Paljon rahaa olet käyttänyt Jatkoaika shop:iin?

  • 2 591
  • 22

Paljon rahaa olet käyttänyt Jatkoaika Shop:iin?

  • yli 50€

    Ääniä: 2 0,9%
  • 40-50€

    Ääniä: 0 0,0%
  • 30-40€

    Ääniä: 1 0,4%
  • 20-30€

    Ääniä: 0 0,0%
  • 10-20€

    Ääniä: 3 1,3%
  • 1-10€

    Ääniä: 2 0,9%
  • en yhtään

    Ääniä: 210 92,1%
  • Ei kuulu sulle!!!

    Ääniä: 10 4,4%

  • Äänestäjiä
    228

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Kun tuossa äsken katselin tuota Jatkoaika shopia, tuli mieleeni, että hörppiiköhän joku esim. aamukahvinsa Jatkoajan kupista tai muuta vastaavaa. Eli kertokaa siis paljon olette käyttäneet rahaa Jatkoaika shopiin ja mitä olette ostaneet sieltä.

Itse en ole ainakaan toistaiseksi ostanut sieltä mitään...
 

Smyth#94

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Edmonton Oilers, (Chicago Blackhawks)
En vielä yhtään mutta keväällä ostan lippiksen. En nyt viittiny joululahjaks pyytää kun ei talvella oikeen tee lätsällä mitään. Mä sain kuitenki luvan ostaa sen sitte ku sellasta tarvii.

EDIT: Jos moderaattorit poistaa mun nimimerkin Jatkoajan vahvuudesta ennen kevättä ni sitten en osta ihan vaan vittuillakseni niille ;D
 
Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
En ole kuullutkaan koko shopista.

Myydäänkö siellä jo järkyttävät määrät scholl-lippiksiä, scholl-stringejä, scholl-kravatteja, scholl-t-paitoja, scholl-verkkareita, scholl-tarroja, scholl-pinssejä, scholl-soittoääniä jne.?
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
scholl kirjoitti:
En ole kuullutkaan koko shopista.

Myydäänkö siellä jo järkyttävät määrät scholl-lippiksiä, scholl-stringejä, scholl-kravatteja, scholl-t-paitoja, scholl-verkkareita, scholl-tarroja, scholl-pinssejä, scholl-soittoääniä jne.?
Itse asiassa tämä scholl-villitys on levinnyt jo Jatkoajan ulkopuolellekin.

Ostin muijalle pari viikkoa sitten jotain pieniä geelityynyjä, niitä joita kenkiin laitetaan hiertymien estämiseksi. Koko hylly, josta tuotteen lopulta valitsin, oli täynnä scholl-merkkisiä tuotteita.

Stringejä, lippiksiä, soittoääniä tai pinssejä ei näkynyt, mutta sitäkin enemmän laastareita, geelityynyjä ja kaiken maailman voiteita. Äijä on lyönyt itsensä läpi!
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
scholl kirjoitti:
scholl-soittoääniä
Soittoäänistä valikoimassa on tällä hetkellä ainoastaan 'Köyhät kyykkyyn, sain äidiltä joulahjaksi lahjakortin Stockmannille'.

Ja OT: en ole käyttänyt, paitsi siis tuon soittoäänen tilasin.
 

scholl

Jäsen
Iker kirjoitti:
Itse asiassa tämä scholl-villitys on levinnyt jo Jatkoajan ulkopuolellekin.

Itse olen ihmetellyt samaa. Ennen oli vain Mehmet Scholl ja nyt tulee scholl-tuotteita jos jonkinlaista vastaan jatkuvasti. Esimerkkinä mainittakoon vaikkapa Sophie Scholl - die letzten Tage -elokuva. Ja itse mm. leikkaan kynteni scholl-kynsileikkureilla.

Katsoiko kukaan muuten Donald Trumpia Conan O'Brianissa? Jenkeissä on kuulemma hittinä sellainen Donald Trump -vastaajaviesti. Kyllä jatkoaika alkaa varmaan jossain vaiheessa julkaisemaan scholl-viestejäkin. Ainakin kirjallisessa muodossa. Ja jos puhuttuina julkaisevat niin en kyllä anna lupaa Jari Saravuon tai Esa Saarisen puhua niitä.
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jumankauta, mullahan on scholl-kengät. Ei tosin Jatkoaika-shopista vaan Stockalta ostetut. (Ostin ne sieltä koska sain äidiltä synttärilahjaksi lahjakortin.) Täytyy varoa etten työharjoittelussa tiputa paskavaippaa schollieni päälle.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
En ollut tietoinen mutta nyt on ja annoin samantien Visan vinkua!

