Linnunpelätin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kajaanin Hokki, Philadelphia Flyers
Lähdetäänpä playoffs-pistepörssivetoon mukaan Giroux'lla, riskejä on otettava. :-)
Ja @KaljaVeikko :n kans maaliviisikot:
Minä:
Logan Couture - James Neal - Vlad Tarasenko
Justin Faulk - Shea Weber
Kalijaäiä:
Patrik Laine - Sid Crosby - Nikita Kucherov
Brent Burns - John Klingberg
Hypätääs vielä kelkkaan mustalla hevosella kun omat ennakkosuosikit on jo napsittu pois. Mark Scheifele meikäläiselle.Vielä ei taida olla playoffien pistepörssin voittajasta laitettu vetoa pystyyn? Eiköhän laiteta. Panoksena se 20e ja tasatilanteissa maalit ratkasee. Mikäli saadaan porukkaa tähän mukaan on minulla kunnian aloittaa:
Playoffit pistepörssi
Sidney Crosby @Zohan
Malkin on jo valittu.Malkinilla mukaan
Väitän, että itäisen konfferenssin joukkueet tekevät pudotuspeleissä enemmän maaleja, kuin läntisen konfferenssin joukkueet (ml. Stanley Cup finaalit).
Laitetaan panokseksi maltillinen 20 euroa.
Jees, hyvä homma. Nyt toivotaan vaan runsasmaalisia otteluita idän puolelle ;) Mutta katsellaas lisää Stanley Cup finaaleiden jälkeen, tai mahdollisesti jo tilannepäivityksiä aiemminkin.Tämähän kuulostaa vallan mielenkiintoiselta!
Täältä kiinni ja mulle tuo läntinen konferenssi.
Jees, hyvä homma. Nyt toivotaan vaan runsasmaalisia otteluita idän puolelle ;) Mutta katsellaas lisää Stanley Cup finaaleiden jälkeen, tai mahdollisesti jo tilannepäivityksiä aiemminkin.
Meillä oli veto @Vpiiroi :n aloittamana, jossa veikattiin joukkuetta jossa eniten 20 maalia tehneitä miehiä, panoksena 30€. Tarkistelujeni jälkeen näyttäisi siltä että meitsi voitti Penguinsilla. Laskutavoista oli vähän epäselvyyksiä kun pelaajia kaupattiin, mutta loppujen lopuksi taisi olla niin että ne lasketaan ketkä ovat kauden päätyttyä joukkueessa. Näin ollen Penguinsilla, Tampa Baylla ja Torontolla oli kaikilla 6 yli 20 maalia tehnyttä pelaajaa. Tähän oli tie-breakeriksi sovittu että seuraavaksi lähin pelaaja lasketaan. Pittsburghilla Sheary teki 18, Tampalla Hedman 17 ja Torontolla Hyman 15.
Tulkaahan vetoon osallistuneet kattomaan ja kertomaan oletteko asiasta samaa mieltä. @Vpiiroi @Zohan @V-G- @Lico @viikst @Kultakarinkane @Abdel @Tontsasd @HOOLIGAN_ @Vilpurni
Meillä oli veto @Vpiiroi :n aloittamana, jossa veikattiin joukkuetta jossa eniten 20 maalia tehneitä miehiä, panoksena 30€. Tarkistelujeni jälkeen näyttäisi siltä että meitsi voitti Penguinsilla. Laskutavoista oli vähän epäselvyyksiä kun pelaajia kaupattiin, mutta loppujen lopuksi taisi olla niin että ne lasketaan ketkä ovat kauden päätyttyä joukkueessa. Näin ollen Penguinsilla, Tampa Baylla ja Torontolla oli kaikilla 6 yli 20 maalia tehnyttä pelaajaa. Tähän oli tie-breakeriksi sovittu että seuraavaksi lähin pelaaja lasketaan. Pittsburghilla Sheary teki 18, Tampalla Hedman 17 ja Torontolla Hyman 15.
Tulkaahan vetoon osallistuneet kattomaan ja kertomaan oletteko asiasta samaa mieltä. @Vpiiroi @Zohan @V-G- @Lico @viikst @Kultakarinkane @Abdel @Tontsasd @HOOLIGAN_ @Vilpurni
Onhan tuo vähän hölmöä, jos 10 maalia Tampalle tehnyt Miller ja 3 maalia Pittsburghille tehnyt Brassard lasketaan mukaan, mutta 20 maalia Tampalle tehnyttä Namestnikovia ei.
Noh, eipä tuo summa nyt maailmaa kaada, joten annetaan vedon aloittajalle @Vpiiroi lopullinen päätös.
Vedon aloitusviesti.Voin lyödä vetoa joukkueesta, jolla on eniten pelaajia jotka tekevät vähintään 20 maalia ensi kaudella runkosarjassa. 30€
Omalla joukkueella mukaan.
Itse valitsen Toronton.
Tie-breikkeriPääseekö tähän mukaan? Blackhawksilla lähdetään.
Ja mikä on tie-breikkeri? Etu sille, jonka joukkueen pelaaja on lähimpänä 20:a maalia? Esimerkiksi: jokaisella joukkueella kaksi 20:n maalin paukuttajaa, Matthews 17 kaappia, Kessel 18 kaappia, Hartman 19 kaappia -> Lico voittaa?
Ja tuollaista puhetta oli kolmisen viikkoa sitten. Näiden perusteella tein ton oman tekstini eilenTaisi olla tarkoituksena, että katsellaan kauden lopussa, monta 20 maalin miestä joukkueesta löytyy. Näin muistelen, että oli puhetta. Voidaan tarkistella, muistaakseni siitä oli puhetta syksyllä.
Ja tuollaista puhetta oli kolmisen viikkoa sitten. Näiden perusteella tein ton oman tekstini eilen
Mun mielestä myös, mutta saahan tästä halutessaan kunnon väännönkin aikaan. Varsinkin kun silloin kolme viikkoa sitten ei asiasta kovin monella edes ollut mielipidettä. @Vpiiroi :lle heitettiin pallo ja vastaus näkyy lainauksessa, eikä asiassa kyllä pitäisi olla epäselvyyksiäAika selkeä homma sitten mielestäni vaiko?
Mulla oli ajatuksena, että laitetaan tuohon normaaliin veikkausketjuun. Mietin tuossa pystyttäväni myös Peliluolaan ketjua, johon sitten voidaan poimia nuo vedossa mukana olevat veikkaukset.@Kari Runk minne laitetaan playoffs-veikkaukset siis?