Palstalaisten keskinäiset NHL-vedonlyönnit 2019–2020

  • 85 619
  • 708

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mä voisin lähteä tähän ihan huvin vuoks. Tiedän, että ku veikkaan alle tota pistemäärää ni silloin ne kerää selvästi enemmän ja ihan siks lähen kokeilemaa :D Joku 77 pinnaa ois jännempi mut menkööt. Saapahan lisäjännitystä Siipien seuraamiseen.
Haluatko maksun millä tavalla?
 

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Haluatko maksun millä tavalla?
Haha ei se mun käänteispsykologia sitte tuottanu hedelmää :D Jos sä sen nyt jo haluat maksaa, etkä vasta runkkarin päätyttyä ni voin antaa tilinumeron privana?
 

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
1. Montreal 68 peliä (putosi 69. pelissä)
2. Toronto 67 peliä
3. Tampa 67 peliä
4. Rangers 67 peliä

Canadiens jäi viime kierroksella ilman maalia, mutta on mukana vielä toistaiseksi, koska enemmän pelejä pelattuna. Tätä kirjoittaessa Maple Leafsilla 12min aikaa pysyä kisassa mukana.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joo eiköhän tämä @Lico lle (Tampa) mene tai mulle. Vaikka Montrealin (@Śmierć ) mahkut vielä siinä että molemmat tippuvat tällä viikolla. Toki kaikki mahdollista. Jäi viime yönäkin 2/4 noista mukana olleista jengeistä nollille.

No sen päivän vielä kun näkisi että Tampa jää nollille. Hyvin kyllä Rangers puksuttanut 67 peliä läpi. Pari kertaa ollut lähellä. Ainakin kerran tällä kaudella saaneet kuparisen rikki ilman maalivahtia pelatessa.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
30e betsi: minä väitän, että Ovechkin ei voita maalipörssiä, sinä väität, että voittaa.

Miten toimitaan jos useampi pelaaja päättyy samaan maalimäärään? Veto raukeaa?
 

Nick Neim

Jäsen
Nopea spontaaninen JES pääsi, kun huomasin Tampan nollanneen Canadiensin. Aika nopsaan sen jälkeen pääsi pari ärräpäätä, kun silmät hakeutuivat alemmaksi ja huomasin Toronton jääneen nollille Kingsiä vastaan. Saatanan tohelot. Sen taas arvasin, kun alkavaan Hokin jaksoonkin piti valita kapu Torontosta. Oma moka.

Niinköhän vain tässä on jäämässä mustapekka käteen parissa massavedossa näin viime metreillä, kun kolmikkovedossa Nursekin on noussut jo pisteen päähän Klefbomista. Ja toki Bostoninkin kolmikko hengittelee edelleen iskuetäisyydellä. Klefbom kyllä piakkoin palannee kokoonpanoon, mutta jännäksihän tämä menee...
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Niinköhän vain tässä on jäämässä mustapekka käteen parissa massavedossa näin viime metreillä, kun kolmikkovedossa Nursekin on noussut jo pisteen päähän Klefbomista. Ja toki Bostoninkin kolmikko hengittelee edelleen iskuetäisyydellä. Klefbom kyllä piakkoin palannee kokoonpanoon, mutta jännäksihän tämä menee...

Ei taida tänäkään vuonna riittää mun Bostonin kolmikolla. Tasaisesti tekevät pisteitä, mutta vaatisi tuollaisia Drain ja McDavidin kaltaisia jymypaukkuja voittaa kisa. Harmi homma.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kuparikerhoveto päättyy siis kaksintaisteluun NY Rangers vs. Tampa.

Tampa 70
Rangers 69

Luuserivedossa Dan Hamhuis loukkaantunut, joten kaksintaistelu käydään tod.näk oman Brayden McNabbin ja @Gemondo n Jack Johnsonin välillä. Tilanne:

McNabb 0+9=9 (11 peliä jäljellä)
Johnson 2+11=13 (13 peliä jäljellä)

Reilu johto vielä mutta peli ihan auki. McNabb reilusti isommalla peliajalla ja alkanut viime aikoina jostain syystä laukomaankin hanakasti. 14 kutia maalia kohti 5 pelissä. Johnsonin vastaava luku 3. Kohta varmaan tulee pakollisia pisteitäkin kun tänä vuonna vasta yhdessä pelissä päässyt tehoille (0+2), ~20min peliajasta huolimatta

Vähän elättelin toiveita että Johnson olisi löytänyt itsensä ainakin hetkittäin katsomosta, kun sekä Dumoulin että Marino palasivat kokoonpanoon, mutta siellä se edelleen vetää kokoonpanossa pienentyneellä peliajalla. Tuskin paljon tehoja kerää loppukaudesta.
 
Viimeksi muokattu:

Peppuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chicago Blackhawks
30e betsi: minä väitän, että Ovechkin ei voita maalipörssiä, sinä väität, että voittaa.

Jos vielä tässä vaiheessa otat, niin otan tämän kiinni. Pastrnak sitä ei tuu voittaan, Torontolla on niin tiukkaa playoffsiehin kans. Ovechkinille pelataan kaikki tyhjät maalit.

Eli otan tämän kiinni, jos sinä otat.
 

Vahamestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit sekä suomalaiset änärissä
Jos vielä tässä vaiheessa otat, niin otan tämän kiinni. Pastrnak sitä ei tuu voittaan, Torontolla on niin tiukkaa playoffsiehin kans. Ovechkinille pelataan kaikki tyhjät maalit.

Eli otan tämän kiinni, jos sinä otat.

Gostis peruikin, joten:

30e betsi: minä väitän, että Ovechkin EI voita maalipörssiä, sinä väität, että voittaa. Tasatilanteessa maalimäärän suhteen veto raukeaa, eikä syöttöpisteillä yms ei ole merkitystä. Maalimäärään otetaan huomioon pelkästään runkosarjan maalit
 

Peppuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chicago Blackhawks
Gostis peruikin, joten:

30e betsi: minä väitän, että Ovechkin EI voita maalipörssiä, sinä väität, että voittaa. Tasatilanteessa maalimäärän suhteen veto raukeaa, eikä syöttöpisteillä yms ei ole merkitystä. Maalimäärään otetaan huomioon pelkästään runkosarjan maalit

Pyysit kuittausta, niin tämä nyt tais peruuntua ihan tuon Coronan takia.

Edit; siis oletan että tasatilanne oli / on edelleen nyt, ja yhtään peliä ei liene tulla pelaamaan. Vai jatketaanko tätä jos kausi jatkuu jossain vaiheessa?
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Kuparikerho-vedossa mun mielestä ainut oikea vaihtoehto on se, että potti jaetaan, jos eroa ei nyt tämän kauden aikana tule oli kyseessä sitten korona tai ei. Jos ottelumäärä on lopussa eri, niin siihen en osaa ottaa kantaa varsinkaan vedon aloittajana.

En usko, että kukaan muuta olettaakaan, mutta mun mielestä vallitseva tilanne ei vaikuta muihin mun vetoihin pl. ne vedot, joissa on esimerkiksi ottelumääräehtoja.

Toivotaan, että kautta pystytään jatkamaan.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kuparikerho-vedossa mun mielestä ainut oikea vaihtoehto on se, että potti jaetaan, jos eroa ei nyt tämän kauden aikana tule oli kyseessä sitten korona tai ei. Jos ottelumäärä on lopussa eri, niin siihen en osaa ottaa kantaa varsinkaan vedon aloittajana.

Mulle on aivan sama vaikka jaettaisiin jo nyt. Tampalla ja Rangersilla on ne samat pelit 70 ja ainoina mukana. Toki voidaan odotella lopullisia päätöksiä kauden jatkumisesta mutta veikkaan ettei tässä ihan hetkeen pelailla.

Luuserivedossa näkisin että vien potin jos pelit jäävät tähän. Toki tätä kannattaa odotella kun enemmän porukkaa mukana.

@Zohan lle ehdotan että meidän skabat menee tasan jos pelit jää tähän. Toki Pate ei ole 70 peliä pelannut mutta kuitenkin tällä kaudella sen verran pelejä joka vastaa 78 matsia täydellä kaudella. Eikä varmasti ole top5 maalintekijä vaikka kausi loppuun pelattaisiin. Nashville-Vegas menkööt sitten sinne. Toki johdat sitä myös piste/peli-taulukossakin. Vaikkakin niukasti.

@Numero66 lle voin tilittää tuon Winnipegin päästetyt maalit-vedon (250+) vaikka heti. Laittele vaikka tilinumeroa yv:nä tulemaan.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Veto tarjolle:

Minä väitän, että kaudella 2019-20 Patrik Laine tekee enemmän tehopisteitä NHL:ssä mitä Jesse Puljujärvi Liigassa.

Panos 50e. Kyse runkosarjapisteistä. Ei muita rajoituksia.

Tämä kaiketi jäi nyt tähän.

Laine, 68 ottelua, 28+35 = 63 pistettä.
Pulju, 56 ottelua, 24+29 = 53 pistettä.

Kukaanhan ei vetoon lähtenyt.
 

Vislami

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Päivitys, kun otteluita jäljellä 20-23

Missä joukkueessa on eniten 20 maalin miehiä runkosarjan lopussa (30e):

Florida Panthers (61 ott)
@Naamavelli
+20: Dadonov (24), Hoffman (23), Huberdeau (22), Barkov (20)
---
+15: Acciari (19), Connolly (18), Vatrano (15)
+10: Trocheck (10)

Vegas Golden Knights (62 ott) @LostHorizon
+20: Pacioretty (28), Smith (23), Stone (21), Marchessault (20)
---
+15: Stastny (17)
+10: Karlsson (10)

Tampa Bay Lightning (61 ott) @Filari
+20: Kucherov (29), Stamkos (29), Killorn (23), Point (21)
---
+15: -
+10: Cirelli (14), Palat (14), Johnson (13)

Toronto Maple Leafs (62 ott) @Vpiiroi
+20: Matthews (43), Nylander (27), Tavares (23)
---
+15: Hyman (19), Marner (15)
+10: Kapanen (12)

Colorado Avalanche (59 ott) @pyyksteri
+20: MacKinnon (33), Burakovsky (20)
---
+15: Kadri (19), Rantanen (19), Landeskog (16), Donskoi (15)
+10: Nichushkin (12) Calvert (12), Makar (12)

San Jose Sharks (60 ott) @Vislami
+20: Kane (21), Meier (20)
....
+15: Hertl (16)
+10: Couture (14), Labanc (14), Burns (12), Marleau (10)

Nashville Predators (59 ott) @Zohan
+20: -
---
+15: Forsberg (18), Bonino (17), Smith (17),
+10: Josi (14), Granlund (14), Arvidsson (13), Jarnkrok (12), Duchene (12), Johansen (12), Grimaldi (10)

Dallas Stars (60 ott) @Zucker #16
+20: -
---
+15: Benn (18), Hintz (17), Gurianov (17), Radulov (15)
+10: Seguin (14), Pavelski (13), Faksa (11)

Mites tämän vedon kanssa jos kausi nyt kusahtaa? Oma heppa on jo kuopattu että sillä ei niin väliä.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Mites tämän vedon kanssa jos kausi nyt kusahtaa? Oma heppa on jo kuopattu että sillä ei niin väliä.

Mun mielestä tuo runkosarjan loppu tarkoittaa sitä hetkeä, kun runkosarja loppuu. Oli se sitten nyt, huomenna tai kun on pelattu vaikka 75 ottelua.

Näin ulkopuolisen silmin.
 

Vislami

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Mun mielestä tuo runkosarjan loppu tarkoittaa sitä hetkeä, kun runkosarja loppuu. Oli se sitten nyt, huomenna tai kun on pelattu vaikka 75 ottelua.

Näin ulkopuolisen silmin.

Näinhän sen itsekkin ajattelisin. Katsoo mitä mieltä muut ovat
 

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Joo samaa mieltä, Floridalle voitto tästä.
Sopii mulle. Mutta onko se nyt sitten niin, että kausi on jo varmuudella kokonaan kuopattu? En oo nyt tarkkaan lukenut tiedotteita.

edit: Tässä vielä ne tilanteet, kun kausi keskeytyi:

Missä joukkueessa on eniten 20 maalin miehiä runkosarjan lopussa (30e):

Florida Panthers (69 ott)
@Naamavelli
+20: Hoffman (29), Dadonov (25), Huberdeau (23), Barkov (20), Acciari (20)
---
+15: Connolly (19), Vatrano (16)
+10: Trocheck (10)

Tampa Bay Lightning (70 ott) @Filari
+20: Kucherov (33), Stamkos (29), Killorn (26), Point (25)
---
+15: Palat (17), Cirelli (16)
+10: Johnson (14), Hedman (11), Gourde (10), Sergachev (10)

Vegas Golden Knights (71 ott) @LostHorizon
+20: Pacioretty (32), Smith (27), Marchessault (22), Stone (21)
---
+15: Stastny (17), Karlsson (15)
+10: Theodore (13)

Toronto Maple Leafs (70 ott) @Vpiiroi
+20: Matthews (47), Nylander (31), Tavares (26), Hyman (21)
---
+15: Marner (16)
+10: Kapanen (13)

Colorado Avalanche (70 ott) @pyyksteri
+20: MacKinnon (35), Landeskog (21), Burakovsky (20)
---
+15: Kadri (19), Rantanen (19), Donskoi (16)
+10: Nichushkin (13), Calvert (12), Makar (12), Compher (11)

San Jose Sharks (70 ott) @Vislami
+20: Kane (26), Meier (22)
....
+15: Hertl (16), Couture (16)
+10: Labanc (14), Burns (12), Marleau (10)

Nashville Predators (69 ott) @Zohan
+20: Forsberg (21)
---
+15: Bonino (18), Smith (18), Granlund (17), Josi (16), Arvidsson (15), Jarnkrok (15)
+10: Johansen (14), Duchene (13), Grimaldi (10)

Dallas Stars (69 ott) @Zucker #16
+20: Gurianov (20)
---
+15: Benn (19), Hintz (19), Gurianov (20), Seguin (17), Radulov (15)
+10: Pavelski (14), Faksa (11)
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös