Päivitetäänkö HPK:n 2006-vuoden mestaruusviirin logo?

  • 10 585
  • 59

Päivitetäänkö vanhan mestaruusviirin logo?


  • Äänestäjiä
    162
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
2006 vuoden viiri uusitaan ja tämä on täysin oikea päätös.
Olen samaa mieltä - mielestäni täysin oikea ratkaisu: kaksi ryhdikästä, alkuperäisellä logolla varustettua oranssimustaa viiriä vieretysten on suunnattoman paljon parempi ja ammattimaisempi ratkaisu kuin kaksi erinäköistä eri logoilla. Tämä ihan jo siksi, että kyse on yhdestä ja samasta organisaatiosta, joka on voittanut molemmat mestaruudet.
 
Viimeksi muokattu:

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Mun mielestä on HPK:lta hölmöä lähteä muuttamaan huomattavasti komeampaa ja positiivisella tavalla erikoisempaa logoa HMV-logoon. No, minä en ole fani, niin minun mielipiteellä ei olekaan merkitystä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Mun mielestä on HPK:lta hölmöä lähteä muuttamaan huomattavasti komeampaa ja positiivisella tavalla erikoisempaa logoa HMV-logoon.
Noh noh, tässä puhutaan nyt juhlakauttaan pelaavan, 90 vuotta täyttävän perinteikkään urheiluseuran alkuperäisestä logosta, joka on ollut taustaorganisaatiolla käytössä kaikki nämä vuodet, vaikka sinänsä rohkea, erikoinen ja erottuva ritarilogo olikin paidoissa melkein pari vuosikymmentä (1996-2012). Erityisen rohkeaa ja erikoista on kuitenkin ollut ottaa raikas, harvinainen oranssi tunnusväriksi 1920-luvulla.

Se aito oikea oranssi HPK-logo kuuluu siis mielestäni kaikkiin viireihin, jotka seura on voittanut. Tällä hetkellä niitä on Liiga-tasolla kaksi.

Toisaalta olen logoasettelusta edelleen samaa mieltä kuin aiemmin tässä ketjussa mainitsin, eli että vuoden 2006 viirin johonkin kulmaan olisi voinut jättää muistoksi pienen ritarilogon ("badgen").
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kyllä siellä ritari näyttäs olevan? Missasinko jotain?
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tosiaan, ritari (ei Anssi) oranssilla taustalla on nyt kuitenkin katossa.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kyllä siellä ritari näyttäs olevan? Missasinko jotain?
Oletin minäkin, että olisi saatu kaksi yhdenmukaista viiriä (liitteenä muokkaamani kuvakaappaus Kerhon somevideosta). Upea seremonia oli kyllä.

Jos Kerholla olisi mestaruuksia kolme tai useampi, ensimmäisen ritarilogo ei pistäisi niin selvästi silmään. Nyt asetelma on vähän kummallisen näköinen, kun vieretysten on kaksi samanlaista viiriä eri logoilla.
 

Liitteet

  • Screenshot 2019-09-12 at 23.41.09 (2).png
    Screenshot 2019-09-12 at 23.41.09 (2).png
    329,6 KB · kertaa luettu: 501
Viimeksi muokattu:

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Jos Kerholla olisi mestaruuksia kolme tai useampi, ensimmäisen ritarilogo ei pistäisi niin selvästi silmään. Nyt asetelma on vähän kummallisen näköinen, kun vieretysten on kaksi samanlaista viiriä eri logoilla.

Asiahan korjaantuu sitten, kun otetaan alkuperäisen suunnitelman mukaan mestaruus tällä juuri alkaneella juhlakaudella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös