Palsta päivitetty Xenforon uusimpaan versioon, bugit ja palautteet tähän ketjuun

  • 139 095
  • 572

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kehuja.

Tykkään nykyforumista. Nopea luurilla selatessa, silmää miellyttävä (alkushokin jälkeen) ja kaiken kaikkiaan kätevä.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vieläkin toivoisi tähän kohtaan parannusta, että osiossa jossa on uusi viesti, erottuisi paremmin.
 

Liitteet

  • Screenshot_20190917_100811.jpg
    Screenshot_20190917_100811.jpg
    284,1 KB · kertaa luettu: 378

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Seuratut ketjut sivu eli https://keskustelu.jatkoaika.com/watched/threads näyttää nyt luetut ja lukemattomat (boldattuna), kun ennen näytti vain lukemattomat.
Onko entistä mahdollista saada käyttöön?
Tähän ei nähdäkseni ole vastattu @Ylläpito toimesta ollenkaan. Voisiko korjauksen siis laittaa harkintaan?

Edellisen softan aikaan käyttäjä pystyi valitsemaan, näytetäänkö Seuratut-sivulla kaikki vai pelkästään lukemattomat seuratut ketjut. Tätä toiminnallisuutta kaipaisin ehdottomasti takaisin, sillä tuo kaikki ketjut näyttävä näkymä on todella ärsyttävä käyttää.
 

Ylläpito

Administrator
Tähän ei nähdäkseni ole vastattu @Ylläpito toimesta ollenkaan. Voisiko korjauksen siis laittaa harkintaan?

Edellisen softan aikaan käyttäjä pystyi valitsemaan, näytetäänkö Seuratut-sivulla kaikki vai pelkästään lukemattomat seuratut ketjut. Tätä toiminnallisuutta kaipaisin ehdottomasti takaisin, sillä tuo kaikki ketjut näyttävä näkymä on todella ärsyttävä käyttää.

Voihan sitä harkita. En tiedä oliko vanhalla palstalla liitteen mukainen ominaisuus, mutta ainakin uudella voi 'uudet viestit' -sivua muokata, mitä sillä sivulla näytetään. Sinne saa esimerkiksi juuri vain lukemattomat seuratut sisällöt näkyville.

 

Liitteet

  • uudetviestit_seuratut.png
    uudetviestit_seuratut.png
    70 KB · kertaa luettu: 375

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
En tiedä onko joku jo kysynyt. Minä luen Lukon ja Ässien osioista joka-ainoan viestin. Miksi silti, kun mene lukemaan uusimpia, joudun lukemaan jo 2-3 päivää sitten lukemiani viestejä. Ei siis uusimpaan.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Voihan sitä harkita. En tiedä oliko vanhalla palstalla liitteen mukainen ominaisuus, mutta ainakin uudella voi 'uudet viestit' -sivua muokata, mitä sillä sivulla näytetään. Sinne saa esimerkiksi juuri vain lukemattomat seuratut sisällöt näkyville.

Tämä tepsii. (Kunhan muistaa tosiaan täpätä oheisen kuvan mukaisen paletin asetuksiin).

Kiitos.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Minkä takia tämän ulkoasun uudistuksen jälkeen, kun klikkaat ketjua siinä toivossa, että pääset uusimpaan kommenttiin (kuten ennen on tehnyt) se on ihan 50/50 heittääkö sivu sinut koko ketjun ensimmäiseen kommenttiin, viimeisimpään lukemattomaan kommenttiin, vai siihen uusimpaan kommenttiin? Ja tapahtuu siis ihan randomisti kaikkien ketjujen kanssa. Ihan sama olenko aiemmin niihin kommentoinut tai ketjuja lukenut, eli siitä ei voi olla kyse.

Vai pitääkö olla joku tietty millimetrin tarkka kohta johon klikkaa? Käytän siis sivustoa pääasiassa iPhone 7 luurilla.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen pitänyt tuota viestiketjun otsikon puhekuplaa, jossa on numero, hieman turhana, mutta nyt kun tajusin että se numero on joku random, niin täysin turha ominaisuus. Esim. "Minkä CD:n ostit viimeksi?" -ketjussa puhekuplassa on numero neljä, mutta todellisuudessa olen ketjuun postannut 12 viestiä.
 

Ylläpito

Administrator
Olen pitänyt tuota viestiketjun otsikon puhekuplaa, jossa on numero, hieman turhana, mutta nyt kun tajusin että se numero on joku random, niin täysin turha ominaisuus. Esim. "Minkä CD:n ostit viimeksi?" -ketjussa puhekuplassa on numero neljä, mutta todellisuudessa olen ketjuun postannut 12 viestiä.

Ei ole random, mutta ei muistaakseni laske mukaan 2001-2014 viestejä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Minulle tuli juuri äsken ilmoitus siitä, että käyttäjä siteerasi viestiäni. Kun klikkasin ilmoitusta kävi ilmi että jonkun muun viestiä oli siteerattu, mutta siitä tuli minulle silti ilmoitus.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulle tuli juuri äsken ilmoitus siitä, että käyttäjä siteerasi viestiäni. Kun klikkasin ilmoitusta kävi ilmi että jonkun muun viestiä oli siteerattu, mutta siitä tuli minulle silti ilmoitus.
Viestiä on muokattu ilmoituksen jälkeen
 

kamrat

Jäsen
Suosikkijoukkue
urheiluseura HIFK
Tästä on varmaan jo huomautettu, mutta omakin lusikka soppaan:

Tietokoneella kun hiiri on ketjun otsikon rivillä, tulee valtavan kokoinen popup, jossa on alku ketjun ensimmäisestä viestistä. Täysin turja ominaisuus + tekee selaamisen hankalaksi, kun tuo tosiaan on melko suuri kokoinen ja peittää sitten suunnilleen puoli sivua. Eli tuon toiminnon voisi mielestäni heittää roskikseen.

Muuten uudistus on positiivinen. Tämähän on oikein näppärän näköinen! Tosin vanha Mobirani viimeistään nyt kyykkää palstan edessä, mutta ehkä sen on aika mennä puhtaasti faksikäyttöön.
 

Ylläpito

Administrator
Tästä on varmaan jo huomautettu, mutta omakin lusikka soppaan:

Tietokoneella kun hiiri on ketjun otsikon rivillä, tulee valtavan kokoinen popup, jossa on alku ketjun ensimmäisestä viestistä. Täysin turja ominaisuus + tekee selaamisen hankalaksi, kun tuo tosiaan on melko suuri kokoinen ja peittää sitten suunnilleen puoli sivua. Eli tuon toiminnon voisi mielestäni heittää roskikseen.

Muuten uudistus on positiivinen. Tämähän on oikein näppärän näköinen! Tosin vanha Mobirani viimeistään nyt kyykkää palstan edessä, mutta ehkä sen on aika mennä puhtaasti faksikäyttöön.

Tuon suhteen voisi harkita ottaa käyttöön käyttäjäkohtainen optio piilottaa ne (ja foorumien kuvaus-tooltipit). Laitetaan listalle.
 
En tiedä onko joku jo kysynyt. Minä luen Lukon ja Ässien osioista joka-ainoan viestin. Miksi silti, kun mene lukemaan uusimpia, joudun lukemaan jo 2-3 päivää sitten lukemiani viestejä. Ei siis uusimpaan.
Minkä takia tämän ulkoasun uudistuksen jälkeen, kun klikkaat ketjua siinä toivossa, että pääset uusimpaan kommenttiin (kuten ennen on tehnyt) se on ihan 50/50 heittääkö sivu sinut koko ketjun ensimmäiseen kommenttiin, viimeisimpään lukemattomaan kommenttiin, vai siihen uusimpaan kommenttiin? Ja tapahtuu siis ihan randomisti kaikkien ketjujen kanssa. Ihan sama olenko aiemmin niihin kommentoinut tai ketjuja lukenut, eli siitä ei voi olla kyse.

Vai pitääkö olla joku tietty millimetrin tarkka kohta johon klikkaa? Käytän siis sivustoa pääasiassa iPhone 7 luurilla.

Samaa ongelmaa kuin yllämainituilla. Melko häiritsevää, kun haluaisi päästä lukemaan uusimmasta viestistä eteenpäin, mutta meneekin johonkin ihan muuhun. Onko tälle tosiaan jotain tehtävissä?
 

kamrat

Jäsen
Suosikkijoukkue
urheiluseura HIFK
Tuon suhteen voisi harkita ottaa käyttöön käyttäjäkohtainen optio piilottaa ne (ja foorumien kuvaus-tooltipit). Laitetaan listalle.
Toinen vaihtoehto olisi pidentää viivettä, jonka jälkeen tuo ilmestyy. Nythän tooltipit tulevat lähes välittömästi, kun hiiri pysähtyy ketjun otsikkoriville. Jos tuossa olisi kohtalainen viive, niin ongelma olisi luultavasti silläkin hoidettu.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Samaa ongelmaa kuin yllämainituilla. Melko häiritsevää, kun haluaisi päästä lukemaan uusimmasta viestistä eteenpäin, mutta meneekin johonkin ihan muuhun. Onko tälle tosiaan jotain tehtävissä?


Menin katsomaan Lukon juniorit ketjua, jonka olen eilen katsonut. Palsta vei minut johonkin syyskuun puolivälin videoihin, jotka olen nähnyt.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Menin katsomaan Lukon juniorit ketjua, jonka olen eilen katsonut. Palsta vei minut johonkin syyskuun puolivälin videoihin, jotka olen nähnyt.
Minut heittää nyt aina tähän viestiin, tässäkin videoupotuksia, joten liittyisikö jotenkin siihen?
Muiden ketjujen osalta en ole havainnut vastaavaa bugia.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pari kolme viikkoa sitten vaihdoin kokeeksi tummaan teemaan. Täytyy kyllä sanoa, että on loistava ominaisuus ja hieno parannus aiempaan softaversioon. Kiitos tästä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand

Ylläpito

Administrator
Etusivulta uusinta viestiä klikatessa softa heittää toistuvasti johonkin satunnaiselle sivulle.

Kirjautuneena etusivulta (ja foorumisivuilta alafoorumien vastaavaa linkkiä) uusinta viestiä klikatessa menee edelleen ensimmäiseen lukemattomaan, mutta sen kaveriksi on nyt laitettu nuoli aikaleiman viereen viemään ketjun uusimpaan (viimeisimpään) viestiin.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kirjautuneena etusivulta (ja foorumisivuilta alafoorumien vastaavaa linkkiä) uusinta viestiä klikatessa menee edelleen ensimmäiseen lukemattomaan, mutta sen kaveriksi on nyt laitettu nuoli aikaleiman viereen viemään ketjun uusimpaan (viimeisimpään) viestiin.
Kiitos, huomasinkin tämän! Erinomaisen hyvä uudistus!
 

Ylläpito

Administrator
Otetaan vielä tähänkin ketjuun huomio tuosta, että viestiketju ei näy, jos sen alkuperäinen avaaja on ignoressa. Ketjun kyllä löytää hakutoiminnolla ja ilmeisesti vastaaminenkin onnistuu sitä kautta normaalisti. Onko tämä toivottu vai ei-toivottu ominaisuus? Ei tullut vastausta tuohon toiseen ketjuun. Minä siis käytän ignorea suojakeinona, jotten hankkisi itselleni pelikieltoja. Paitsi että silleen -miehen tapaus vituttaa muuten vaan ihan liikaa.

Nyt pitäisi ketjulistauksissa näkyä nämä ketjut joiden avaaja on ignoressa. Ottaen huomioon palstan erinomaisen moderoinnin, ei tästä liene kenellekään ylitsepääsemätöntä haittaa.
 

Ylläpito

Administrator
Nyt näkyy yli viikon vanhoissa viesteissä (ketjunäkymässä) aikaleimana päivämäärän lisäksi myös kellonaika. Voi olla että jossain näkymissä edelleen näkyy vielä pelkkä päivämäärä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös