Pahalta näyttää – sama vanha virsi...

  • 22 610
  • 128

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pari matsia vielä tukkaan niin pitäisi voittaa 2/3 peleistä suoraan. Ja kuinka helppoa ja todennäköistä tuo on niin sen voi jokainen päätellä itse.
Seuraavaksi vastassa vieraissa IFK ja kotona Lukko. Ihan kohtuulliset saumat on tuohon skenaarioon jo saman tien.

Toivotaan, että itse kukin organisaatiosta tuon ymmärtää sopivalla tavalla ja peli nytkähtää moodiin "voittava kiekko".
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Winberg tekee maalin -> JYP ottaa turpaan

Toki ei tehnyt ripulipomppuratkaisumaali TPS-pelissä eikä ”no kyllähän tästä nyt jäähy pitää antaa JYPille eikä todellakaan rankkaria” Tappara-pelissä.

Winberg, pliis. Ei enää maaleja?!
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Winberg tekee maalin -> JYP ottaa turpaan

Toki ei tehnyt ripulipomppuratkaisumaali TPS-pelissä eikä ”no kyllähän tästä nyt jäähy pitää antaa JYPille eikä todellakaan rankkaria” Tappara-pelissä.

Winberg, pliis. Ei enää maaleja?!
Turha tässä on Winbergiä lähteä syyllistämään, kun todelliset syylliset ovat @Tepi#45 (ei sauno enää kesken pelin) ja @Hieroja (ei olutta kesken pelin).
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Turha tässä on Winbergiä lähteä syyllistämään, kun todelliset syylliset ovat @Tepi#45 (ei sauno enää kesken pelin) ja @Hieroja (ei olutta kesken pelin).
Joo, ja minä vielä ostan satojen eurojen pleijarijuomia, mutta tähän ei nyt anneta nuoraa yhtään yksi ohipeli ok, mutta huomenna pitää näyttää toiselta jo. lomat on pidelty, työmaalle hopi hopi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös