Paljonko työaikaa kuluu Jatkoajassa?

  • 1 481
  • 17

Paljonko työaikaa kuluu Jatkoajassa?

  • 0 h. Olen rehti ja reipas, enkä käytä työaikaani turhuuksiin. (Eli työpisteessäni ei ole nettiliitty

    Ääniä: 39 32,0%
  • 1-2 h. Välillä käyn, mutta vain lakisääteisillä tauoilla.

    Ääniä: 36 29,5%
  • 3-4 h. Aina ei ole kiire.

    Ääniä: 27 22,1%
  • 5-6 h. Koskaan ei ole kiire.

    Ääniä: 10 8,2%
  • 7-10 h. Olen faijan firmassa töissä.

    Ääniä: 2 1,6%
  • yli 10 h. Olen kunnalla töissä.

    Ääniä: 8 6,6%

  • Äänestäjiä
    122

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nousipa tässä - armottoman työkiireen keskellä roikkuessani lounaan päälle kolmatta tuntia Jatkiksessa palkkaa nauttien - kauhea huoli kansantauloden tilasta ja kapitalistisetien rahoista. Jatkoajan väkihän on aiemmin tehtyjen tutkimusten mukaan suurelta osalta työikäistä väkeä ja moni vieläpä töissä, mutta niin vaan käy viestiketjuissa vilske parhaaseen toimistoaikaan. Eli käsi sydämmelle kanssaveljet ja -sisaret. Paljonko viikoittaista työaikaa kuluu Jatkoajan parissa? Tiedän, että vaihtelua on paljon, mutta arpokaa nyt joku keskiarvo.

Ystävällisin terveisin
Teollisuuden Työnantajat
 

Redalert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Ozzy Osbourne,Black Sabbath
Enpä käytä työpaikalla Jatkoajassa tai yleensäkään netissä aikaa sekuntiakaan. Työni kun on luonteeltaankin fyysistä, eikä meidän työpaikalla ole kuin 2 konetta, joita vain pomo yms. käyttävät. Ainoastaan kotona surffailen.
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen töissä pääosin koneella ja aina kun on vapaata, JA kutsuu. Sanotaan vaikka että tunti päivässä.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
0h.

Töissä on netti, mutta en ehdi JA:ta selailemaan, koska tapanani on tehdä työt työpaikalla niin nopeasti kuin mahdollista, että pääsen mahdollisimman pian vittuun sieltä omaa aikaani viettämään. Tapoihini ei kuulu viettää sekuntiakaan ylimääräistä aikaa työpaikalla. Eri asia tietenkin, jos olisi säännöllinen työaika.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Jatkoaika on toki koko työpäivän auki, päivän kiireistä riippuen käytän Jatkoaikaan n. 5 min - 30 min päivä.
 

flatfoot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kirkkonummen Salamat
Vastasin 1-2 h. Vastausvaihtoehdon ehdotuksesta
poiketen mulla on JA auki melkeinpä koko
päivän, etenkin nyt kun ei ole nettiä kotona
kun vasta 1.6. Maanantaisin voi roikkua normaalia enemmän
täällä kun ei oikein aivotoiminta oo normalisoitunut
viikonlopun jälkeen!Näyttää edes tehokkaalta kun toljottaa
tätä konetta ja kirjoittelee viestejä.
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen
Liikaa!

Netti ja JA auki lähes koko ajan, kirjoitteluun menee vuoden aikana ka. 1h/päivä.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Dante, muistutat asenteeltasi erästä tuttavaani jonka työtään koskevissa kommenteissa olen ajoittain havainnut samanlaista tylyttelyä. Mah-tawaa...

Olen parhaimmillaan lomalla ja seuraava työ alkaa vasta kesäkuun alkupuolella, mutta edellisessä firmassani tuli hilluttua netissä päivästä riippuen viidestä minuutista tuntiin...oli kiekkokausikin kuumimmillaan.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ahhahaa, sehän olisi ihan huippua, jos Alepan kassalaitteisiin saataisiin netti ja Jatkoaika pelittämään:) Eli töissä ei tule turhan paljoa Jatkoaikaa luettua. Työharjoittelussa tosin kului aikaa...varmaan puolisen tuntia-tunti päivässä, riippuen vähän siitä sattuiko asiakkaita tulemaan vai ei.
 

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jaa-a, maanantai, puolipäivä ja kiintiö alkaa olla jo täynnä. Ei hyvältä näytä. Kun ei aivot toimi, ne on paskana. Lähden kahville.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Vähän miten sattuu.Vastasin kuitenkin 1-2 h , koska harvemmin sitä enempää työaikaa tulee tähän palstaan tuhlattua.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
3-4 h viikossa on ehkä lähellä keskiarvoa. Joskus menee päiväkaupalla ilman palkallista jatkoaikailua, mutta joskus taas olen useamman tunnin päivässä täällä. Tämä viikko vaikuttaa niin hiljaiselta, että otin leffan töihin mukaan, kun ei jaksa koko päivää teidän väsyneitä jorinoitanne lukea.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kohta on mennyt tänään jo puoli tuntia enkä ole töissä vielä edes kauemmin ollut. Eilen en kyllä käynyt kuin pikaisesti.

Toisaalta jätän kahvitauot monesti väliin ja teen ylimääräistä jonkun verran useana päivänä, joten ei tarvi sikäli potea huonoa omaatuntoa.

Joskus jään töitten jälkeen lueskeleen/kirjotteleen, joten ei kai sitä viikossa mene kuin 1-2 tuntia työajasta.
 

PeZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Liian paljon! Pari tuntia vierähtää joskus liiankin helposti. Koneen ääressä kun on käytännössä koko ajan niin tulee tänne kurkattua tasasin väliajoin.
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
En käytä ollenkaan. Koneista löytyy kyllä netti, mutta seuranta on sitä luokkaa ettei parane paljoa surffata. Lisäksi kun työni tuottavuus riippuu pitkälle siitä kuinka aktiivinen olen itse jne. ei voi aikaa käyttää juuri ylimääräiseen. Ennemminkin käytän työpuhelimen tuomaa etua hyväkseni.
 

Micco!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haluttu muutos
Kyllä sen 2-4 tuntia Jatkoajassa surahtaa helposti. Päivän mittaan pitää olla myyntityön takia koneen ääressä aika paljon. Hiljaisempana hetkenä kummasti käynnistyy selain ja tietenkin www.jatkoaika.com Johtoporras aina naurahtaa, kun heitän salamana selaimen kiinni heti, jos joku astuu huoneeseen. Enhän minä työaikaa väärin käytä, en :) Tosin eipä ole kukaan koskaan valittanut asiasta. Pääasia, että tulosta tulee, vaikka välillä työaikaa menisikin huvitteluun. Ei toimisto/myyntityössä tarvitse koko aikaa pelkässä työasiassa olla. Neuvottelut ja palaverit ovat sitten erikseen, niiden aikana ei kyllä nettiin tulla. Työhuoneesta täytyy tietyin väliajoin tulla hommia karkuun, kuten nyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös