Paljonko kannattajan pitää kestää?

  • 20 832
  • 95

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Paljonko kannattajien eli maksavien asiakkaiden tulee kestää tunareiden toimintaa?

Tänään aamuyöstä sattui ikävähkö episodi Raumanlinnan yökerhossa, arvostelin erään kiekkoa seuraavan ystäväni kanssa Topi Lehtosen otteita kiekkokaukalossa erittäin ikävin seurauksin. Tuloksena oli molempien raumalaista kiekkoilua henkeen ja vereen tunnustavan maksavan asiakkaan väkivaltainen poistaminen ravintolasta. Keskustelu alkoi vähintäänkin rakentavasta mielipiteiden vaihdosta mutta johti Topin ylimieliseen ilkkumiseen ravintolan ulkopuolelle poistetuille asiakkaille. Iskuja ei kiekkopelaajan ja kannattajien välillä vaihdettu mutta tilanne kävi erittäin kuumana.

Vaikka en yksittäisen pelaajan syyksi olekaan alkukauden konttailua laittamassa, mutta silti raja tulee jossakin vastaan. Haluatko nähdä joukkueesi pelaajan illasta toiseen viskilasi ja rööki huulessa helvetin huonoin ottein. Joku Larouche on eri asia, mulle ei ole mitään väliä mitä mies tekee vapaa-ajalla jos peli kulkee ja pinnoja tulee.

Vaikka vääntöä Topin ja sivuunkirjoittaneen kesken ei tullutkaan niin olen koska tahansa valmis ottamaan/antamaan selkään. Portsarit ovat sitten ihan toinen juttu, ja useimmiten kaksi miestä voittaa yhden. En voinut mitään, sääli.

Silti en sääli kohtaloani vaan kannan mustelmat niin kuin mies, mutta kysyn vaan että kuinka pitkälle arvon Lukkokannattajat ovat valmiita menemään oman joukkueen menestymiseksi?

Annan Topille ennen selkään kuin ryhdyn Lukon liigajoukkueen boikottiin.

LUKKO!
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Joo, pihalle lensin minäkin kun puolustajalta kysyin voiko noin paska olla ilman lahjuksia? Topi alkoi heiluttaa käsiään ja pakkohan siihen oli puuttua. Järkkärit käski painua vittuun baarista ja minähän lähdin...

Kumminkin asia on nyt sen verran vakava etten koskaan ole halunnut tapella toisia faneja vastaan, mutta Topin naurettava jengi tekee poikkeuksen. Topin kannattajia vastaan minulla ei mitään ole, mutta Lehtosta en voi enää edes kohdella kuin teurasautoon lähtevää mullikkaa. Nautoja kunnioitan, mutta tätä vihullista en!

Vittu sentään. Kerkesin vaan haastattelemaan Topia ja pihalle käskettiin. LS kerkesi koskemaan Topin suurta nokkaakin, mutten kuitenkaan häntäkään ylistäisi, sillä faneja me kaikki ollaan!
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Lukkoseppä kirjoitti:
Paljonko kannattajien eli maksavien asiakkaiden tulee kestää tunareiden toimintaa?

Jahas, Lukkoseppä ollut pienoisessa sivumyötäisessä. Yhdenkään kiekkopelaajan ei tarvitse suoranaista vittuilua sietää päin naamaa vapaa-ajallaan.

Mutta. Jokainen SM-liigassa pelaavan jääkiekkoilijan elanto on riippuvainen maksavasta yleisöstä. Mikäli sivukorvalla kuulee kritiikkiä "omasta esityksestään", niin on oltava myös valmis ottamaan se vastaan. Tässä mielessä jääkiekkoilijat ovat esiintyviä taitelijoita ja kritiikkiä pitää myös sietää, jos se ei loukkaa yksityisyyttä.
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
jupster kirjoitti:
Jahas, Lukkoseppä ollut pienoisessa sivumyötäisessä. Yhdenkään kiekkopelaajan ei tarvitse suoranaista vittuilua sietää päin naamaa vapaa-ajallaan.

Mutta. Jokainen SM-liigassa pelaavan jääkiekkoilijan elanto on riippuvainen maksavasta yleisöstä. Mikäli sivukorvalla kuulee kritiikkiä "omasta esityksestään", niin on oltava myös valmis ottamaan se vastaan. Tässä mielessä jääkiekkoilijat ovat esiintyviä taitelijoita ja kritiikkiä pitää myös sietää, jos se ei loukkaa yksityisyyttä.

Joo, muutamia oluita olin juonut mutta sivumyötäisestä ei voida puhua. Olet täysin oikeassa siinä että kiekonpelaaja on tavallaan julkisuuden henkilö ja vastuussa tekemisistään juurikin maksavalla asiakkaalle. Näin ollen kritiikkiä tulee myös osata ottaa vastaan ilman fyysistä kontaktia (jota ei tapahtunut) , johon en itsekään ihan helposti lähde mutta tiettyjen asioiden kyseessä ollessa en kaihda sitäkään keinoa.

Ehkä menin liian pitkälle, mutta omassakain työssä kannan taatusti vastuuni ja korjaaan virheeni vaikka lopputilillä jo se on tarpeen.
 

BlackJack#21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves Tampere,TamU,ManU,Alaska Aces
Tämäkin taasen kerran asioita, joista ehkä turha alkaa kauheasti peistä viäntämään.. Mutta tietenkin jokainen voi kohdallaan miettiä, onko minkäänlaisen rakentavankaan kritiikin aika ja paikka pe-illan nousukiidossa jonkun baarin tiskillä..?

Kuitenkin me suomijullit olemme tunnetusti niin maan parhaimmillamme/pahimmillamme (saa lukea&ymmärtää kuten itse haluaa..) siinä kuuluisassa nousukiidossa kohti seuraavan aamun laskutelineitä..

Ainahan olisi kaikkien kannalta mukavampaa, jos ne mukavat jutut tulisivat siinä kohtaa mieleen..

Toivottavasti molemmat osapuolet oppivat tilanteesta ja näkevät asiat taas hieman eri perspektiiveistä kun aamulla herääminen tapahtuu..
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Lukkoseppä kirjoitti:
... arvostelin erään kiekkoa seuraavan ystäväni kanssa Topi Lehtosen otteita kiekkokaukalossa erittäin ikävin seurauksin...
... Keskustelu alkoi vähintäänkin rakentavasta mielipiteiden vaihdosta mutta johti Topin ylimieliseen ilkkumiseen ravintolan ulkopuolelle poistetuille asiakkaille...
... kysyin voiko noin paska olla ilman lahjuksia?
Voin kokemuksesta kertoa, että tuskin mikään on ärsyttävämpää kuin se, että kännissä joku tulee aukomaan omasta ammatista ja sen harjoittamisesta? Epäilen että kumpikaan teistä tuskin on liigatason kiekkoilija, tai edes suomisarjan, eli sinänsä kannattaisi pitää noi kommentit omana tietonaan.

Jos nyt oikein luin noita tein juttuja niin aika tiukkaa tekstiä on tullut teiltäkin, eikä ihme että teidät poistetaan. Käyttäytymisenne on jossain juntin ja neanderthalilaisen välillä: "kyl mää saan sanoo ihan mitä mieltä mää oon tolle shaatanan pashkalle puoleushtajalle". Ihan oikein että tollaset idiootit heitetään ulos baarista.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Lukkoseppä kirjoitti:
Vaikka vääntöä Topin ja sivuunkirjoittaneen kesken ei tullutkaan niin olen koska tahansa valmis ottamaan/antamaan selkään. Portsarit ovat sitten ihan toinen juttu, ja useimmiten kaksi miestä voittaa yhden. En voinut mitään, sääli.

Anteeksi, että tunkeudun ketjuunne, mutta itselleni on tullut silloin tällöin pieniä ongelmia suuren suuni kanssa ja olen huomannut, että tämänkaltaisia tilanteita ei yleensä synny ilman omaa provosointia. Kuinka paljon itse jaksaisit kuunnella ihmisten vittuilua varsinkin kännissä ja kun peli ei kulje sekä joukkue konttaa? Ottaen huomioon kommenttisi "punttisaliketjuun" viikon takaa, epäilen ettet kovinkaan kauaa;

Lukkoseppä kirjoitti:
Tänään tuli taas tilanne jossa olin kaverini kanssa ihan rauhassa baaritiskillä johon hyöykkäsi joku punttipelle vittuilemaan (oli varmasti kova jätkä minuun nähden, +190cm ja jne), sanailu äityi siihen että repäisin tupakan ko. herran suusta pois sillä perusteella että täällähän ei saa polttaa. Noin puoli sekuntia sen jälkeen oli joku sen sen kaveri kurkussani kiinni. Ei siinä mitään, voin olla helppo nakki kunnon bodarille voimissa, mutta aletaanhan mätkimään turpaan ja lopetaan muut paskapuheet ja teoreettiset voimankäytöt niin silloin ko. jätkiä ei useinkaan näy missään.

