Joo, The Hawksin kanssa samaa mieltä, että lisävaihtoehdot olisi ollut ihan kivoja. Tässä äänestyksessä valitsin kahdesta vaihtoehdosta "kyllä"-vaihtoehdon.
Olen kaksi kertaa laittanut Maikkarin urheiluchattiin (s. 291) viestin, kun rupesi ottamaan päähän, kun kaikki puhui jostain kiekkoasiasta koko ajan ihan väärin. Oli pakko korjata toisten virheitä. Korjaisinpa joskus omianikin...
Jos ei ole mitään tekemistä, niin kyllä minä niitä lueskelen. Ihan hauskaa ajanvietettä välillä (lue: harvoin). Juonnettua chattia on kiva katsella. Etenkin, kun Vappu on siellä. Jos Juonnettu chatti alkaa yhdeltä, niin Vappu sekoaa jossain klo 3-4 välissä, jolloin siitä tulee ihan hauskaa katseltavaa.
Haluan varmuuden vuoksi korostaa, että kertaakaan <b><u>EN</u></b> ole laittanut mitään "Haluan seuraa"-viestejä tai minnekään deittipalstalle joita kolmosella on. Ne ihmiset, jotka sinne niitä pistää, ovat säälittäviä.
Tästä voisikin vielä herättää pienen pohdinnan siitä, että kuinka paljon Maikkari tienaa noilla hölmöjen ihmisten viesteillä päivässä, kuukaudessa, vuodessa? Montako viestiä sinne tulee päivässä? Onko 2000 liikaa? En usko, mutta lasketaan sillä. Se tekisi Maikkarille 10 000mk päivässä, n. 300 000mk kuukaudessa ja 3 650 000mk vuodessa!!! Tämä siis oli täysin hypoteettinen laskutoimitus.
Jotain voi päätellä kuitenkin siitä, että MTV3 maksaa öisten chattiensä juontajille 1000mk per yö. Tuon minun laskutoimituksen mukaan juontajien palkka olisi kuukaudessa 10% kuukauden tuotosta.