Kävin ostamassa muutaman pumpattavan naispuolisen kirjoittajan, itelle ja lahjaksi. Lisäksi pari isoa lootaa Naivia-käsirasvaa ja HPK-kondomeja.

Maksoi kuustuhattakaheksansattaanelijä.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
HN kirjoitti:
Miksi joku haluaisi ostaa Jatkoaika-tuotteita?

Miksi joku tahtoo maksaa siitä, että pääsee näkemään Ilveksen otteluita, jos samaan aikaan tulee jääkiekkoa telkusta.

Ts. Ihmiset tekevät sellaisia asioita mistä tykkäävät, esim. tukevat jotain sellaista tahoa, joka on heille tärkeä/merkityksellinen.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Zudum!

Ottamatta mitenkään kantaa Jatkisshopin artikkeleihin, niin sanon vain että akkojen vaatteita en käytä, kuvan kauluspaita on ruma, lippikset, pinssit ja hihamerkit eivät ole minun juttu, mutta tuon kahveemukin voisin ostaa ihan kannatuksen vuoksi, kyllä sitä aina muutama ämpäri tulee kahvia kumottua jatkiksen parissa.

McDonaldsilla on jo BBB hampurilainen, joten eiköhän tännekin kohta joku Bigger, Better, Borgie peniksenkehitin ilmesty myyntiin. Rojalteja odotellessa.

Hyvää jatkoa, jos ei oma riitä.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei ole vielä tarjolla niin tasokasta matksua, että viitsisi investoida. Mutta kun repertoaari laajenee pyyhkeisiin, bikineihin, uikkareihin, toppeihin, hajukumiin (=pyyhekumiin siis!!!), kunnon jumpperiin, kenkiin, aurinkolaseihin jne -- silloin saattaisin jotain ostellakin....

edit/lisäys: Nykyisellä tarjonnalla kauppa ei varsinaisesti käy, näemmä.
 

Thumb

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Edmonton Oilers, Liverpool
En ollut huomannutkaan tällaisen shopin olemassaoloa. Enkä kyllä vielä vaivautunut etsimään shoppia saatikka tutustumaan sen tarjontaan:)
 

scholl

Jäsen
mauri kirjoitti:
edit/lisäys: Nykyisellä tarjonnalla kauppa ei varsinaisesti käy, näemmä.

Rehellisesti sanottuna, kuka ostaa tuollaisia tuotteita. Kysehän on kuitenkin sivustosta, jossa on hyvinkin paljon kävijöitä, joten tuo kauppa voisi käydä, jos valikoima olisi toisenlainen. Nykyään siellä myydään lähinnä JA-toimittajien työsuhdekamaa. Siis sellainen paita päällä, millä menevät haastattelemaan ihmisiä ja mukeja, jollaisia haastateltavat saavat muistoksi jne. Ovat siis käytännössä liikelahjoja, joita kukaan ei osta.

Itse osallistuin kaverin yllyttämänä aikoinani (varmaan reilusti yli 10v sitten) Iltalehden lätkän mm-kisat kilpailuun. Piti veikata, että kumpi meistä tietää paremmin, miten kisoissa käy. No itse pääsin palkintoluetteloon saakka ja postista tuli Iltalehden farkkupaita. Varmaan vaikeaa arvata, että tuliko käytettyä kertaakaan. Ei oikein viitsinyt kuitenkaan sellaista imagoa luoda, että olettaisivat minun olevan joku toimittaja.

Sen sijaan huumoripaidoilla olisi kysyntää. Älä töni pentti -klubin paitoja myytäisiin varmasti tietty määrä, samoin niitä Porttila-paitoja. Tai ihan millä tahansa hauskalla tai ajatuksia herättävällä iskulauseella varustetut paidat voivat saada kysyntää. Jopa se davidkroketti-paita.

Jos Jatkoajasta muodostuu myöskin kauppapaikka niin mikä estäisi myymästä muutakin jääkiekkoaiheista tavaraa vaikkapa sillä tavalla, että myydään provikapalkalla eri tavarantoimittajien laskuun. Sortimentti voisi olla aina Heleniuksen kirjasta Suomen maailmanmestaruus 2006 lippikseen saakka. Jatkoajalle se ei toisi mitään lisäkustannuksia, vaan provikatuloja, mutta sen sijaan jollekin lätkäfanikamoja myyvälle kaupalle lisäjakelukanavan.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Thumb kirjoitti:
En ollut huomannutkaan tällaisen shopin olemassaoloa. Enkä kyllä vielä vaivautunut etsimään shoppia saatikka tutustumaan sen tarjontaan:)

Eipä sitä nyt ihan kamalasti tarvitse etsiä :D

Sen linkki on heti tossa etusivulla :)

Olisin laittanut screenshotin, mutta tiedosto oli liian iso..
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
scholl kirjoitti:
Sen sijaan huumoripaidoilla olisi kysyntää. Älä töni pentti -klubin paitoja myytäisiin varmasti tietty määrä, samoin niitä Porttila-paitoja. Tai ihan millä tahansa hauskalla tai ajatuksia herättävällä iskulauseella varustetut paidat voivat saada kysyntää. Jopa se davidkroketti-paita.

Tuohan poikii ideoita...jos siis pumpattavia naiskirjoittajia ei tule jatkossakaan niin sitten ainakin simppeleitä paitoja joissa lukisi esim.

- oletko ikinä kännissä jatkoajassa? (hittituote miehille)
- onnellisuusketju (hittituote naisille, etenkin vastikään vihityille)
- vitutusketju (hittituote etenkin ajat sitten vihityille)
- "Niin, " (ervatsalo fan club-paita)
- GOTTA LARVE RUSSIA (TOJ fan club-paita - saatavina myös venäläisin kirjaimin, sama venäjäksi)
- Naisasiat (herättäisi aina kysymyksiä ja kiinnostusta paidan näkevissä)
- Mieshuorien mestaruus (Tätä vasta menisi! Meinaan kun tripla tulee niin minä ainakin ostaisin!)
- Palautetta moderaattoreille (Tämän tajuaisi vain aniharva, mutta naurattaisi paidan näkevää toista Jatkoaikalaista niin perkeleesh~ti)
- Golden AWe-wannabe (kuinka moni sen vaan kehtaisi myöntää, kaikkihan tiedämme totuuden...)
- My name is Krokett, David Krokett ('nuff said, katu-uskottavuutta)

Jne. jne. Kuten jo mainittu, aika harva tajuaisi mistä paidoissa on kyse...mutta sen tajuaville paita tuottaisi sitäkin enemmän mielihyvää...kuka siis haluaisi rahoittaa ideoitani?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Nykyinen kauppa ei saa minusta ostajaansa - valikoima ei oikein innosta tekemään ostoksia.

Sen sijaan tuossa jokunen vuosi sitten kun edellisen kerran koetettiin myydä jatkoaikasälää niin sorruin ihan kannatuksen vuoksi ostamaan jonkun hihamerkin, mikä edelleenkin lojuu hyllyn uumenissa, paitaani en sitä ole laittanut enkä tule laittamaankaan. Samalla ostosreissulla "koriin" tarttui myös t-paita jota olen satunnaisesti käyttänyt päälläni tehdessäni jotain "sisähommia" kotosalla.

vlad.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Golden AWe kirjoitti:
- "Niin, " (ervatsalo fan club-paita)

Ei jumalauta, kehitetään vielä hieman:
Etupuolella teksti "Niin," ja takapuolella loppukaneetiksi: "Täältä tähän."

Ostaisin.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
lintu kirjoitti:
Ei jumalauta, kehitetään vielä hieman:
Etupuolella teksti "Niin," ja takapuolella loppukaneetiksi: "Täältä tähän."

Ostaisin.

~HA!!!

Kaunista. Muutamalle muullekin ™-matskua, siis selkeästi heihin henkilöityviä lauseita, omistaville samantyylisiä paitoja.

Niinkuin tuolle yläpuolella toteavalle Vladille...etupuolelle simppeli "Hockey is cheating" ja takapuolelle courier new- eli kirjoituskonefontilla "vlad."

Nimittäin Vladista tulee minulle aina mieleen kirjoituskoneensa ääressä pohtiva, demoniensa kanssa painiva kirjailija.
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei tuolla tuotevalikoimalla ja ennenkaikkea laatutasolla saada mitään kaupaksi. Lisäksi valitun moderointilinjan ansiosta palstalle ei ikinä saa niin rentoa tunnelmaa, että joku kehtaisi jotain jatkoaikapaitoja jossain pitää. Toisenlainen esimerkki on olemassa pakkotoistolla, joka kauppaa omia tuotteitaan todella suuria määriä.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Mahtaako noita tuotteita olla oikeasti olemassa kun kaikki kuvat ovat photoshopattuja?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös