Palstalaisten keskinäiset Liiga-vedonlyönnit 2017–2018

  • 86 261
  • 481

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Nuo pelimäärät ovat ihan höpsöjä vedonlyönnissä ja mielestäni noillakin pitää saada vielä yli kahden kerroin.

Unohda ny ne pelimäärät vaan.
Kyllä minusta pelimäärät ovat varsin oleellisia osia vedoissa. Etenkin jos pelaajalla on ollut rikkonaisia kausia alla kuten Puustisella on ollut. Tyhmäähän se olisi Puustisen puolesta vetäjältä jättää tuo huomioimatta. Täysiä kausia kun ei ole alla ainuttakaan
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä minusta pelimäärät ovat varsin oleellisia osia vedoissa. Etenkin jos pelaajalla on ollut rikkonaisia kausia alla kuten Puustisella on ollut. Tyhmäähän se olisi Puustisen puolesta vetäjältä jättää tuo huomioimatta. Täysiä kausia kun ei ole alla ainuttakaan

Mielestäni vedonlyönnin pitää päättyä toisen voittoon (varsinkin kun panosta ei siirretä vaan ainoastaan voittosumma) ja sen takia nuo mitätöivät rajat vesittää koko homman. Vie sen kaiken jännityksen kun lopputulos ei voi olla 50/50 vaan siellä on myös mitätöinnin mahdollisuus.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Mielestäni vedonlyönnin pitää päättyä toisen voittoon (varsinkin kun panosta ei siirretä vaan ainoastaan voittosumma) ja sen takia nuo mitätöivät rajat vesittää koko homman. Vie sen kaiken jännityksen kun lopputulos ei voi olla 50/50 vaan siellä on myös mitätöinnin mahdollisuus.
Tottahan toki tuokin.

Näissä vedoissa vaan täällä useimmin laitetaab itselleen mielenkiintoisia kohteita. Ja toivotaan, että siitä voi voittaa tai sitten hävitä. Tuskin kukaan nyt haluaa sitten suoraan hävitä vedon tyyliin ekan viikon jälkeen jos kausi onkin jo paketissa. Menee vähän into siinä koko touhussa. Etenkin loukkaanimisherkän kaverin kohdalla. Olisi käytönnössä sama ojentaa voitto suoraan toiselle. Niimpä joku pieni safety on varmasti vedon ehdottajalle mielenkiintoisempaa, että veto voi pidemmällekkin jatkua.

Toisaalta olet oikeassa. Jos leikkiin ryhtyy leikin kestäkööt. Jos itse jotain ehdottaa niin sille ei mitään mahda jos ukko leviää alkuunsa. Ja tappionsa saa myöntää.

Ehkä joku 50% maksuehto olisi parempi kuin kokonaan mitätöinti. Loukkaantuminen siis = häviö, mikäli pisteitä ei tarpeeksi kerry. Ainakin itseäni kiinnostaisi enemmän katsella loppuun kuin että homma menisi karille samantien.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Juuso Puustinen tekee 18 maalia tai enemmän. 50-100€

- Minä väitän, että tekee ja sinä väität ettei tee.
- Ei pelirajoituksia tms

@Eikka86 kiinnostaako tälläinen, toki joku muukin saa ottaa kiinni
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Juuso Puustinen tekee 18 maalia tai enemmän. 50-100€

- Minä väitän, että tekee ja sinä väität ettei tee.
- Ei pelirajoituksia tms

@Eikka86 kiinnostaako tälläinen, toki joku muukin saa ottaa kiinni

Sopii mulle jos vielä otat toisen vedon.
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässien osiossa on kovasti uskoa Marco Insamin onnistumiseen ja vastaavasti taidan olla vähemmistössä uskoessani Kotkaniemen hyvään kauteen. Lähtisikö joku patafani (esim. @angnus) 20€ vetoon Kotkaniemi VS Insam pisteistä Ässien paidassa liigassa kaudella 2017-18 ilman ottelurajoituksia?
 

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Okei, kokeillaan vähän riskillä. Lähteekö joku mukaan pienellä panoksella tälläisen vetoon:

Minä väitän, että Sportin Sam Povorozniouk tekee 10 maalia tai enemmän ensikaudella ja sinä väität, että tekee alle 10 maalia. Ei mitään ottelurajoituksia. Vaikka 20€ panoksella?
 

MENTALSPORT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Okei, kokeillaan vähän riskillä. Lähteekö joku mukaan pienellä panoksella tälläisen vetoon:

Minä väitän, että Sportin Sam Povorozniouk tekee 10 maalia tai enemmän ensikaudella ja sinä väität, että tekee alle 10 maalia. Ei mitään ottelurajoituksia. Vaikka 20€ panoksella?

mä otan tän kiinni :) panos hyvä tuo 20 e
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Laitetaas pari väittämää, joihin otan yhden vedon/väittämä. Panos olkoot 20e/ veto.

SaiPa ei pelaa puolivälierissä. Sinä väität että pelaa.

Kärpät ei pelaa välierissä, sinä väität että pelaa.

Ässät ei pelaa puolivälierissä. Sinä väität että pelaa.

Tappara pelaa finaaleissa, sinä väität että ei pelaa.

KooKoo ei pelaa edes lomarengaskierroksella, eli sääleissä, sinä väität että pelaa.

Sport ei pelaa puolivälierissä, sinä väität että pelaa.

KalPa ei pelaa puolivälierissä, sinä väität että pelaa.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Laitetaan nyt yks KalPa veto (ainakin) tällekkin kaudelle, vaikkei joukkue vielä valmis olekkaan.

KalPa on runkosarjassa edellä seuraavia joukkueita: KooKoo, Jukurit, Sport, SaiPa.
Minä siis väitän, että KalPa on runkosarjan lopussa jonkun nuista joukkueista edellä. Sinä väität, että joku joukkue nuista on KalPan edellä runkosarjan päätyttyä. Eli 1 vs 1, ei 1 vs kaikki loput. Sinä saat valkata nuista joukkueista omasi. Vain nopein voittaa, eli yksi veto vain lähtee käyntiin.

Panos huimat 15e.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös