Palstalaisten keskinäiset NHL-vedonlyönnit 2019–2020

  • 85 632
  • 708

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Sopii mulle. Mutta onko se nyt sitten niin, että kausi on jo varmuudella kokonaan kuopattu? En oo nyt tarkkaan lukenut tiedotteita.

edit: Tässä vielä ne tilanteet, kun kausi keskeytyi:

Missä joukkueessa on eniten 20 maalin miehiä runkosarjan lopussa (30e):

Florida Panthers (69 ott)
@Naamavelli
+20: Hoffman (29), Dadonov (25), Huberdeau (23), Barkov (20), Acciari (20)
---
+15: Connolly (19), Vatrano (16)
+10: Trocheck (10)

Tampa Bay Lightning (70 ott) @Filari
+20: Kucherov (33), Stamkos (29), Killorn (26), Point (25)
---
+15: Palat (17), Cirelli (16)
+10: Johnson (14), Hedman (11), Gourde (10), Sergachev (10)

Vegas Golden Knights (71 ott) @LostHorizon
+20: Pacioretty (32), Smith (27), Marchessault (22), Stone (21)
---
+15: Stastny (17), Karlsson (15)
+10: Theodore (13)

Toronto Maple Leafs (70 ott) @Vpiiroi
+20: Matthews (47), Nylander (31), Tavares (26), Hyman (21)
---
+15: Marner (16)
+10: Kapanen (13)

Colorado Avalanche (70 ott) @pyyksteri
+20: MacKinnon (35), Landeskog (21), Burakovsky (20)
---
+15: Kadri (19), Rantanen (19), Donskoi (16)
+10: Nichushkin (13), Calvert (12), Makar (12), Compher (11)

San Jose Sharks (70 ott) @Vislami
+20: Kane (26), Meier (22)
....
+15: Hertl (16), Couture (16)
+10: Labanc (14), Burns (12), Marleau (10)

Nashville Predators (69 ott) @Zohan
+20: Forsberg (21)
---
+15: Bonino (18), Smith (18), Granlund (17), Josi (16), Arvidsson (15), Jarnkrok (15)
+10: Johansen (14), Duchene (13), Grimaldi (10)

Dallas Stars (69 ott) @Zucker #16
+20: Gurianov (20)
---
+15: Benn (19), Hintz (19), Gurianov (20), Seguin (17), Radulov (15)
+10: Pavelski (14), Faksa (11)

Ei ole kokonaan kuopattu.
 

Vislami

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Sopii mulle. Mutta onko se nyt sitten niin, että kausi on jo varmuudella kokonaan kuopattu? En oo nyt tarkkaan lukenut tiedotteita.

edit: Tässä vielä ne tilanteet, kun kausi keskeytyi:

Missä joukkueessa on eniten 20 maalin miehiä runkosarjan lopussa (30e):

Florida Panthers (69 ott)
@Naamavelli
+20: Hoffman (29), Dadonov (25), Huberdeau (23), Barkov (20), Acciari (20)
---
+15: Connolly (19), Vatrano (16)
+10: Trocheck (10)

Tampa Bay Lightning (70 ott) @Filari
+20: Kucherov (33), Stamkos (29), Killorn (26), Point (25)
---
+15: Palat (17), Cirelli (16)
+10: Johnson (14), Hedman (11), Gourde (10), Sergachev (10)

Vegas Golden Knights (71 ott) @LostHorizon
+20: Pacioretty (32), Smith (27), Marchessault (22), Stone (21)
---
+15: Stastny (17), Karlsson (15)
+10: Theodore (13)

Toronto Maple Leafs (70 ott) @Vpiiroi
+20: Matthews (47), Nylander (31), Tavares (26), Hyman (21)
---
+15: Marner (16)
+10: Kapanen (13)

Colorado Avalanche (70 ott) @pyyksteri
+20: MacKinnon (35), Landeskog (21), Burakovsky (20)
---
+15: Kadri (19), Rantanen (19), Donskoi (16)
+10: Nichushkin (13), Calvert (12), Makar (12), Compher (11)

San Jose Sharks (70 ott) @Vislami
+20: Kane (26), Meier (22)
....
+15: Hertl (16), Couture (16)
+10: Labanc (14), Burns (12), Marleau (10)

Nashville Predators (69 ott) @Zohan
+20: Forsberg (21)
---
+15: Bonino (18), Smith (18), Granlund (17), Josi (16), Arvidsson (15), Jarnkrok (15)
+10: Johansen (14), Duchene (13), Grimaldi (10)

Dallas Stars (69 ott) @Zucker #16
+20: Gurianov (20)
---
+15: Benn (19), Hintz (19), Gurianov (20), Seguin (17), Radulov (15)
+10: Pavelski (14), Faksa (11)

Voidaan odottaa siihen kun tulee virallinen ilmoitus runkosarjan osalta. Voihan se olla että jatkuisikin jollain ihmeellä
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kuparikerhovedon osalta sovittiin Licon kanssa että jos kausi jatkuu, eikä kumpikaan (Rangers tai Tampa) jää nollille, skaba menee tasan pelimääristä huolimatta. Toki jos pelit jatkuvat ja toinen tippuu esim. 74 pelissä (ja toisella 75), meillä on voittaja.

@Lico saa toimia panosten kerääjänä haluamanaan ajankohtana ja sovitaan jako sitten keskenämme, viimeistään kun runkosarja virallisesti ohi.

Luuserivedon osalta ajattelin, että voisin itse kerätä potin ja jos se vielä itseltä pois lipsahtaa niin toki silloin siirtää voitot oikealle voittajalle. Jos se asianomaisille passaa? Halukkuuden mukaan voi odotella virallista kauden päätöstä tai hoitaa maksun heti jos haluaa skaban itseltä pois päiväjärjestyksestä. Laittelen yv:tä asiasta tänään tai huomenna.
 

Nick Neim

Jäsen
Odotellaan nyt vielä virallista varmistusta, mutta kyllähän tuo Kanadan asettama rajoitus joka mahdollistaisi kauden jatkumisen aikaisintaan 10.5. taitaa suurella todennäköisyydellä runkosarjan tältä kaudelta sinetöidä.

Mikäli oikein tuossa vetojani tarkistelin, niin ainakin seuraavissa olin mukana:

Maalipörssiveto

Osallistujilla Ovechkin, McDavid ja Matthews. Ovechkin tuota maalilla johtaa Matthewsiin nähden, ja nimenomaan vielä Oviella (tai siis Capsilla) on peli vähemmän pelattuna. Ovechkinille siis menossa tämä. Tässä taisi olla mukana lisäkseni @V-G- ja @Naamavelli jos oikein tarkistin, joten oletteko mitä mieltä?

Kolmikkoveto

Kolmen kärki lähekkäin, eli kaksi Oilersin kolmikkoa sekä Bostonin trio. Klefbomin yhdellä pisteellä tuota vetoa Nursen sisältämään kolmikkoon nähden tällä hetkellä johdan. Bostonin kolmikko on myös lähellä, laskujeni mukaan 10 pisteen päässä. Boston on pelannut yhden pelin Oilersia vähemmän, mutta Oilersin viimeisen pelin "nollaamisellakin" pelien tasaamisen vuoksi eroa olisi 9 pistettä Bostoniin ja 2 pistettä Nurseen. Eli omalle kolmikolle tämäkin menossa, laskentatavasta huolimatta, tai näin ainakin uskaltaisin olettaa. Onko eriäviä mielipiteitä?

Etunimiskaba

@V-G- saa vaikka pisteitä tässä vielä laskeskella, mutta en oleta olevani vahvoilla, enkä usko, että hirveän tasaista tilannetta siellä olisi kenelläkään menossa. Jos on, niin katsellaan sitten lopullista ratkaisua porukalla tarvittaessa.

Fantasydraft

Hyvä loppukirin alku ei olisi palkinnoille riittänyt, ja siellä taisi aika selkeä kärkikolmikko myös palkinnoilla olla. Ei siis pitäisi tässäkään mitään hirveää epäselvyyttä olla, mikäli runkosarja loppui tähän.

Kuparikerho

Kuparikerhosta olikin puhetta, ja mielestäni on vain ja ainoastaan reilua, että potti menee jakoon, jos/kun runkosarjaa ei tällä kaudella enää jatketa.

Ja jos jokin veto vielä unohtui missä olen mukana, niin palautelkaa mieliin. Tässä nyt nopeaa yhteenvetoa noista.

Ja tosiaan odotellaan nyt vielä sitä virallista varmistusta, vaikka alkaa kaikki todennäköisyydet runkosarjan kuoppaamisellekin olemassa. Mikäli jostain vedosta on erimielisyyttä, niin mietitään sitten yhdessä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
@Kari Runk mun näkemykseni on, että odotetaan virallista vahviatusta kaikissa kesken olevissa skaboissa, vaikka onhan se toki aika selvää ettei ennen syksyä juurikaan pelata NHL-kiekkoa, tai edes urheilla.
 

Vini29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit // Chelsea
Katsellaan nyt virallisesti kausi loppuun, mutta kolmikkovetoon pieni sivuhuomautus, voi olla että olen yksin mielipiteeni kanssa, mutta ilmaistaan se nyt kuitenkin.

@Kari Runk ja minun kolmikkoni ovat pisteen päässä toisistaan, ja Bostonin kolmikko 10p perässä, näkisin, että jos pelattaisiin kaikki pelit vaikka loppuun saakka, niin voittaja tulisi näistä kolmesta. Ymmärrän, että esim loukkaantumiset voisivat vaikuttaa tähän jne, mutta olisko varsinkin tän kolmikko vedon kohdalla ideaa jakaa tämä potti noiden kolmen tämän hetkisen "kärkiryhmän" kanssa? Panos kuitenkin huomattavasti isompi kuin muissa massavedoissa, ja pakko myöntää, että hampaankoloon jäisi ainakin itsellä jäädä pisteen päähän, kun kausi päättyisikin etukäteen. Eri asia toki, jos pelit pelataan loppuun, ja hävitä silloin vaikka tuolla pisteellä.
Tässä oli pottina muistaakseni n 600€,joten esim näin :

1 sija. 300€
2.sija 200€
3.sija 100€

Voi olla, että olen yksin mielipiteeni kanssa, mutta päätinpä tuoda kuitenkin asian esille.
 

Nick Neim

Jäsen
Kyllä mä tuohon suostun jos tuo vedossa mukanaolevien kanssa ryhmänä päätetään, vaikka en mä henkilökohtaisesti asiaa ihan tuollaisenakaan näe. Ja siis joo, myönnän, että onhan tuo aika paskaa, mikäli kausi nyt loppuu tuohon, ja tilanne jää noin tiukaksi. Mutta ihan vastaavasti siellä tosiaan oli juuri ennen tätä alkanutta koronataukoa vajaat 3 viikkoa Klefbom telakalla jolloin te molemmat nakuttelitte sen lähes ~10 pistettä lisää omaa kolmikkoani kiinni, ja hieman erilaisella maailmankululla erot teihin olisikin 8 ja 20 pistettä. Loukkaantumiset kuuluu kyllä lajiin ja shit happens, mutta vallitsevassa tilanteessa samaa voi sanoa koronasta. Ihan samalla tavalla loukkaantumisilla voitaisiin jossitella myös runkosarjan lopun osalta. Mikäli Nurse olisi loukkaantunut loppukaudeksi heti seuraavassa pelissä, ei tuo kolmikko vastaavasti olisi enää voinut tulla ohi omastani mitenkään.

Palkintosummasta kokonaisuudessaan häviää tuon myötä kuudesosa(?) kun kaksi henkilöä siirtyy maksajan puolelta saajan puolelle, ja tämän lisäksi voittopotti noiden vähennyksien jälkeen kun kolme ei summaa maksa, taitaa jäädä alle puoleen alkuperäisestä? Myönnän, että kyllä sekin kyrsisi, kun ei tässä kuitenkaan puhuta mistään 20 ottelun runkosarjasta.

Voidaan tosiaan tarvittaessa äänestellä tästä miten toimitaan, mutta en mä (ahneuksissani) ihan suoraan kyllä rahanjaonkaan kannalla ole.
 

Vini29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit // Chelsea
Kyllä mä tuohon suostun jos tuo vedossa mukanaolevien kanssa ryhmänä päätetään, vaikka en mä henkilökohtaisesti asiaa ihan tuollaisenakaan näe. Ja siis joo, myönnän, että onhan tuo aika paskaa, mikäli kausi nyt loppuu tuohon, ja tilanne jää noin tiukaksi. Mutta ihan vastaavasti siellä tosiaan oli juuri ennen tätä alkanutta koronataukoa vajaat 3 viikkoa Klefbom telakalla jolloin te molemmat nakuttelitte sen lähes ~10 pistettä lisää omaa kolmikkoani kiinni, ja hieman erilaisella maailmankululla erot teihin olisikin 8 ja 20 pistettä. Loukkaantumiset kuuluu kyllä lajiin ja shit happens, mutta vallitsevassa tilanteessa samaa voi sanoa koronasta. Ihan samalla tavalla loukkaantumisilla voitaisiin jossitella myös runkosarjan lopun osalta. Mikäli Nurse olisi loukkaantunut loppukaudeksi heti seuraavassa pelissä, ei tuo kolmikko vastaavasti olisi enää voinut tulla ohi omastani mitenkään.

Palkintosummasta kokonaisuudessaan häviää tuon myötä kuudesosa(?) kun kaksi henkilöä siirtyy maksajan puolelta saajan puolelle, ja tämän lisäksi voittopotti noiden vähennyksien jälkeen kun kolme ei summaa maksa, taitaa jäädä alle puoleen alkuperäisestä? Myönnän, että kyllä sekin kyrsisi, kun ei tässä kuitenkaan puhuta mistään 20 ottelun runkosarjasta.

Voidaan tosiaan tarvittaessa äänestellä tästä miten toimitaan, mutta en mä (ahneuksissani) ihan suoraan kyllä rahanjaonkaan kannalla ole.


Ymmärrän täysin, kuhan vaan heitin ilmoille tälläisen. Ja tosiaan nyt on siitä paska tilanne,että tätä ei ole vesittämässä mitkään loukkaantumiset,koska silloinhan ei olisi mitään epäselvää vaan koko maailman pysäyttävä tauti. Lähinnä vaan, tapa millä tavalla tämä ratkeaisi nyt, ns loppukirin alkaessa on aika typerä, mutta toisaalta, onhan tässä kaikilla kolmikoilla ollut aikaa pisteitä tehdä aikaisemmin pitkin kautta. Ja en halua tällä kysymykselläni aiheuttaa kellekään mitään mielipahaa, ja jos kaikki/suurin osa ovat sitä mieltä, että pelit olivat siinä ja tulokset myös, niin hommahan on sitten täysin selvä. Ja tuo esimerkki "potinjaosta" oli vaan joku sinne päin heitetty, koska en edes muista tarkkaa summaa mikä potissa on, tuotahan voisi tosta pyöritellä ihan mihin vaan suuntaan, jos nyt tähän ratkaisuun päädyttäisiin.
 

Nick Neim

Jäsen
Ymmärrän täysin, kuhan vaan heitin ilmoille tälläisen. Ja tosiaan nyt on siitä paska tilanne,että tätä ei ole vesittämässä mitkään loukkaantumiset,koska silloinhan ei olisi mitään epäselvää vaan koko maailman pysäyttävä tauti. Lähinnä vaan, tapa millä tavalla tämä ratkeaisi nyt, ns loppukirin alkaessa on aika typerä, mutta toisaalta, onhan tässä kaikilla kolmikoilla ollut aikaa pisteitä tehdä aikaisemmin pitkin kautta. Ja en halua tällä kysymykselläni aiheuttaa kellekään mitään mielipahaa, ja jos kaikki/suurin osa ovat sitä mieltä, että pelit olivat siinä ja tulokset myös, niin hommahan on sitten täysin selvä. Ja tuo esimerkki "potinjaosta" oli vaan joku sinne päin heitetty, koska en edes muista tarkkaa summaa mikä potissa on, tuotahan voisi tosta pyöritellä ihan mihin vaan suuntaan, jos nyt tähän ratkaisuun päädyttäisiin.
Joo, voidaan tosiaan tuon suhteen tehdä niin, että äänestellään vedon lopputulosta sitten, kun jotain virallista kuuluu runkosarjan osalta. Ymmärrän kyllä esimerkiksi sinun ja kolmantena olevan LostHorizoninkin kannan, mikäli luin rivien väleistä oikein ja hänen olevan samaa mieltä jonkinlaisesta potinjaosta.
 

Vini29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit // Chelsea
Joo, voidaan tosiaan tuon suhteen tehdä niin, että äänestellään vedon lopputulosta sitten, kun jotain virallista kuuluu runkosarjan osalta. Ymmärrän kyllä esimerkiksi sinun ja kolmantena olevan LostHorizoninkin kannan, mikäli luin rivien väleistä oikein ja hänen olevan samaa mieltä jonkinlaisesta potinjaosta.
Jep katellaan sitten asiaa, toivottavasti pystyttäisiin pelaamaan kaikki pelit loppuun, vaikka epätodennäköistä se onkin.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Aivan sama minulle. Raha totta kai kelpaa, mutta toisaalta en kolmannella sijalla niitä kyllä välttämättä ansaitsekaan.
 

444

Jäsen
Luuserivedon osalta ajattelin, että voisin itse kerätä potin ja jos se vielä itseltä pois lipsahtaa niin toki silloin siirtää voitot oikealle voittajalle. Jos se asianomaisille passaa? Halukkuuden mukaan voi odotella virallista kauden päätöstä tai hoitaa maksun heti jos haluaa skaban itseltä pois päiväjärjestyksestä. Laittelen yv:tä asiasta tänään tai huomenna.
Itsellänihän on vedossa hurjat panokset ja olen vähintäänkin moraalinen voittaja Forbortin kanssa. :D
Ajattelin kuitenkin selvyyden vuoksi, että odotetaan se virallinen päätös loppukauden suhteen ennen kuin suuret setelit liikkuvat mihinkään. Olen nyt käynyt melko harvakseltaan NHL-osiossa, joten tieto loppukaudesta voi mennä myös hetkellisesti itseltäni ohi. Kannattaa siis tägätä vielä erikseen, jos ei ala rahoja kuulua.

Sama pätee tuohon kuparikerhovetoon, jossa myös jäi vähän lyhyempi tikku kouraan.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No eipä tuossa ideana ollut kuin se, että nopeutetaan potin tulevaa keräämistä. Jos kuparikerhovedossa on jo 29 varmaa häviäjää ja 2 jotka mukana kisassa niin kai se sama on jo pelinsä menettäneille lyödäkö panoksensa pottiin maalis- vai heinäkuussa. Kuitenkin tällä palstalla aika monessa kisassa (missä itsekin olen mukana) on kerätty jollekin käyttäjälle potti ennen kauden alkua, viime vuoden syyskuussa. Silloin kun vielä kaikki olivat yhtä potentiaalisia voittajia.

Samoin luuserivedossa suurin osa on teoreettisestikin ollut jo pitkään out kisasta. Eipä tuossa varmaan ole kuin se vaihtoehto omalle häviämiselle, että McNabb sairastuisi Koronaan ja pelejä jatkettaisiin sen verran että joku menisi ohi.

Mutta kuten yv:ssä kirjoitin. Mulle käy kaikki vaihtoehdot. Ilmeisesti luuserivedon kaikki osallistujat ovat kuitenkin sitä mieltä että potti tulee mulle jos pelit jäävät tähän? Kun tästä kukaan ei ole esittänyt muuta mielipidettä.

@Noppa10 llä taisi olls taulukossa tuon skaban realiaikainen tilanne. Pystyisitkö mahdollisesti postaamaan sen tähän ketjuun. Tai laittamaan linkin johinkin missä se on.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mutta kuten yv:ssä kirjoitin. Mulle käy kaikki vaihtoehdot. Ilmeisesti luuserivedon kaikki osallistujat ovat kuitenkin sitä mieltä että potti tulee mulle jos pelit jäävät tähän? Kun tästä kukaan ei ole esittänyt muuta mielipidettä.

Kyllä mä ainakin olen sitä mieltä, että jos runkosarja päättyy näin, olet voittaja.

Sitä virallista päätöstähän saatetaan joutua vielä odottelemaan pitkäänkin, kun nyt vissiin miettivät kauden jatkamista joskus heinäkuussa...

@Noppa10 llä taisi olls taulukossa tuon skaban realiaikainen tilanne. Pystyisitkö mahdollisesti postaamaan sen tähän ketjuun. Tai laittamaan linkin johinkin missä se on.

No lähes reaaliaikainen. Päivitään tänään tai huomenna kondikseen, ja tuuppaan tänne kun valmis...
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
2019-2020 Regular Season is now complete.

Joko laitetaan kausivedot maksuun? Luuserivedossa mukana olleille lähetinkin jo maaliskuussa viestiä (1 maksanut).

Kuparikerhovedon rahat ketää @Lico
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lico

444

Jäsen
2019-2020 Regular Season is now complete.

Joko laitetaan kausivedot maksuun? Luuserivedossa mukana olleille lähetinkin jo maaliskuussa viestiä (1 maksanut).

Kuparikerhovedon rahat ketää @Lico
Kuten sovittu, niin nyt virallisen ilmoituksen tultua tuo luuseriveto on maksettu. Voi kuulostaa turhalta nillittämiseltä, mutta itselleni oli alusta asti täysin selvää, että vedot maksetaan siinä vaiheessa, kun tulos on oikeasti selvä.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kuten sovittu, niin nyt virallisen ilmoituksen tultua tuo luuseriveto on maksettu. Voi kuulostaa turhalta nillittämiseltä, mutta itselleni oli alusta asti täysin selvää, että vedot maksetaan siinä vaiheessa, kun tulos on oikeasti selvä.

Ei mitään, mulle aivan sama. Oli jo maaliskuussa ja on edelleen. Mukavempihan tämä näin päin on, kun omat hävityt jo aikoja sitten maksanut. Ja kävi tällä kertaa tuuria mm. NY Rangersin kanssa.

Seuraavan skaban voisi melkein ottaa siitä, minä päivänä pelataan seuraavan kerran se peli jonka päätteeksi jaetaan Stanley Cup-pokaali.

Oma veikkaus... juhannusaattona 2021 (25.6.2021)
 

Numero66

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärpät
@ilatzu ja @Uniquewn
Meillä oli veto siitä pääseekö NY Rangers playoffseihin eli käytännössä 16 parhaan joukkoon. Mites tän kanssa haluaisitte tehä?

Rangershan oli idässä sijalla 10 ja ppg taulukossa vasta sijalla 11, mutta olisi nyt kuitenkin menossa playoffseihin, kun sinne otetaankin 16 jengin sijasta 24.

Maksuun nyt? Mitätöinti? Katsotaan pääseekkö 16 joukkoon?
 
Viimeksi muokattu:

Nick Neim

Jäsen
Brayden Point, Nikita Kucherov, Victor Hedman - @Lico
Connor McDavid, Leon Draisaitl, Oscar Klefbom - @Kari Runk
Steven Stamkos, Nikita Kucherov, Victor Hedman - @Numero66
Auston Matthews, John Tavares, Morgan Reilly - @V-G-
Brad Marchand, David Pastrnak, Torey Krug - @LostHorizon
John Tavares, Mitchell Marner, Morgan Rielly - @Noppa10
Sidney Crosby, Evgeni Malkin, Kris Letang - @Helsing#65
Johnny Gaudreau, Matthew Tkachuk, Mark Giordano - @Red Label
Nathan MacKinnon, Mikko Rantanen, Cale Makar - @viikst
Alexander Barkov, Jonathan Huberdeau, Keith Yandle @Zohan
Connor McDavid, Leon Draisaitl, Darnell Nurse @Vini29
Mitch Marner, Auston Matthews, Morgan Rielly @Largo
Alexander Ovechkin, Yevgeni Kuznetsov , John Carlson @Esoppi
Mitch Marner, John Tavares, Tyson Barrie @Ralph

Tuossa käsittääkseni kolmikkovedon osallistujat. Koska tämä nyt ei ole niin selkeä ehkä kuin muut vedot, niin tämän voittajasta ja voitonjaosta tarvitsee varmaan äänestää, jollei vedon aloittajana @Lico halua tehdä selkeää linjausta tässä. Tilannehan on siis se, että minun kolmikkoni johtaa, Vini29:n kolmikko on pisteen päässä, ja LostHorizonin kolmikko on 10 pisteen päässä. Muut olivat muistaakseni aika kaukana.

Periaatteessa näen kolme vaihtoehtoa tälle,

A) potti jaetaan vain voittajalle (allekirjoittanut)
B) potti jaetaan voittajalla ja kakkoselle (allekirjoittanut ja Vini29)
C) potti jaetaan kolmelle parhaalle (allekirjoittanut, Vini29 ja LostHorizon)

Potin jaon osuuksista varmaan saa päättää vedon aloittaja, mihin tulokseen sitten päädytäänkään.

Mä taannoisen alkuvänkäämisen jälkeen olen kallistunut siihen, että B vaihtoehto ei mikään vääryys olisi, koska ero on tosiaan noin pieni. Sen sijaan Bostonin kolmikkoa en tähän ehkä liputtaisi mukaan, koska 10 pistettä on ihan selkeä ero, ja ehdittiin kuitenkin yli 70 peliä pelata... Sori vaan, LostHorizon, money talks Karin suulla.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lico

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Brayden Point, Nikita Kucherov, Victor Hedman - @Lico
Connor McDavid, Leon Draisaitl, Oscar Klefbom - @Kari Runk
Steven Stamkos, Nikita Kucherov, Victor Hedman - @Numero66
Auston Matthews, John Tavares, Morgan Reilly - @V-G-
Brad Marchand, David Pastrnak, Torey Krug - @LostHorizon
John Tavares, Mitchell Marner, Morgan Rielly - @Noppa10
Sidney Crosby, Evgeni Malkin, Kris Letang - @Helsing#65
Johnny Gaudreau, Matthew Tkachuk, Mark Giordano - @Red Label
Nathan MacKinnon, Mikko Rantanen, Cale Makar - @viikst
Alexander Barkov, Jonathan Huberdeau, Keith Yandle @Zohan
Connor McDavid, Leon Draisaitl, Darnell Nurse @Vini29
Mitch Marner, Auston Matthews, Morgan Rielly @Largo
Alexander Ovechkin, Yevgeni Kuznetsov , John Carlson @Esoppi
Mitch Marner, John Tavares, Tyson Barrie @Ralph

Tuossa käsittääkseni kolmikkovedon osallistujat. Koska tämä nyt ei ole niin selkeä ehkä kuin muut vedot, niin tämän voittajasta ja voitonjaosta tarvitsee varmaan äänestää, jollei vedon aloittajana @Lico halua tehdä selkeää linjausta tässä. Tilannehan on siis se, että minun kolmikkoni johtaa, Vini29:n kolmikko on pisteen päässä, ja LostHorizonin kolmikko on 10 pisteen päässä. Muut olivat muistaakseni aika kaukana.

Periaatteessa näen kolme vaihtoehtoa tälle,

A) potti jaetaan vain voittajalle (allekirjoittanut)
B) potti jaetaan voittajalla ja kakkoselle (allekirjoittanut ja Vini29)
C) potti jaetaan kolmelle parhaalle (allekirjoittanut, Vini29 ja LostHorizon)

Potin jaon osuuksista varmaan saa päättää vedon aloittaja, mihin tulokseen sitten päädytäänkään.

Mä taannoisen alkuvänkäämisen jälkeen olen kallistunut siihen, että B vaihtoehto ei mikään vääryys olisi, koska ero on tosiaan noin pieni. Sen sijaan Bostonin kolmikkoa en tähän ehkä liputtaisi mukaan, koska 10 pistettä on ihan selkeä ero, ja ehdittiin kuitenkin yli 70 peliä pelata... Sori vaan, LostHorizon, money talks Karin suulla.

Mun mielestä äänestys on ihan kohtalainen vaihtoehto tähän paikkaan. Kuten en muissakaan vedoissa, en haluaisi ottaa vedon aloittajana heti kärkeen suurempaa roolia päätöksenteossa, mutta tarpeen vaatiessa sen kyllä teen.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Pistepörssi top 3
Banjo:
1) McDavid
2) Tavares
3) Kucherov
LH:
1) McDavid
2) Kucherov
3) Kane

Suomalaiset top 3:
Banjo:
1) Barkov
2) Rantanen
3) Aho
LH:
1) Barkov
2) Aho
3) Rantanen

Puolustaja top 3
Banjo:
1) Burns
2) Letang
3) Giordano
LH:
1) Burns
2) Carlson
3) Karlsson

Suomalaiset puolustajat top 3
Banjo:
1) Heiskanen
2) Lindell
3) Ristolainen
LH:
1) Heiskanen
2) Ristolainen

3) Lindell

Täten voitan @Banjo :n kanssa pitämäni pistepörssien top3 vedon. 10e oli panoksena.
 

Esoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Odotan mielenkiinnolla mihin kolmikkovedossa päädytään koska tilanne tässä on hiukan samankaltainen kuin tuossa HockeyGM vedossa. Kaikille vaihtoehdoille on löydettävissä perusteita, joten äänestän vaihtoehtoa A selkeyden vuoksi. Runkosarja loppui! Lisäksi teillä on vielä samasta jengistä pelaajat joten ei voi mennä pelimäärien taakse. Yhden pisteen ero on tiukin mahdollinen mutta ero se silti on
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Odotan mielenkiinnolla mihin kolmikkovedossa päädytään koska tilanne tässä on hiukan samankaltainen kuin tuossa HockeyGM vedossa. Kaikille vaihtoehdoille on löydettävissä perusteita, joten äänestän vaihtoehtoa A selkeyden vuoksi. Runkosarja loppui! Lisäksi teillä on vielä samasta jengistä pelaajat joten ei voi mennä pelimäärien taakse. Yhden pisteen ero on tiukin mahdollinen mutta ero se silti on

Komppaan tätä, vaikka saatankin olla jäävi päätöksentekoon.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mun mielestä äänestys on ihan kohtalainen vaihtoehto tähän paikkaan.

Saako äänestää kaikkia vaihtoehtoja?

Jos ei, niin sitten menen A:lla. Vaikka kauden säännöt ovatkin NHL:ssä muuttuneet radikaalisti kauden aikana, niin periaatteessahan me löimme vetoa siitä, kenen kolmikko on kerännyt eniten pisteitä runkosarjan lopussa. Nyt se runkosarja on loppu, ja eniten pojoja on kerännyt Oilersin kolmikko.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös