Paljonko vietät Jatkoajalla aikaa päivässä?

  • 1 113
  • 12

Paljon vietät Jatkoajassa aikaa päivässä?

  • 0-1h

    Ääniä: 7 15,2%
  • 1-2h

    Ääniä: 16 34,8%
  • 3-4h

    Ääniä: 12 26,1%
  • 4-5h

    Ääniä: 2 4,3%
  • Enemmän kuin 5h

    Ääniä: 9 19,6%

  • Äänestäjiä
    46

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Kysely tuli mieleen, kun itse tulee nykyään notkuttua täällä ihan liikaa. Hieman tylsää itselläni tuonne vuoden loppuun asti, niin täällä tulee käytettyä aikaa huomattavasti enemmän kuin ennen. Toki koneella samalla teen muutakin, mutta kyllä täällä varmaan 3-4 tuntia saattaa mennä.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Korkeintaan viisi minuuttia. Sitten tulee rankkarit.

Lätkän MM-kisojen aikaan saattaa mennä kymmenenkin minuuttia. Pudotuspelit ovat myös oma maailmansa, ja jatkoajalla saattaa mennä useampikin erä.
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Korkeintaan viisi minuuttia. Sitten tulee rankkarit.

Lätkän MM-kisojen aikaan saattaa mennä kymmenenkin minuuttia. Pudotuspelit ovat myös oma maailmansa, ja jatkoajalla saattaa mennä useampikin erä.

Heh, hauska heitto joo. Keskustelupalstalla siis. Ei tarvitse enempää viisastella. :D
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Korkeintaan tunnin lorvin palstalla aktiivisesti.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Riippuu päivästä. Muusta päivärytmistä riippuen muutaman minuutin pätkä pari kertaa päivän mittaan. Joskus kun on aikaa niin vähän enemmän, lähinnä iltaisin ja viikonloppuisin, toisinaan myös yöllä tai aamulla.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Aivan helvetisti liikaa. Käytännössä aina, kun olen koneella, on Jatkoaika jossain välilehdessä auki.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aivan helvetisti liikaa. Käytännössä aina, kun olen koneella, on Jatkoaika jossain välilehdessä auki.

Tähän voi samaistua. Toki välillä saatan sulkea pois, mutta hetken päästä huomaan taas selaavani Jatkoaikaa, josko jotain uutta mielenkiintoista olisi kirjoitettu.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Aivan helvetisti liikaa. Käytännössä aina, kun olen koneella, on Jatkoaika jossain välilehdessä auki.

Tähän voi samaistua. Toki välillä saatan sulkea pois, mutta hetken päästä huomaan taas selaavani Jatkoaikaa, josko jotain uutta mielenkiintoista olisi kirjoitettu.

Joo. Kun koneella on, Jatkoajallakin on. Täällähän on aina jotakin intresanttia avautumista millon mistäkin.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Riippuu täydellisesti päivästä ja millaiset työvuorot sattuvat osumaan kalenterissa kohdalle. Joinain päivinä ehdin olemaan sellaisen tunnin verran Jatkoajassa aktiivisesti mutta vapaapäivinä tunteja saattaa kertyä mittariin sellaiset viisi tai kuusi - joskus jopa vieläkin enemmän.

On tunnustettava, että toisinaan tulen olleeksi aivan liikaa täällä, sen sijaan, että tekisin jotain kehittävää tai hyödyllistä. Kesällä olin pari viikkoa kirjoittamatta Jatkoaikaan ja se tuntui loppujen lopuksi hyvältä paussilta, niitä voisin sovittaa vuoteen useammankin kappaleen.

vlad.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vastasin 1-2h ja oleskelu täällä on hyvin iltapainotteista. Harvoin olen edes näihin aikoihin täällä, puhumattakaan iltapäivästä, mutta eiköhän se parituntinen mene aika tarkalleen.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Parisen tuntia keskimäärin. NHL-kauden ollessa kiivaimmillaan ja erityisesti viikonloppuisin saattaa hyvinkin mennä neljä tuntia kuin siivillä.
On tämä vaan niin pirun addiktoiva keskustelupalsta, sillä palstaveljet ja -siskot ovat niin monimuotoista sakkia, että koskaan eivät jutut lopu kesken.
 

Fordél

Jäsen
Yksiselitteisesti aivan liikaa. Pitäisi olla joku alkolukko-tyylinen systeemi, jolla pystyisi rajottamaan vaikka tuntiin päivässä. Tai sitten laitettava peli kerrasta poikki.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
On tunnustettava, että toisinaan tulen olleeksi aivan liikaa täällä, sen sijaan, että tekisin jotain kehittävää tai hyödyllistä. Kesällä olin pari viikkoa kirjoittamatta Jatkoaikaan ja se tuntui loppujen lopuksi hyvältä paussilta, niitä voisin sovittaa vuoteen useammankin kappaleen.

Minullahan nämä kesätauot ovat jo perinne, tänä vuonna tauko venyi vähän vajaaseen pariin kuukauteen, missä oli enemmän kuin alun perin ajattelinkin. Tauko tekee aina hyvää välillä. Nyt kun taas palasin, niin tuntuu, etten koskaan ollutkaan poissa, ja Jatkoaika on aina auki välilehdessä kun kone on auki - ja kone on normaalisti auki 24/7 eli koko ajan. En sulje sitä edes yöksi, korkeintaan jos lähden yhtä päivää pidemmälle matkoille.

Tulee tätä töissäkin välillä vilkaistua jos ehtii. Sitten töistä kotiin, jossa kone on auki jne jne. Minulla on tosin normaalistikin auki aina selaimissa noin 20-30 välilehteä, joiden välillä surffailen (plus erikseen säännöllisesti vilkaistavat sivut kuten pari nettisarjakuvaa ynnä muuta).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös