena ei ollut tuoda itseäni esiin. Halusin vain kertoa, että olin siellä äskettäin.

Joku näistä kuolleista saatta hyvinkin olla tuttujani. Todella paska fiilis tällä hetkellä. Sinähän sitä et voi tajuta, kun et asu tässä vieressä.

Äläkä sinä seisnauraa tulee moraalisaarnaaman minulle tai kohta lätisee. Olen nähnyt kaikenmoista. Tämä koskettaa todella paljon. Vedä happea...

Ps. Keskustelu tältä osin over sinun kanssasi. Ignore listalle pääsit...
 
Viimeksi muokattu:

Flegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: 18.00...

Viestin lähetti tiki10


Juu...anteeksi vain. Tarkoituksena ei ollut tuoda itseäni esiin. Halusin vain kertoa, että olin siellä äskettäin.

Joku näistä kuolleista saatta hyvinkin olla tuttujani. Todella paska fiilis tällä hetkellä. Sinähän sitä et voi tajuta, kun et asu tässä vieressä.

Äläkä sinä seisnauraa tulee moraalisaarnaaman minulle tai kohta lätisee. Olen nähnyt kaikenmoista. Tämä koskettaa todella paljon. Vedä happea...

Joo rauhoitu Seisnauraa, veikkaan tuon tiki10:n postauksen kertovan enemmän järkytyksestä kuin mistään "itsensä kiinnostavaksi tekemisestä"
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
22.00 Viranomaisten tiedoitustilaisuus
Tähänmennessä ainakin 5 kuollutta ja 30 haavottunutta
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Kyllä on kauheata. Ihan hirveätä. Eräs läheiseni oli suurella todennäköisyydellä rakennuksessa äskettäin, enkä saa nyt kännykkäyhteyttä. Vaikka on se (onneksi) pieni todennäköisyys. Voimaa kaikille omaisille
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
ei paniikkia!

Toivon tosiaan että tämä todellakin oli pelkkä kaasupullon räjähdys! Mutta tämä oli kuitenkin vain yksi tapaus. Tottakai tämä koskettaa kaikkia, mutta tällaista tapahtuu kerran 10:ssä vuodessa, joten ei hätää, tuskin tällaista tulee tapahtumaan tämän jälkeen moneen vuoteen. Itselleni ei tule minkäänlaista kauppa-kammoa tämän tapauksen jälkeen.

Lopuksi syvät osanottoni turmassa kuolleiden omaisille. Onneksi kuolleita ei ole kuin 5, mutta sekin on jo liikaa, pahemminkin olisi voinut kuitenkin käydä! Itse makoilin juuri mukavasti saunan lauteilla kun jysähti. Onneksi minulla ei ole sukulaisia myyrmannin lähellä, siitä olen todella iloinen.

Tointaan ettei tämä toistu enää koskaan, kauhea juttu!
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Clear!

Huh. Läheiseni ei ollut loukkaantunut/menehtynyt. Turvallisesti poissa räjähdyksen tapahtuessa. Ja nyt katsomaan niitä Kymppiuutisia!
 

Diver

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Se pyöreä rakennelma

Lähiaikoina Myyrmannissa käyneet ovat varmaan huomanneet sen uuden pyöreän lasiovilla varustetun mainosrakennelman. Siis siinä Hesburgerin vieressä. Olisiko tämän rakennennelman rakentamisella jotain tekemistä räjähdyksen kanssa? Muistaakseni se oli vielä kesken. Vai onko "kaasuräjähdys" aiheutunut jostakin muusta.

Lasia on kyllä varmaan lennellyt paljon ympäriinsä. Liikeiden seinäthän ovat käytävälle päin lähes poikkeuksetta lasia.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Se voi olla pommi

Kaasuräjähdys aloittaisi tulipalon,koska räjähdys tarkoittaa kaasupilven nopeaa palamista, jolloin syntyy myös paineen nousu. Ja kaasu jota käytetään ruoanvalmistukseen ei räjähdä aiheuttaen noin suurta tuhoa ja lisäksi siellä olisi pitänyt syttyä tulipalo kaiken järjen mukaan.

Miksi helvetissä tv suoltaa jotain komediasoopaa? Ei paljoa tällä hetkellä vitsit naurata. Eikö tämä muka ole erikoislähetyksen paikka?
 

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Sitä tässä olen vihaisena että järkyttyneenä ihmetellyt että mihin vittuun tarvitaan kauppakeskuksessa paljon kaasupulloja ja eikö näillä kauppakeskuksen hepuilla ole ollut käsitystä että kaasupullot voivat räjähtää? Uskomatonta meninkiä ja paska homma toden totta.
 

Tuamas

Jäsen
Viestin lähetti Punalippu
Sitä tässä olen vihaisena että järkyttyneenä ihmetellyt että mihin vittuun tarvitaan kauppakeskuksessa paljon kaasupulloja ja eikö näillä kauppakeskuksen hepuilla ole ollut käsitystä että kaasupullot voivat räjähtää? Uskomatonta meninkiä ja paska homma toden totta.

- Kyse on todennäköisesti ollut jostakin kauppakeskuksen kiinteästä kaasujärjestelmästä, ei mistään irtonaisista pulloista.
Liittyy todennäköisesti näihin yläkerran ravintoloiden käyttämiin systeemeihin tai esim.lämmitys-systeemeihin.

Edit:
Siellähän onkin muistaakseni perhana joku kaasupullovarasto, siellä toisessa kerroksessa.

Mutta ihme jos ne ovat voineet jotenkin saada aikaan räjähdyksen.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Re: Se voi olla pommi

Viestin lähetti Sergei_Krivokrasov
Kaasuräjähdys aloittaisi tulipalon,koska räjähdys tarkoittaa kaasupilven nopeaa palamista, jolloin syntyy myös paineen nousu. Ja kaasu jota käytetään ruoanvalmistukseen ei räjähdä aiheuttaen noin suurta tuhoa ja lisäksi siellä olisi pitänyt syttyä tulipalo kaiken järjen mukaan.

Totta turiset. Uutisten mukaan pommiryhmä on juuri mennyt rakennukseen sisään tutkimaan asiaa. No ehkä syy selviää. Toivon vilpittömästi kuitenkin, että kyseessä on onnettomuus. Jos kyseessä on pommi, niin suurin kysymys on, että kuka helvetti ja miksi helvetissä!

Viestin lähetti Sergei_Krivokrasov
Miksi helvetissä tv suoltaa jotain komediasoopaa? Ei paljoa tällä hetkellä vitsit naurata. Eikö tämä muka ole erikoislähetyksen paikka?

Kyllähän joka kanavalta on uutislähetyksiä tullut. Ei niitä uutisiakaan kannata heti pistää tulemaan, vaan kannattaa tehdä mahdollisimman nopeassa ajassa mahdollisimman kattava lähetys.

Tai mikäli tarkoitat erikoislähetyksillä jotain muuta asiaan liittyvää, niin eipä niitäkään kyllä hetkessä valitettavasti saada asiaan. On totta, että komedia ei ole välttämättä mikään kovinkaan hyvä vaihtoehto tällaiseen iltaan, mutta tuskin sitä ehdoin tahdoin näytetään.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Kympin uutisissa...

...näkyi, että katto oli romahtanut kohdassa jossa yleensä on esiintymislava. Tänään siinä esiintyi Pelle, joka teki lapsille ilmapallohahmoja ym. Toivotaan, että esitys oli päättynyt.

Järkyttävää!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös