Päivän Mäkelä

• 335
  • 7

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaosseura
Joidenkin mielestä Jani Mäkelän avautumiset pitäisi laittaa omaan ketjuun. Itse olen vähän eri mieltä, kumminkin merkittävän eduskuntaryhmän pj:stä kyse. Mutta tehdään sitten niin. Tällä kertaa hiertää vastakarvaan:

Ennakkovaroituksena, jos ironiamittarista on jo takuu ummessa, niin saattaa olla että vaatii vähintään uudelleen kalibrointia, ellei peräti lähetystä huoltoon.

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Somekanavilla aktiivisia kansanedustajia toki riittää, mutta onhan Mäkelästä viimeistään tämän vuoden aikana kehkeytynyt todellinen lausuntoautomaatti vähän asiaan kuin asiaan. Toisin kuin aina silloin tällöin, nyt jo ex-kansaedustaja Mikko Kärnällä, Mäkelällä sometöräykset eivät ole nokkelia, saati nasevia, vaan tyyli on raskasta paasausta. Omat kaiketi tykkäävät.

Joskus tuli ääneenkin pohdittua, että saattaakohan Mäkelän aktiivisuus olla osaltaan jo kampanjatyöstä viikko viikolta lähestyviä seuraavia eduskuntavaaleja ajatellen. Hän kun oli yksi Persujen isoista nimistä, ketkä jäivät ilman ministerinsalkkua. Eduskuntaryhmän puheenjohtajuus on toki vaikutusvaltainen asema.

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Tuossa töräytyksessä Mäkelällä on kuitenkin myös pointtinsa. Voipi olla, että aikamoista mölinää olisi tälläkin palstalla, jos Pohjois-Amerikassa olisivat ovia kolkuttelemassa SDP:n oman overseas-Harris tiimin sijaan Trump-hengessä vaikkapa Miko Bergbom ja Joakim Vigelius.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
Tuossa töräytyksessä Mäkelällä on kuitenkin myös pointtinsa. Voipi olla, että aikamoista mölinää olisi tälläkin palstalla, jos Pohjois-Amerikassa olisivat ovia kolkuttelemassa SDP:n oman overseas-Harris tiimin sijaan Trump-hengessä vaikkapa Miko Bergbom ja Joakim Vigelius.
Siinä mielessä kyllä, koska toinen ehdokas on seniili narsisti ja hyvin vaarallinen koko maailman tulevaisuuden kannalta.

Jos reppanoilla olisi joku tavan tyyppi ehdolla, asia tuskin aiheuttaisi hälyä.

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaosseura
Niin, on että mennään koputtelemaan muutamalle ovelle. Ja sitten on, että tulee politiikkoja muista maista ihan kampanjatilaisuuksiin mukaan. Joidenkin mielestä tämä on ehkä sama asia, tai että toinen pahempi, mutta näinhän nämä asiat koetaan.

...ja toki, Trump-fanitus persujen keskuudessa ei varmaan ole uusi juttu.

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Jos reppanoilla olisi joku tavan tyyppi ehdolla, asia tuskin aiheuttaisi hälyä.

No, minä veikkaan toisin. Persujen tekemiset ja tekemättä jättämiset aiheuttavat niin paljon parranpärinää, että eiköhän tässäkin skenaariossa persut saataisi jotenkin maalattua pahiksiksi.

Niin, on että mennään koputtelemaan muutamalle ovelle. Ja sitten on, että tulee politiikkoja muista maista ihan kampanjatilaisuuksiin mukaan. Joidenkin mielestä tämä on ehkä sama asia, tai että toinen pahempi, mutta näinhän nämä asiat koetaan.

...ja toki, Trump-fanitus persujen keskuudessa ei varmaan ole uusi juttu.

Niin, minun mielestäni tuo on yleensä ottaen pöljää puuttua toisten maiden vaaleihin tai kampanjoihin. Riippumatta siitä, onko kyseessä demarit, persut vai kokkarit. Ihan eri poliittiset skenet kuitenkin kyseessä.

Enkä minä kyllä oikeastaan ymmärrä niitäkään ihmisiä, jotka tämän SDP-iskun myötä huomaavatkin Kamala Harrisin olevan se oma ehdokas. Tai niitä, joiden äänestyspäätöksen ratkaisi tuo Åkesson.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
Persujen tekemiset ja tekemättä jättämiset aiheuttavat niin paljon parranpärinää, että eiköhän tässäkin skenaariossa persut saataisi jotenkin maalattua pahiksiksi.
Mielestäni perussuomalaisten poliitikoilla on yhtäläiset oikeudet. Joten olen asiasta eri mieltä. Toki aina joku äärivasemmisto huutaa pelkästä velvoitteesta.

Kyllä keskimäärin oman empiirisen otantani perusteella persuja haukutaan lähinnä vain siksi että niin usein tekevät ja sanovat kaikkea ihan vitun tyhmää.

Jani Mäkelähän on tästä elävä huippuesimerkki.

Alejandro

Jäsen
Mielestäni perussuomalaisten poliitikoilla on yhtäläiset oikeudet. Joten olen asiasta eri mieltä. Toki aina joku äärivasemmisto huutaa pelkästä velvoitteesta.

Kyllä keskimäärin oman empiirisen otantani perusteella persuja haukutaan lähinnä vain siksi että niin usein tekevät ja sanovat kaikkea ihan vitun tyhmää.

Jani Mäkelähän on tästä elävä huippuesimerkki.
Näin juuri. En ole muistaakseni nähnyt mitään negatiivista uutisointia tai keskustelua Sakari Puistoon liittyen, mutta sattumalta esimerkiksi ketjun sankarin kohdalla tilanne on aivan toinen. Jännä juttu.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy