Pääsykokeet 2004

  • 1 054
  • 3

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Noniin, tänään on sitten viimeisten (?) korkeakoulujen pääsykokeet, kun juristeiksi hamuavat aloittavat klo 12 omaa urakkaansa.

Meikäläinen oli eilen Tampereen yliopiston kauppatieteiden pääsykokeissa ja niinhän se meni, että hilkulla on läpipääsy. Jos pisterajat eivät nouse, olen sisässä.

5.1. aloitin lukemisen ja maanantaina 21.6. suljin viimeisen keran kirjan. Pääsin sisään tai en, niin ainakin olen tosissani yrittänyt.

Nyt sitten jännitetään 20.7. asti.

Mites muilla?
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Eilen oli itsellänikin kauppakorkean koe Helsingissä. En jaksanut jäädä norkoilemaan vastauksia kokeen jälkeen, mutta mutu on, että voisin jopa hilkulla päästäkin sisään. Heinäkuussahan sen sitten näkee. Itse aloin lukemaan 12.1. ja duden tavoin suljin kirjan viimeisen kerran edeltävänä iltana. Nyt katsotaan, riittikö tuo mihinkään.
 

amorphous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mighty Hawks of Monte Carlo. HIFK.
Lappeenrannan Teknillinen Yliopisto, kauppatiedepuoli. Sisällä ollaan, näin uskaltaa jo sanoa :)

HKKK:n sivuilla oli jo eilen oikeat vastaukset, ja sen verran samoilta näyttivät kuin vastauslomakkeseen raapustamani, että levollisin mielin voi lopullista vahvistusta odotella.

Oma luku-urakkani alkoi maaliskuun lopussa, melkein heti YO-kirjoitusten jälkeen. Sunnuntaina 20.6. suljin kirjat. Nyt onkin sitten outo olo, kun ei ole enää luettavaa.

PS: Tuleeko muille ikinä sellaista "muistinkohan kirjoittaa kaikkiin papereihin nimeni tms." -fiilistä?
 

TommyT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla oli myös eilen Helsingin Kauppakorkean pääsykoe. Lukemaan aloitin joskus maaliskuun tienoilla, luin about 300-350 tuntia ja sain kokeesta 33/36 oikein. Pitäis olla sisällä.

-TommyT-
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös