Varmasti väsymystäkin, mutta luulen myös tämän voittoputken vaikuttavan pelaamiseen. Mennyt muutamassa pelissä pakottamiseksi ja varmasti tuo putki kolkuttaa takaraivossa.- Juuri kun alkaa näkymään pieniä väsymisen merkkejä niin sopivasti tulee viikon tauko peleihin
+Appeli varmaan toipuu ens peliin.Varmasti väsymystäkin, mutta luulen myös tämän voittoputken vaikuttavan pelaamiseen. Mennyt muutamassa pelissä pakottamiseksi ja varmasti tuo putki kolkuttaa takaraivossa.
Viikon tauko tulee kyllä ihan täydelliseen aikaan. Pääsee huilaamaan ja siirtämään ajatukset pois jääkiekosta kokonaan.
Mutta kysymys kuuluu onnistuiko Saarisen haastattelu? Kai se nyt jotain haastatteli?Jussi Saarisen ja Ylen läsnäolo on merkki siitä, että SaiPa on noteraattu joka kolkassa !
Sovittaisko et jaetaan ny ne mestaruusmitalit ja lähetään kahveille SatamaTorille...Stop the count!
Sovitaan. Satamatorille.Sovittaisko et jaetaan ny ne mitalit ja lähetään kahveille Torille...
Gardiner meille?Piti tulla tänne haistelemaan Saipa-fanin tunnelmia, joista itse voi vaan haaveilla. heh. Ei mutta vilpittömästi onnea jatkoon! Joku Machulda vielä siirtorajalla sisään, niin alkaa olla ratkaisuvoimaa kevättä ajatellen
Aholta tentattiin hankinnoista niin totesi lopuksi että se siirtorajahan on helmikuun puolivälissä.Joku Machulda vielä siirtorajalla sisään, niin alkaa olla ratkaisuvoimaa kevättä ajatellen
Ainoa pieni kauneusvirhe taulukossa on, että Ilves on jengi jolla voi olla eniten pisteitä 26 ottelun jälkeen… kiitos Liigan typerän otteluohjelman.Sarjakärki sekä taulukossa että pistekeskiarvossa!
Ei hätää, pulpetteja riittää.Vähän olin skeptinen kesällä, mutta lukitsen vastauksen: Ville Petmanilla riittää ykkössentteriksi.
Vaikuttaisi olevan todellinen henkinen ja pelillinen johtaja tuolle joukkueelle. C on oikean miehen rinnassa. Toivottavasti sopimusta on jo luonnosteltu.Vähän olin skeptinen kesällä, mutta lukitsen vastauksen: Ville Petmanilla riittää ykkössentteriksi.