Palautetta keskustelupalstan ulkoasuista

  • 5 419
  • 38

Tenho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Routainen Sydän kirjoitti:
Tietenkin näinkin. Vieläkö osaisi ottaa Firefoxin asetuksista tämän toiminnon pois...
Muistaakseni, muokkaa->asetukset->sivutoiminnot ja sieltä "sallitut sivut" tjsp.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Tenho kirjoitti:
Muistaakseni, muokkaa->asetukset->sivutoiminnot ja sieltä "sallitut sivut" tjsp.

Korjataan: työkalut -> asetukset -> sivutoiminnot ja sieltä "Estä ponnahdusikkunat" kohdasta määrittele "sallitut sivut".

Tosin, minulla Jatkoaika on sallituissa sivuissa mutta siitä huolimatta ilmoitusta saapuneesta yksityisviestistä ei tule vaikka asetusten mukaan pitäisi tulla.

vlad.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
YV:tä lähettäessä tulee ikkuna "pyydetään vastaanottajalta kuittaus" (tjsp) johon vaihtoehtoisesti voi painaa joko ok tai cancel. Kun painaa cancelia viesti kuitenkin lähtee, mutta varmaankin sitten ilman sitä kuittausjutskaa. Minun mielestäni vaihtoehtojen tulisi olla yes/no eikä ok/cancel. Nih.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Linkin korvaaminen tekstillä eli voiko niin edelleen tehdä, miten? Jos ei, voisiko ominaisuuden palauttaa?
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
HN kirjoitti:
Jos tarkoitat tätä, niin hommahan toimii aivan samoin kuin aina ennenkin.
Ei toimi, vanhaan hyvän aikaan tuota varten oli "pikanäppäin" kuten kursivointeja yms. varten nyt on.
Nyt joutuu kirjoittamaan "koodin" itse, eli ei toimi kuten ennen.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
HN kirjoitti:
Jos tarkoitat tätä, niin hommahan toimii aivan samoin kuin aina ennenkin.

Thanks, m8. Tuota tarkoitin ja enköhän tolla pärjää. Ennen oli vain helpompaa kuten Walton jo totesikin kun oli ihan oma namiskuukkeli sitä varten. Edelleen toivon kuitenkin namiskuukkelia takaisin.
 

scholl

Jäsen
Walton kirjoitti:
Ei toimi, vanhaan hyvän aikaan tuota varten oli "pikanäppäin" kuten kursivointeja yms. varten nyt on.
Nyt joutuu kirjoittamaan "koodin" itse, eli ei toimi kuten ennen.

Olen aivan samaa mieltä. Linkki on nykyään niin vaikea laittaa, että se pitää yksinkertaisesti kopioida jostakin toisesta viestistä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
scholl kirjoitti:
Olen aivan samaa mieltä. Linkki on nykyään niin vaikea laittaa, että se pitää yksinkertaisesti kopioida jostakin toisesta viestistä.


Tämä sekä fontin suuruuden muuttaminen vaativat ehdottamasti lisäsäätöä. Jotenkin tuntuu molemmat tökkivän. Fonttisäädöt pitää tehdä lisäämällä itse [size]-komennot, koska maalamalla ne ei tunnu onnistuvan.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
1. Linkkien laittaminien erittäin vammaista! Ei toimi mulla toi liitä hyperlinkki (XP/Firefox).
2. Vasemmalle puolelle voisi palauttaa rekisteröintipäivämäärän ja lisätä vielä kirjoitettujen viestien määrän.

Pliis.... :)
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
scholl kirjoitti:
Olen aivan samaa mieltä. Linkki on nykyään niin vaikea laittaa, että se pitää yksinkertaisesti kopioida jostakin toisesta viestistä.

Itse kirjoitan ensin URLin ja sen jälkeen esikatselu. Tuosta sitä on sitten helpompi parsia kasaan, kun ne url-tägit tulevat sinne valmiina.


edit: Yhtä kaikki, pirun hankalaa.
 

scholl

Jäsen
Viestien ja aiheiden määrä on viime aikoina noussut niin paljon, että olisikohan mahdollista muuttaa nykyistä rakennetta?

Nythän se on seuraavanlainen:

Suomi
-Sm-liiga
>Blues
>HIFK
>jne.
-Mestis
-Maajoukkue

Mietin, että onko tuo tarpeeksi moniportainen jako. Esim. HIFK osiossa on nyt uudella aiheiden otsikoinnilla valtavasti viestiketjuja. Ei ole jostain Peter Whitesta esimerkiksi yhtä ketjua, vaan kirjoittaja joutuu avaamaan uuden ketjun, jos miehen otteet paranevat ja jälleen uuden, jos heikkenevät, mutta kun satunnaiskäyttäjät eivät muka muuten osaa lukea palstaa niin tähän huonompaan suuntaan menevään systeemiin on menty. Se tarkoittaa samalla sitä, ettemme oikein tiedä, kuinka joku juttu helposti löytyy. Ennenhän kaikki Kuhta-asia oli samassa ketjussa.

Niinpä ehdottaisin, että esim. HIFK osion alla olisi vieläkin yksi alataso, josta löytyisi vaikka seuraavanlainen jako:
- Pelityyli, peluutus, menestys
- Pelaajat, valmentajat, seurajohto
- Halli ja oheistoiminnot
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Omista asetuksista saa muutettua palstan tyyliä, mutta tällä hetkellä tuo on ainoastaan silmänruokaa varten. Olisi mukava saada palstasta myös ns. kevyt versio, jota voisi selailla hieman kookkaamman puhelimen selaimella.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Arnold kirjoitti:
Pistetään tähänkin. Eli tuolta vasemmasta alareunasta saa näköjään muokkailtua palstan ulkonäköä. Modern on uusi ilme, semiretro välimuoto ja vaderetro tuo esille vanhan palstan ulkonäölliset muistot.

Kato perkule. Niinpäs pystyykin. Enpä ole tuotakaan aikasemmin huomannut. Laitoin sen modernin sieltä. Ne värit jotekin iskee minuun...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös