Paidat Synergia-areenan katossa – kuka ansaitsee kunnian?

  • 15 255
  • 77

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Jättäisin itse välistä, mutta nimittäisin kunniagalleriaan ja tekisin Pilelle jonkun oman illan ja kunnianosoituksen. Kuitenkin omana kasvattina saavuttanut todella paljon ja tehnyt paljon joukkueen eteen.

Johan Pile siellä kunniagalleriassa on. Ja marraskuussa 2017 oli Pihlmanin ilta.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Pihlman taas on kolmen Suomen mestaruuden mies. Näitä ei taida juuri omista kasvateista löytyä muita? Visiitit Poriin ja Helsinkiin laskevat arvoa, kuten myös loukkaantumisen jälkeen kovasti hidastunut pistetehtailu. Jättäisin itse välistä, mutta nimittäisin kunniagalleriaan ja tekisin Pilelle jonkun oman illan ja kunnianosoituksen. Kuitenkin omana kasvattina saavuttanut todella paljon ja tehnyt paljon joukkueen eteen.

Hyvä lista muuten, mutta tartun Pileen. Pile sai JYPiltä jäähyväiset lopettaessaan uransa kauden 2017-18 alussa. JYP pärjesti Sportia vastaan Pilelle omistetun ottelutapahtuman, eli tuo boldattu on jo itse asiassa tehty. Sitä en muista ulkoa, onko Pile päässyt jo JYPin omaan HOF-porukkaan, mutta sinne hän kyllä kuuluisi, kuten kuuluisi myös Jakke, Allu, Opa ja JP.




edit: Lainaus meni ketuiksi ja keskustelu jatkuikin toisella sivulla, eli äärimmäisen hidas. Hyvä minä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös