Palstalaisten tapaamiset julkiseksi vai ei?

  • 3 404
  • 24

Haittaako sinua se, että tietyt palstalaiset julkaisevat täällä tavanneensa toisiaan?

  • Kyllä

    Ääniä: 5 4,1%
  • Ei

    Ääniä: 47 38,8%
  • Ei kiinnosta

    Ääniä: 69 57,0%

  • Äänestäjiä
    121

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Jee, sana "seksi" tuli otsikkoon. No ei sllä niin väliä.

Mutta siis kun minä olen tehnyt näistä tapaamisistani jatkislaisen kanssa julkisia (kuvien kanssa tai ilman ja aina toisen osapuolen suostumuksella) niin on näköjään löytynyt myös tietty vastapuoli, joka on sitä mieltä ettei näistä tapaamisista kannata pitää meteliä julkisesti.

Joten äänestys pystyyn. Minä en muuta käytöstäni oli tulos mikä tahansa, mutta ehkä hillitsen sitä jos näistä palstalaisten tapaamisista ei yleisesti haluta tietää.

P.S. Huomatkaa kysymys äänestyksessä! Se on päinvaistainen kuin otsikossa.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ei jumalauta... Kyllä todellakin ehdottomasti julkiseksi kaikki tapaamiset. Kuvia ja videoita mahdollisimman paljon. Ja aamulla raporttia kuka sai pillua ja turpaan ja kuka paskansi puskaan ja kuka joi omia viinoja baarissa ja kuka löytyi putkasta ja kuka meinasi hypätä junan alle ja kuka löysi elämänsä rakkauden ja kenestä ei kuulla kuukauteen osastojakson tai katkon takia. Kyllä kyllä, tänne vaan raporttia tulemaan. Mielellään sitten mahdollisimman moneen ketjuun, ettei vaan pelkästään tuonne ketjuun, jonne on pakko kirjoittaa mitä tahansa. Vittu.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Kuten tein tämän jo eilen melko selväksi, mä itse tapaan ihmisiä mieluiten mahdollisimman privaateissa oloissa. Mitä vähemmän omista perseilyistä joutuu lukemaan internetistä, sen paremmin nukun mäkin yöni.

Muut voi tehää kuis vaan itse tykkää ja parhaakseen näkee. Otan siis itsekin neutraalin kannan ja vastaan että eipä kiinnosta. Siinä kohtaa jos joku ujo palstapersoona joka on tullut tapaamiseen niillä ehdoilla, että illan tapahtumat pysyy ns. läsnäolijoiden keskisenä yksityisenä tietona, löytääkin naamansa tai edes pyllyvakonsa täältä kierrätyskeskuksesta, niin saattaa kiinnostaa ja saatan myös murahtaa.

Mutta joo, ei.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Kyllä ehdottomasti pakolliseksi. Ehdottoman tärkeää on saada välitön tieto jos vaikkapa Nelfor on tavannut BigRedBobbin.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ketä oli? Koska?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Eikö joskus ollut jotain vähän fiksumpia tapaamisia kuin nämä nykyiset? Tai voi niitä yhä olla. Nämä viimeaikaiset tapaamiset eivät kovin innostavilta näytä ja ovat lähinnä johtaneet palstalla kahnauksiin. Ylipäänsä tämän äänestyksen tekeminen on kummallista.

Saa ihmisiä tavata, mutta en täysin hahmota, mikä ihmisten välisissä tapaamisissa on niin upeata että niistä pitää korostetusti kertoa. Etenkin kun ne näin ulkopuolisen silmin näyttävät siltä, että päihdeongelmaisille tarjotaan viinaa. Pikkasen sosiaalisen elämän taidot haussa?

Ihmiset käsittääkseni ovat aina tapailleet toisiaan, vai olenko aivan väärässä.

Tästäkö se seuraava riita alkaa?
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joku käyttäjien välinen FB/WA-ryhmä olisi mielestäni oikea paikka jakaa niitä kännikuvia, jos niitä niin paljon haluaa julki laittaa. En oikein ymmärrä mitä lisäarvoa jääkiekkoaiheiselle palstalle jotkut selfiet toisen käyttäjän kanssa tuo. Ei toisen ihmisen tapaaminen kuitenkaan niin ihmeellinen asia ole, että sitä pitää mainostaa kuin jotain uutta Ferraria.

Samapa itselleni tuo on mitä ihmiset tänne julkaisee ja mitä mainostaa. Omaa pärstääni en kuitenkaan ikimaailmassa tänne toisi, koska se ei mitään lisäarvoa palstalle tuo.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Joku käyttäjien välinen FB/WA-ryhmä olisi mielestäni oikea paikka jakaa niitä kännikuvia, jos niitä niin paljon haluaa julki laittaa. En oikein ymmärrä mitä lisäarvoa jääkiekkoaiheiselle palstalle jotkut selfiet toisen käyttäjän kanssa tuo. Ei toisen ihmisen tapaaminen kuitenkaan niin ihmeellinen asia ole, että sitä pitää mainostaa kuin jotain uutta Ferraria.

Samapa itselleni tuo on mitä ihmiset tänne julkaisee ja mitä mainostaa. Omaa pärstääni en kuitenkaan ikimaailmassa tänne toisi, koska se ei mitään lisäarvoa palstalle tuo.

Tunsin erään leidin, jolla oli sun pärstäkuva ikkunalaudalla. Heh-heh. Sori oli pakko. Ja nyt soi päässä VIIIIIIIA DOLOROOOOOOSSSA
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aivan sama. Jokainen tehköön niinkuin tykkää. Moderaattorit hoitaa sääntörikkomukset, minä poika luen ja väliin kirjoitan. Rakkautta kaikille.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Eipä tuolla ole väliä. Jakakoon julkisesti tapaamisensa tänne ne, ketkä niin haluavat tehdä. Ne jotka eivät halua tapaamisiaan julkisuuteen, eivät niistä täällä kerro. Niitä keitä ei nämä tapaamisista ruotimiset kiinnosta, eivät lue niitä viestejä. Todella helppoa. En itsekään lue viestejä mitkä minua eivät kiinnosta. Palstaelämä on helppoa, jos siihen asennoituu oikein.
 
Viimeksi muokattu:

Baldrick

Jäsen
Vähän kuin seksin kanssa, sen tulee tapahtua yhteisymmärryksessä. Ja jos oma mulkku ei osallistu, niin mielenkiinto on hyvin vähäistä. Onko tämä joku ilmiö mikä minulta on mennyt ohi ja pitäisi tietää, vai missä näistä tapaamisista on ilmoiteltu ja kuvia jaeltu?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kyllähän tämä menee sarjaan ihan sama.

Jos/kun joku haluaa tapaamisen julkistaa, siitä vaan - kunhan se kaikille osapuolille sopii. Jos ei, niin ei. Mitään suurta draamaa näistä ei kannata tehdä.

Onhan minunkin naama täällä nähty. Luvan kanssa.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Vähän kuin seksin kanssa, sen tulee tapahtua yhteisymmärryksessä. Ja jos oma mulkku ei osallistu, niin mielenkiinto on hyvin vähäistä. Onko tämä joku ilmiö mikä minulta on mennyt ohi ja pitäisi tietää, vai missä näistä tapaamisista on ilmoiteltu ja kuvia jaeltu?
Rinnastus on mielestäni aika osuva. Kun pakottaminen so. ilman lupaa toimiminen sekä alaikäiset jätetään pois, niin ollaan aika turvallisilla vesillä. Eläinten suhteen en ota nyt kantaa, mutta laittakaahan rinkiläiset kuvia myös eläinkohtaamisistanne, niin palataan sitten mahdollisesti uudestaan asiaan.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Eipä teidän rinkirunkkaukset kiinnosta...




... jos siitä ei saa kuvia.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tämmöinen löytyi Pakko kirjoittaa -ketjusta:

Czecsku kirjoitti:
Bussipysäkillä odottamassa kyytiä baariin. Katsoin huvikseni äänestykseni tuloksia niin neljää prosenttia vastaajista (kolmea vastaajaa) haittaa se, että olen tehnyt jatkislaisten tapaamisistani julkisia. Toki yli puolta ei kiinnosta paskan vertaa, mutta tuloksen perusteella ei ole syytä muuttaa toimintaani.

Mietin että mitä helevettiä. Tongin tämän ketjun esiin. Minulla on tähän sanue.

Kysymys on absurdi, ja on niin sanotusti ei voida arvostella -luokassa.

Jos kysyttäisiin onko jatkislaisten estottomien ryyppyreissujen referoiminen järkevää nimineen naamoineen päivineen, niin vastaisin että pitäisin asiat omina tietoinani. Etenkin kun tässä on näyttänyt syntyneen koko lailla runsaasti ahdistusta ja huonoa vointia, testamentteja ja mielisairaalareissukin sinne johdannaisiin vissiin mahtuu. Nimimerkkien vuotamista näissä kemuissa on varmasti tapahtunut. Ainakin minun oikean nimeni. Saatana.

Mitään hyvää ainakaan ei parhaan Czesckun ja kumppaneiden julkisuus tuonut. Jos olisitte suvainneet syöttää sorsille pullaa tai pullaa sorsille Kalle Päätalo -koronamaski (ei se bändi) naamassa selvin päin, niin silloin olisin loukkaanunut itseni ja muiden puolesta, ettei sitä olisi julkistettu.

Ehkä tästä rynttäjäisiin osallistujille on jotakin vähäistä hetkellistä hupia syntynyt, mutta näkemä heillekin enemmän tai vähemmän katumusta ja morkkista mitä jälkijäristyksistä voi aistia. Jatkoaika on myös tietyissä klustereissa polarisoitunut.

Mutta siis kun minä olen tehnyt näistä tapaamisistani jatkislaisen kanssa julkisia (kuvien kanssa tai ilman ja aina toisen osapuolen suostumuksella) niin on näköjään löytynyt myös tietty vastapuoli, joka on sitä mieltä ettei näistä tapaamisista kannata pitää meteliä julkisesti.

Niin. Metameteliä ei kannata pitää. Muulle metelille on ihan vitun sama.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minähän siis äänestin jo heti alkuunsa, että ei kiinnosta. Joku totesi jossain ketjussa täällä, että pitävät tapaamisia ja niistä kertomista yhtä hienoina, kuin jos uutta Ferrariaan esittelisivät. Se on vaan noloa, aiheuttaa minussa hieman myötähäpeän tuntemusta.

Kysymyksenasettelu on sitä paitsi äänestyksessä huonosti ja asenteellisesti aseteltu. Voihan sitä mainita tavanneensa, mutta jatkuva asian pinnallapito on täysin eri asia. Ei menisi asiallisessa tutkimuksessa lävitse tuollainen kysymyksenasettelu. Äänestystä voi myös tulkita siten, että selkeä lähes 2/3 enemmistö ei varsinaisesti kaipaa niitä jatkuvia raportteja tänne.

Mutta siis sinänsä evvk, kuten äänestinkin, vaikka jatkuvaa asian esille tuontia nolona pidänkin.
 

redpecka

Jäsen
Siis tämmöinen konseptihan voisi olla buana idea, Jatkoajan Jadveturesit seikkailee ja saisimme aina viikkoraporttia tien päältä uusista toilailuista.. Vähän kuten jengi seuraa rappiotubettajia. Mutta välitettavasti näihin meininkeihin liittyy ja kulminoituu melkein koko tämä tauhka mitä täällä palstalla on viimeisen puolen vuoden aikana käyty tai ainakin jengillä tuntuu olevan tällainen oletus joko oikeutetusti tai muuten vaan.

Itseäni kiinnosti alkuun uteliaisuuttani nähdä minkä näköisiä heppuja täällä kirjoittelee, mutta eipä sen jälkeen ole enää kiinnostanut, se viehätys jo meni kun joka tuhannes on täällä pärstänsä näyttänyt (rohkeita poikia ja tyttöjä, ei siinä). Ja jos joku laittaa terassikuvaa kuinka kaverin kanssa hörppäillään niin en siitä pahoita mieltäni. Tietenkin jos kaverisuhteita pakonomaisesti toitottaa niin se on outoa.

Mutta mutta, tehkää @Czescku ja @banaaninviljelijä se Jadventures-trippi sinne Aasiaan ja laittakaa kuvia kun olette alkuasukaiden kiehuvassa padassa. :)

E: Äänestin neutraalina tasapainoilevana humanoidina jotta "Ei kiinnosta"
 
Viimeksi muokattu:

Ralph

Jäsen
Ei kiinnosta. Tai siis sen verran kiinnostaa, että ihmetyttää miksi tällaisesta asiasta pitää tehdä niin iso juttu. Jos kaksi jatkoaikalaista sattumalta törmää Kongon viidakossa tai edes Rio de Janeiron nudistirannalla, niin se on maininnan arvoinen asia. Mutta jos kaksi suomalaista alkoholin ystävää tapaa suomalaisessa baarissa, vieläpä Helsingissä, niin en ymmärrä miksi siitä pitää mainita jääkiekkoaiheisella keskustelupalstalla.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No eipä todellakaan kiinnosta, ei edes sitä perinteistä vähää alusta. Olettaen siis, että molempien/kaikkien tapaajien mielipide julkaisusta on sama. Mitä itse olen palstalaisia tavannut, olen aina pyytänyt tai jopa vaatinut, että tapaamisesta tai sen syystä ei palstalla huudella, eikä ainakaan julkisesti ole kukaan koskaan huudellut, kiitokset heille siitä.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Siis mitä vittua tällä palstalla tapahtuu?
 
Jokainen päättäköön itse. Henkilökohtaisesti ei haittaa se että miusta löytyy kuvia palstalta, yhden tapaamisen yhteydessä löytyy ne muutamat kuvat ja sitä paitsi olin jo ennen sitä tapaamista pistänyt tänne monta kuvaa itsestäni, jossa olen työn touhussa. No problem. Ensimmäinen näkeminen parin palstalaisen kanssa oli niin hieno kokemus, että jäi vain hyviä asioita siitä mieleen ja nyt kun minutkin on nähty heidän toimesta, niin varmasti näitä hommia sit voi järkkäillä lisää tulevaisuudessa. Ja rehellisesti sanottuna, olisin toivonut näkeväni siinä samalla oven avauksella monta monta muutakin palstaveljeä/siskoa silloin tänä kesänä. Olisin ollut siihen täysin valmis, niin kuin eräät palstalaiset nyt tietää ja pystyivät huomaamaan sen asian minusta. Ensimmäinen kerta tietty aina jännittää ja arveluttaa aika paljonkin, mut sit toinen kerta on jo huomattavasti helpompi kokemus, kun ei tarvitse liikaa stressata enää niitä hommia. Näin uskon sen menevän. Uskokaa tekin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös