Mainos

Päivän positiivinen

• 2 019 088
  • 9 903

Kari Tappio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Reippaat pojat
- Juuri kun alkaa näkymään pieniä väsymisen merkkejä niin sopivasti tulee viikon tauko peleihin
Varmasti väsymystäkin, mutta luulen myös tämän voittoputken vaikuttavan pelaamiseen. Mennyt muutamassa pelissä pakottamiseksi ja varmasti tuo putki kolkuttaa takaraivossa.

Viikon tauko tulee kyllä ihan täydelliseen aikaan. Pääsee huilaamaan ja siirtämään ajatukset pois jääkiekosta kokonaan.

kunnonjykit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Varmasti väsymystäkin, mutta luulen myös tämän voittoputken vaikuttavan pelaamiseen. Mennyt muutamassa pelissä pakottamiseksi ja varmasti tuo putki kolkuttaa takaraivossa.

Viikon tauko tulee kyllä ihan täydelliseen aikaan. Pääsee huilaamaan ja siirtämään ajatukset pois jääkiekosta kokonaan.
+Appeli varmaan toipuu ens peliin.

Imagined

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jesse Puljujärvi, Jari Viuhkola, Kärpät
Piti tulla tänne haistelemaan Saipa-fanin tunnelmia, joista itse voi vaan haaveilla. heh. Ei mutta vilpittömästi onnea jatkoon! Joku Machulda vielä siirtorajalla sisään, niin alkaa olla ratkaisuvoimaa kevättä ajatellen

kunnonjykit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Piti tulla tänne haistelemaan Saipa-fanin tunnelmia, joista itse voi vaan haaveilla. heh. Ei mutta vilpittömästi onnea jatkoon! Joku Machulda vielä siirtorajalla sisään, niin alkaa olla ratkaisuvoimaa kevättä ajatellen
Gardiner meille?

Kiitos onnitteluista. Tässä on vaikea uskoa mitä on meneillään. Ei olla totuttu. Te nousette vielä sieltä. Tsemppiä kauteen!

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kauden puoliväli häämöttää ja SaiPa johtaa Liigaa... puhumattakaan huikeasta voittoputkesta!
Nää on juttuja, joita ei ehkä turhan usein tapahdu - "Naattikaa!!!" (feat. Juti)

JB#36

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ruokajonossa valtavat jonot, Kaukaan päädyssä meni varmaan ennätysmäärä makkaraperunoita ihan silmämääräisesti arvioituna, pikku purtavaa myytiin liikkuvilla myyjillä, ne muutamat ketkä joi kaljaa sai sitä nopeasti niin paljon kuin halusi... Pelin jälkeen nimmareita pyytämässä valtava kasa nuoria ja pari aikuista. Hymyt herkässä voittoputken jatkuessa.

Meininki hyvä.

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Sympatiat K-Espoo & Minnesota Wild
Oli tossa jossain vaiheessa heikko jakso alivoimalla, mutta nyt SaiPa on taas liigan paras av-joukkue (84.21%).

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy