Paluu Itä-Länteen

  • 1 141
  • 17

Itä - Länsi vai Pohjois-Amerikka - Muu Maailma?

  • Itä - Länsi

    Ääniä: 45 77,6%
  • Pohjois-Amerikka - Muu Maailma

    Ääniä: 13 22,4%

  • Äänestäjiä
    58
  • Poll closed .

Rocco

Jäsen
Näköjään NHL:ssä palataan Itä-Länsi muotoiseen All-Stars otteluun. Kertokaapa te, kumpiko formaatti on parempi.

Itä - Länsi vai Pohjois-Amerikka - Muu Maailma.

Perustellakin saa ja joskus jopa pitää.
 

hihhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itä-Länsi on parempi lähinnä siksi, että jo ajatuksena P-Amerikka vastaan loput tuntuu menevän koko NHL:n ideaa vastaan. Sen lisäksi tällä vältetään ääliömäiset väittelyt kiekon tasosta eri mantereilla all-star pelin jälkeen, mikä jo sinällään on ihan riittävä peruste minulle.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
The Who cares

Aivan sama, turha ottelu, turha viikonloppu.. ainakin minulle.
Joku juniori voi olla erimieltä.
 

NIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fucking Horseshit
Jeps. Amerikan nannaa. Niin kauan kuin otteluissa ei ole mitään panosta (paitsi auto), ei sen katsomisessa ole hohtoa. Rahabonuksia pelaajille esim. xxx $ / piste ja xxx $ / taklaus, niin johan rupeaisi homma laatikossa näyttämään erilaiselta. Sitten itkettäisiin, kun joku tähti loukkaantuisi taklauksesta, joten utopiaahan tuo on. Pienentäisivät vaikka maaleja tuohon otteluun, niin maalivahdeillakin olisi mahiksia, kun puolustajia ei kiinnosta puolustaa.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Minun mielestä taas tähdistöottelu on ihan hauskaa katsottavaa - kerrankin jääkiekkoa missä ei ainakaan trapata! Tietenkin Dallasin ja New Jerseyn fanit saattavat pitää sitä rumana jääkiekkona ;)

Ja ne viikonlopun kisailutkin ovat ihan mukavaa välipalaviihdettä. Ei kaikkea tarvitse ottaa niin vakavasti, kerran kun kaudessa näkee kentän täynnä liigan tähtiä...

Ja parhaimmillaan se on tietenkin perinteisessä itäisemmän ja läntisemmän konferenssin formaatissa.
 

Rocco

Jäsen
Niin, nuo SuperSkills kisat on aina mielenkiintoisia. Harmi vaan että niissä kisailevat vain viikonlopun pelissä mukana olevat pelaajat eikä kaikki oman alansa parhaat. Olisi kiva nähdä lämärikisassa mukana mm. Shawn Heins, Ken Belanger, Donald Brashear ja muut tuntemattomat tähdet jotka lämäävät kaikki yli 100mph.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Ehkä mielenkiintoisinta koko viikonlopussa on nuo leikkimieliset
lämärikisat jne.. mutta niitähän ei ole ikinä nähnyt ilman kaapelia/sateliittia.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Eipä tuolla oikeastaan väliä. Ihan sama miten ne superstarat jaetaan sinne kentälle höntsäämään.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Itse myös olen sitä mieltä et tämä koko all-starts homma on ihan syvältä. Pelissä ei ole mitään panosta ja muutenkin ei oikein minun makuun tämä tapahtuma mut jos pitää jotain valita tässä niin ehdottomasti palaisin takaisin tähän itä-länsi peliin. Ei kukaan jaksa katsoa jotain pohjois-amerikka vs muu maailma peliä.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Viestin lähetti vilpertti
Minun mielestä taas tähdistöottelu on ihan hauskaa katsottavaa - kerrankin jääkiekkoa missä ei ainakaan trapata! Tietenkin Dallasin ja New Jerseyn fanit saattavat pitää sitä rumana jääkiekkona ;)


Onhan käytöstä! Leima siis vieläkin otsassa. Huomasit kai että Devils on viime kausina mättänyt huomattavasti enemmän maaleja kun esim Sharks. Tekipä yhdellä kaudella enitenkin...

Vuosi 95 on jo todella kaukana!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Vaihtoehdot ovat suorastaan puutteelliset, joten jätin antamatta ääneni.

En näe mitään hohtoa kyseisessä tapahtumassa, pelkkää supertähtien oman egon nostatusta koko touhu, samalla typeriltä faneilta nyhdetään taalat kaikella mahdollisella tapaa pois.

En katso, enkä tule katsomaankaan ennen kuin pelin idea muuttuu toiseksi. Pelleily ei kiinnosta pätkääkään.

vlad#16.
 

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Viestin lähetti Henkka
Eipä tuolla oikeastaan väliä. Ihan sama miten ne superstarat jaetaan sinne kentälle höntsäämään.

Tässäpä asiallinen mielipide. Olen täysin samaa mieltä.

Oikeastaan koko tähdistöottelun voisi lakkauttaa, aikansa elänyt juttu.
 

Portrait

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät&Penguins
Tuskin kuitenkaan noinkin tuottavaa tapahtumaa lakkautetaan.
Yleisöä ainakin riittää.

Äänestin P-Amerikka vs Muu Maailma. Perusteluita nyt en keksi, mutta jotenkin tuo tuntuu mielenkiintoisemmalta. Muuten kyllä ihan sama onko Itä-Länsi vai P-Amerikka-Muu Maailma.
Samaa rentoa ja viihdyttävää lätkää pelataan joka tapauksessa.
Taklauksiahan siinä ei nähdä, mutta maalijuhlilta ei vältytä.
 

Sampe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins/Turun PalloSeura/Kiekko-Vantaa
Sama se kumpi on formaatti, pyrin katsomaan jos vaan suinkin pystyn. Onnekseni en välitä fyysisestä pelistä tuon taivaallista ja hitaan temmonkin siedän juuri ja juuri. Näyttävät yksilösuoritukset kompensoivat yrityksen puutteen. Sopivaa vaihtelua, kunhan ei useempaa vastaavaa peliä/kausi tule...
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti Henkka
Eipä tuolla oikeastaan väliä. Ihan sama miten ne superstarat jaetaan sinne kentälle höntsäämään.

Samaa mieltä täälläkin. Antaisivat saamari mielummin pelaajille vapaan viikonlopun. 82 runkosarjaottelua + pudotuspelit päälle niiin luulisi riittävän...
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Viestin lähetti expertti


Onhan käytöstä! Leima siis vieläkin otsassa. Huomasit kai että Devils on viime kausina mättänyt huomattavasti enemmän maaleja kun esim Sharks. Tekipä yhdellä kaudella enitenkin...

Vuosi 95 on jo todella kaukana!
Vähän niinkuin viime kaudellakin? No, vitsinähän minä tuon kuitenkin heitin, ei siitä olisi tarvinnut sentään suuttua, heh...
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Parempi näin. Tässä systeemissä ei tarvitse varoa joukkuetovereita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös