Ei käynyt sen tyhmän jäähyn jälkeen.Kävikö Lantta enää kentällä juurikaan 3.erässä?
Käypä pyytämässä selfie!Sitkeästi SaiPa piti johdostaan kiinni tänää, niinkuin eilenkin. Tärkeät 3 pistettä!
Edelleen olen ruotsin laivalla ja Italialaisessa ravintolassa seurasin SaiPan otteita taas puhelimesta. Se nyt ei ollut erikoisinta tässä sillä tätä te ette kotona usko, mutta viereisessä pöydässä istui Tero Lehterä. Hän ei katsonut SaiPan peliä, vaan asiallisesti keskittyi seuralaiseensa.
Terveiset Tukholmasta! Mä katsoin katsoin matsin täällä.Sitkeästi SaiPa piti johdostaan kiinni tänää, niinkuin eilenkin. Tärkeät 3 pistettä!
Edelleen olen ruotsin laivalla ja Italialaisessa ravintolassa seurasin SaiPan otteita taas puhelimesta. Se nyt ei ollut erikoisinta tässä sillä tätä te ette kotona usko, mutta viereisessä pöydässä istui Tero Lehterä. Hän ei katsonut SaiPan peliä, vaan asiallisesti keskittyi seuralaiseensa.
Asiat voisivat olla huonommin, mutta myös paremmin :)"huonoin alkukausi SaiPalta pitkiin aikoihin"
Totuus on se, että kutossijaan on 5 viisi siis herranenaika 5 pistettä. Koko liigan kärkipaikalle eroa on 10 pistettä. Ja pelejä on kuitenkin pelattu jo se pyöreästi 20.
Peli alkaa näyttämään järkevämmältä ja ulkomaalaisetkin alkavat heräilemään.
Ihan kovin huonosti asiat eivät kuitenkaan ehkä ole.
Et ehtis enemmän käydä?7 peliä paikan päällä katsomassa, 6 voittoa.
Kävisin, jos suinkin vain pystyisin! Taitaa vain joulukuun puolelle mennä seuraava mahdollisuus.Et ehtis enemmän käydä?
Voisittekohan te kiertää muissakin vierasmatseissa, niin olisi toivoa lisäpisteistä enemmänkin... SaiPa voisi maksaa kenties jotain sponssia, kun hyvällä prossalla kierrätte ;)
Varmasti @Czescku ainakin lähtee. Punaviinitonkka lienee jo riittävän houkutteleva palkkio.Voisittekohan te kiertää muissakin vierasmatseissa, niin olisi toivoa lisäpisteistä enemmänkin... SaiPa voisi maksaa kenties jotain sponssia, kun hyvällä prossalla kierrätte ;)
Ja SaiPan ylivoima on (Liigan tilaston mukaan) viidenneksi parasta. Liigan prosenttilaskuissa on ilmeisesti jotain häikkää, mutta onhan se YV ajoittain pyörinyt ihan näyttävästi. Luulen että itseluottamuksesta tai sen puutteesta on YV-jutut yleensä kiinni."huonoin alkukausi SaiPalta pitkiin aikoihin"
Totuus on se, että kutossijaan on 5 viisi siis herranenaika 5 pistettä. Koko liigan kärkipaikalle eroa on 10 pistettä. Ja pelejä on kuitenkin pelattu jo se pyöreästi 20.
Peli alkaa näyttämään järkevämmältä ja ulkomaalaisetkin alkavat heräilemään.
Ihan kovin huonosti asiat eivät kuitenkaan ehkä ole.
Niin tasainen on sarja, että yhdenkin viikon voitto- tai tappioputkella sijoitus sarjataulukossa heilahtaa reilusti. Onhan tää hienoa!