Sen mitä tästä nyt voi päätella, niin et itsekään ihan provoamatta jaksa tiskillä notkua?
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Heh, mielenkiintoinen tapaus sinänsä. Täytyy kyllä sanoa, etten baarissa viitsi ruveta avautumaan jollekin pelaajalle, vaikka kuinka paska olisikin. Toki pelaajan pitää kestää asiallinen kritiikki.

Suomalainen on kännissä sen verran pahasuinen jos sille päälle sattuu, että käämit herkästi palavat. En itsekään kauan mitään vittuilua kuuntele joltain känniläiseltä, joten sanaharkoista pysyn erossa. Lehtonen on varmasti vittuuntunut Lukon ja ehkä omaankin pelaamiseensa, joten ärsytyskynnys on varmasti suht matala.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei kai tämä jääkiekko noin vakavaa saa olla?
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
JZZ kirjoitti:
Voin kokemuksesta kertoa, että tuskin mikään on ärsyttävämpää kuin se, että kännissä joku tulee aukomaan omasta ammatista ja sen harjoittamisesta? Epäilen että kumpikaan teistä tuskin on liigatason kiekkoilija, tai edes suomisarjan, eli sinänsä kannattaisi pitää noi kommentit omana tietonaan.

Omasta puolestani voin vastata etten ole ulkojäillä tapahtuvaa höntsäilyä kummempi kiekkoilija. Kuitenkin olen Rauman Lukon kannattaja ja siinä ominaisuudessa avauduin Lehtoselle, kun kumminkin lipun ostajana vaadin jotain laatua tuotteelle.

Lehtonen on kuulemma parantanut otteitaan viime peleissä ja tämä oli tiedossa kun asioista yritettiin keskustella. Kuitenkin on huvittavaa lukea kuinka osa kannattajista on antamassa valmentajalle potkut, koska materiaalin nähden ollaan sarjassa huonolla sijoituksella. Miten meillä voi olla mahdollisuuksia kuuden sakkiin jos Topi Lehtonen huseeraa alakerrassa pelistä peliin 20 minuuttia.

Tuo baarista poistaminen ei minua hämää, pikemminkin sai innostumaan ja toi nuoruuden mieleen. Yllättävää oli yhden kirjoittajan tulistuminen ja uhkailu Lukkoseppää kohtaan. Yksityisviestejä ei varmaan saisi täällä puida, mutta kun luet tämän, niin vaikka tulit esiin omalla nimelläsi niin en ole koskaan sitä ennen kuullut. Googlella vastaus selvisi ja myötähäpeä nousi pintaan. :(
 

Wanha Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Rajansa kaikella

Repolainen kirjoitti:
Joo, pihalle lensin minäkin kun puolustajalta kysyin voiko noin paska olla ilman lahjuksia? Topi alkoi heiluttaa käsiään ja pakkohan siihen oli puuttua. Järkkärit käski painua vittuun baarista ja minähän lähdin...


Joskus aiemmin kirjoitin tällä palstalla Tolvasen kohdalla, että rakentava kritiikki on aina paikallaan. Tuolloin yleensä palautteeseen liittyy ehdotus, miten asiat parannetaan. Jos kuitenkin baarissa yöllä kertoo suuria totuuksia tuohon tyyliin, ei voi juuri kummallisempaa vastausta saadakaan, ihmisiä ne on sentään pelaajatkin!

Jos ns. tavis saisi omasta duunistaan vastaavaa palautetta samassa paikassa, ei lopputulos voisi juuri muuta olla kuin edellämainitun kaltainen. Tuskin Topi, joka on ihmisenä ihan hyvä sälli, olisi asiallisesta lähestymisestä ja keskustelusta kimpaantunut. Pelaajana taso voi ollakin monen mielestä kehno mutta ei se silti anna oikeutta tuon tyyppisen suoran kuran heittoon päin naamaa.

Ja jos katsot syksyn menestystä, olisit voinut siis tehdä saman vaikka koko joukkueelle, mikäli nämä olisivat baarista löytyneet. Sen verran heikko on ollut esitys eikä sitä tosiaankaan voi yhden miehen syyksi laittaa!!
 

Asterix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vai tälläistä on Rauman yökerhossa tapahtunut? Miten en ole yhtään yllättynyt...pelaajat ovat jotain kuninkaita muihin verrattuna.
Lehtonen on Pas* ja sen tietää kaikki luultavasti hän myös itse ja silloin olisi vaan nieltävä kaikki palaute...tietääkseni Suomessa on sananvapaus ja voin sanoa että olen saanut kuulla omaan työhöni liittyviä kommentteja baarissa ja se on vaan kestettävä vaikka ei kiinnostaisi... itse on työnsä valinnut ja sen huonot ja hyvät puolet...Jos Rautakorpi olisi valmentaja Topi saisi lähteä...tai ei Rautakorpi kyllä Topia olisi joukkueeseen edes valinnut :)
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Asterix kirjoitti:
Vai tälläistä on Rauman yökerhossa tapahtunut? Miten en ole yhtään yllättynyt...pelaajat ovat jotain kuninkaita muihin verrattuna.
Lehtonen on Pas* ja sen tietää kaikki luultavasti hän myös itse ja silloin olisi vaan nieltävä kaikki palaute...tietääkseni Suomessa on sananvapaus ja voin sanoa että olen saanut kuulla omaan työhöni liittyviä kommentteja baarissa ja se on vaan kestettävä vaikka ei kiinnostaisi... itse on työnsä valinnut ja sen huonot ja hyvät puolet...Jos Rautakorpi olisi valmentaja Topi saisi lähteä...tai ei Rautakorpi kyllä Topia olisi joukkueeseen edes valinnut :)
Voi hyvänen aika että on taas junttia jengiä.

Jos ette tajua, niin kännissä avautuminen ko asioista on todella typerää käytöstä, eikä sitä pidä _kenenkään_ sietää. Portsarien tehtävänä on huolehtia ihmisten viihtymisestä ja poistaa häiriötekijät baarista.

Oikeesti. Antaa ihmisten olla rauhassa baarissa, jookosta?

edit: ja otsikon vois muuttaa enemmän aihetta kuvaavaksi: "Paljonko jääkiekkoilijan pitää kestää, ennen kuin poistattaa idiootteja baarista"
 
Viimeksi muokattu:

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lehdestä joskus luin että Lukon edustuspelaajat ovat ainoita nisäkkäitä maailmassa, jotka pääsevät jonon ohi ns. takaoven kautta Raumanlinnaan. Liittyy johonkin yhteistyö/sponsori kuvioihin. Eli sen arvaa että lähtö tulee aika nopiasti jos päänsä aukaisee väärässä paikassa/väärällä äänenvoimakkuudella. Ovat sen verran suuria staroja (jopa Topi) tässä kylässä.

Rähinäviinaa muuten myydään joka ravintolassa ja viinakaupassa. Aina ne vaan on samat tyypit kenelle nämä vialliset alkoholit myydään. Varmaan huonoa tuuria.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Eräs esimieheni sanoin joskus että "toisille vaan sattuu enemmän kuin toisille". Lukkoseppä näyttää kuuluvan niihin. Jos oikeasti rupeaa vittuilemaan jääkiekkoilijalle tai toiselle asiakkaalle baarissa niin sietääkin lentää pihalle.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
wild wild west kirjoitti:
Lehdestä joskus luin että Lukon edustuspelaajat ovat ainoita nisäkkäitä maailmassa, jotka pääsevät jonon ohi ns. takaoven kautta Raumanlinnaan. Liittyy johonkin yhteistyö/sponsori kuvioihin. Eli sen arvaa että lähtö tulee aika nopiasti jos päänsä aukaisee väärässä paikassa. Ovat sen verran suuria staroja (jopa Topi) tässä kylässä.

Jonka lisäksi he ovat ravintolalle ainakin imagoarvoa, jos ei suoraa rahallistakin. Kyllä pikkutytöt (18-v) ja muut jonkun verran noitakin seuraa.

Sitäpaitsi kyllä mä ainakin Raumalla asuessani pääsin ihan samasta ovesta (etuovesta) noitten kiekkoilijoiden kanssa sisälle, eikä munkaan tarvinnu koskaan jonottaa. Sitä sanotaan VIP-kortiksi sitten taas ;) (pointtina vaan tohon "ainoat nisäkkäät maan päällä" -juttuun)
 

rellu

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-sarja/SM-liiga/Liiga 1957 -
wild wild west kirjoitti:
Rähinäviinaa muuten myydään joka ravintolassa ja viinakaupassa. Aina ne vaan on samat tyypit kenelle nämä vialliset alkoholit myydään. Varmaan huonoa tuuria.

Reilusti off-topic, mutta ei voi olla laittamatta: Alkosta Kossua ostettaessa kannattaakin aina katsoa pullon pohjasta onko R(ähinä) vai K(ikkeli) laatua :)
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Se on totta että jokainen valitsee ammattinsa ja myös sen mukana tulevat varjopuolet. Mutta minun mielestäni kenenkään ei tarvitse kuunnella nöyrästi VAPAA-AJALLA v**tuilua työstään, oli se ammatti mikä tahansa.

Jos et ole tyytyväinen maksamaasi tuotteeseen, kannattaisi reklamaatio osoittaa varmaan sille taholle joka on asiasta suurimmassa vastuussa, eli joukkueen johdolle. Ja kun sen kritiikin pyrkii esittämään vielä oikeasti järkevällä ja rakentavalla tavalla, eikä kaljapäissään baarissa, sillä saattaa olla jopa jotain vaikutusta. Baari ei todellakaan ole oikea paikka hoitaa tuollaisia asioita. Sanoisin että täysin idioottimaista toimintaa ja vielä idioottimaisempaa tulla sitä tänne itkemään.

Kuten kirjoitin jo aiemmin, ei kai tämä jääkiekko voi noin helvetin vakava asia olla?
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Rauman baareissa näkee kiekkoilijoita, ja heidän kanssaan pääsee helposti juttusille. Minä ainakin olen aina ollut positiivisella mielellä, enkä kritisoinut kavereiden peliesityksiä, vaikka ehkä aihetta olisi ollutkin. En muutenkaan hae baareissa tappelua tai riitaa, vaan hauskanpitoa. Sitä suosittelisin muillekin, on helvetin paljon mukavampaa jos ei aamulla tarvitse miettiä miten on eilen tullut mokailtua.
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jaahas muutama kommentti on tullut. Kommentoin takaisin, en ole väittänyt että kiekkopelaajia ei voisi asiallisesti haastatella ravintolassa, en ole myöskään väittänyt että Kukolan Kukkopoika on Lukon kompuroinnin alku ja juuri. Syy aivan muualla. Mutta, jos ei saatana kestä asiallista kritiikkiä niin jokin on vialla. En mielestäni aloittanut kähinää, en ollut tuhannen kännissä tai käyttäytynyt uhkaavasti ketään paikalla ollutta kohtaan ennen kuin minuun käytiin käsiksi. Joku tuossa mainitsikin että kiekkopelaajat liikkuvat ns. VIP statuksella tietyissä paikoissa, ravintolan oma valintahan se on ja käy mulle. Vaikka olen vihainen niin kyllä mut aina ulos saa kannettua.

Aamuyön tunteina vedin kirjoitukseeni mukaan myös juhlapaikan nimen, ei ollut ehkä korrektia. Merkillisen uhkauksen olen saanut tulevista oikeustoimista, korrektia ei ole sekään.

Paljonko kiekkokannattajan tulee kestää?
 

Wanha Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Asterix kirjoitti:
Vai tälläistä on Rauman yökerhossa tapahtunut? Miten en ole yhtään yllättynyt...pelaajat ovat jotain kuninkaita muihin verrattuna.
Lehtonen on Pas* ja sen tietää kaikki luultavasti hän myös itse ja silloin olisi vaan nieltävä kaikki palaute...tietääkseni Suomessa on sananvapaus ja voin sanoa että olen saanut kuulla omaan työhöni liittyviä kommentteja baarissa ja se on vaan kestettävä vaikka ei kiinnostaisi... itse on työnsä valinnut ja sen huonot ja hyvät puolet...Jos Rautakorpi olisi valmentaja Topi saisi lähteä...tai ei Rautakorpi kyllä Topia olisi joukkueeseen edes valinnut :)

Asterix hyvä, tullessaan Lukon valmentajaksi Rautakorpi ensimmäisten töidensä joukossa palautti T.Lehtosen Norjasta takaisin kettulaumaan. Ja sananvapaus on hieman eri asia kuin toisen herjaus.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukkoseppä kirjoitti:
Paljonko kiekkokannattajan tulee kestää?

Paljonko kiekkopelaajan tulee kestää? Ainakin tuon nimim. Repolaisen kirjoituksen perusteella nuo kommentit ei välttämättä ole olleet ihan sellaisia mitkä minä luokittelen asialliseksi kritiikiksi: "Kuinka noin paska voi olla ilman lahjuksia?" Asiallista vai herjausta?

Mutta koska en ollut paikalla, en ota sen enempää kantaa tähän asiaan enää. Riitaan tarvitaan aina kaksi ja omaa käyttäytymistä miettimällä ja muuttamalla pystyy aika usein välttämään tuollaiset tilanteet.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Lukkoseppä kirjoitti:
Jaahas muutama kommentti on tullut. Kommentoin takaisin, en ole väittänyt että kiekkopelaajia ei voisi asiallisesti haastatella ravintolassa, en ole myöskään väittänyt että Kukolan Kukkopoika on Lukon kompuroinnin alku ja juuri. Syy aivan muualla. Mutta, jos ei saatana kestä asiallista kritiikkiä niin jokin on vialla. En mielestäni aloittanut kähinää, en ollut tuhannen kännissä tai käyttäytynyt uhkaavasti ketään paikalla ollutta kohtaan ennen kuin minuun käytiin käsiksi. Joku tuossa mainitsikin että kiekkopelaajat liikkuvat ns. VIP statuksella tietyissä paikoissa, ravintolan oma valintahan se on ja käy mulle. Vaikka olen vihainen niin kyllä mut aina ulos saa kannettua.
Mikäs on tässä tapauksessa ollut "asiallinen kritiikki"? Jos tässäkin topikissa mainittu "voiko noin paska olla ilman lahjuksia?", niin mun mielestä siinä ollaan menty jo aika monen raja-aidan yli.

Kuka kävi käsiksi? Portsari?

Pointti: _kenenkään_ ei tarvitse vapaa-ajallaan kuunnella toisten kritiikkiä, aiheellista tai aiheetontakaan, mikäli he eivät itse sitä halua kuunnella. Tuollainen käytös on mielestäni tasan niin perseestä kuin käytös baarissa voi olla.

You're just an idiot, and that's sad
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
JZZ kirjoitti:
Pointti: _kenenkään_ ei tarvitse vapaa-ajallaan kuunnella toisten kritiikkiä, aiheellista tai aiheetontakaan, mikäli he eivät itse sitä halua kuunnella. Tuollainen käytös on mielestäni tasan niin perseestä kuin käytös baarissa voi olla.

Totta. Ei kenelläkään pitäisi olla mitään tarvetta mennä kommentoimaan toisia ihmisiä baarissa tai kadulla, liittyi se sitten heidän työhönsä, harrastuksiinsa tai ulkonäköönsä. Sitten jos tehdään jotain sellaista, mikä ei ole yhteiskunnassa hyväksyttävää/ laitonta, siitä voi mennä sanomaan.
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
JZZ kirjoitti:
You're just an idiot, and that's sad

Siinäpä niitä raja-aitoja taas kaatuu, taidamme olla yhtä hyviä herjaamaan.

En jaksa alkaa kinaamaan miten kaiken pitäisi olla. Olen kuitenkin tosissani kannattamassa Rauman Lukkoa ja puolustamassa itseäni ja omia mielipiteitäni. Tälläisessa aiheessa kommenttini kärjistyvat melko helposti, en voi sille mitään. Jatkakaa te muut nyt kun on saatu pää auki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös