Eläkeikään mennessä Ahosta on saattanut jo kuoriutua suurseuran arvoinen UTJ. Harmillisesti juuri silloin on aika päästää irti.Virheistä opitaan ja kuinkahan hyvä Ahosta vielä tällä menolla tuleekaan.
Tai kuten joku voisi sanoa: vasta silloin.
Eläkeikään mennessä Ahosta on saattanut jo kuoriutua suurseuran arvoinen UTJ. Harmillisesti juuri silloin on aika päästää irti.Virheistä opitaan ja kuinkahan hyvä Ahosta vielä tällä menolla tuleekaan.
"Alkaa" :DDDDDDMeidän UTJ alkaa olla jo pelkkä vitsi.
Vielä mennään kuitenkin oluella, mutta "Mestaruuskauden runkopuolustaja Aleksi Mäkelä palaa Kärppiin!" -otsikon jälkeen kurvataankin sitten suorinta tietä Alkoon. Suoraan, kulkematta lähtöruudun kautta. On tämä sirkus.Kärpät näemmä pakottaa alkoholistiksi. Mitä tässä enää voi odottaa :D
Minä otin kantaa viestissäni kommenttiisi liittyen Voronkovin kariutuneeseen siirtoon.Kyllä epäonnistuneista pelaajahankinnoista, pelaajahankinnoista vastaavaa johtajaa syytän. Virkkunen on sanonut ettei hänen urallaan ole yhtä paljon yhtä vahvistusta etsitty ja että Kärpät luuli kauden alussa että pelaajahankinnat olisi keväällä helpommassa. Kyllä silloin on vain väärät miehet johdossa.
Suomesta. Tosin en tiedä, onko pahnanpohjimmaisissa joukkueissa tarpeeksi laadukasta puolustajaa tarjolla. Joitakin nostoja:Mistäs muualta niitä pakkeja enää @McTorso pystyisi hommaamaan?
Voronkovia ei loukkaantumisen vuoksi nähdäkään kärppäpaidassa - Oulun Kärpät
Kärppien selitys asiaan löytyy tuosta. Eli tehtiin luokkaantuneen pelaajan kanssa sopimus ja se tulikin sitten yhtäkkiä yllätyksenä? Selvä.
Ja miksi venäläisjoukkue kertoi, että sopimusta ei ole edes tehty, ja Kärpät kertoi sopimuksen olleen irtisanottu...Hetkinen.
Jos pelaaja on loukkaantunut viimeisissä harjoituksissa ennen sopimuksen tekoa, miksi sopimus on tehty loukkaantuneen pelaajan kanssa?
Jos pelaaja loukkaantui harjoituksissa sopimuksenteon jälkeen, miksi pelaaja harjoitteli vielä vanhan joukkueensa kanssa?
Jokin ei tässä nyt täsmää.
Kärppien Pravda ei toimi. Ihan hätäpäissään keksitty selitys.Hetkinen.
Jos pelaaja on loukkaantunut viimeisissä harjoituksissa ennen sopimuksen tekoa, miksi sopimus on tehty loukkaantuneen pelaajan kanssa?
Jos pelaaja loukkaantui harjoituksissa sopimuksenteon jälkeen, miksi pelaaja harjoitteli vielä vanhan joukkueensa kanssa?
Jokin ei tässä nyt täsmää.
Näinpä. Tässä on vielä se, että näitä peruuntumisia on venäläisten kanssa muitakin kuin tämä Voronkovin siirto. Jännä homma, että Aho on tehnyt satoja pelaajasopimuksia ja yhtä-äkkiä hän ei sitten muka osaakaan. Mutta joo, Kärppien organisaation syyttäminen on muotia.Terveiset Kaakosta, älkää turhaan omaa organisaatiota syyttäkö. Itse noiden rusakoiden kanssa vuosia toiminut niin mikään ei yllätä. Jos jotain sovitaan niin se muuttuu silmänräpäytyksessä. Yritä siinä sitten noitten kanssa elää ristillisesti, No Way.
Toisaalta. Jos se ei kerran Kärppien vika ole, niin miksi asiasta pitää sitten valehdella? Reilusti vaan ulos, että Venäläiset teki oharit sopimuksesta huolimatta ja sillä selvä. Nyt venäläiset väittää, että mitään sopimusta ei ole koskaan ollutkaan ja Voronkov jatkaa harjoittelua Vitjazin joukkueessa. Loukkaantuneenako? Vai valehteleeko tässä nyt venäläiset sitten? Kuka kusettaa ja ketä?Näinpä. Tässä on vielä se, että näitä peruuntumisia on venäläisten kanssa muitakin kuin tämä Voronkovin siirto. Jännä homma, että Aho on tehnyt satoja pelaajasopimuksia ja yhtä-äkkiä hän ei sitten muka osaakaan. Mutta joo, Kärppien organisaation syyttäminen on muotia.
Voisi veikata että siinä vaiheessa kun Manner johdatti joukkueen kolmatta kertaa runkosarjan voittoon todettiin että tämä toimii, tätä halutaan lisää ja haluttiin luoda jatkumo. Ikävä kyllä homma osoittautui toimimattomaksi jo Mannerin pätkän lopussa, jolloin olisi ollut tarve pikemminkin uudistua. Vähän sama kuin Nokialla: kun entinen vahvuus muuttuu heikkoudeksi siitä on vaikea päästää irti.Joukkue, joka tähtää mestaruuteen? Jos näin, oliko kaikki kivet käännetty esim päävalmentajavalinnan suhteen? Mikä oli se prosessi, minkä päätteeksi todettiin Mikkolan olevan oikea valinta? Ketä muuta harkittiin, ja haastateltiinko muita?
Kalapudas on tehnyt yhtä paljon pisteitä mitä Bourke ja Emanuelsson. Sammuneita junnutähtiä koko joukkue. Toki ei ylikylästä...Tämä on nykyään Kärppien hankintojen taso, sammunut junnutähti hommataan sentteriksi, kun muita ei saada. Jeesus mitä puuhastelua.
Niin, kyse on juuri tuosta, eli luottaako ennemmän Ahon vai venäläisen jääkiekkojoukkueen edustajan sanaan. Minä kyllä pohtisin vastausta tuohon kysymyksen sitä kautta, että miksi tällaiset tilanteet osuvat juuri venäläisten kohdalle. Minä luulen, että siellä on erilainen toimintakulttuuri kuin länsimaissa.Toisaalta. Jos se ei kerran Kärppien vika ole, niin miksi asiasta pitää sitten valehdella? Reilusti vaan ulos, että Venäläiset teki oharit sopimuksesta huolimatta ja sillä selvä. Nyt venäläiset väittää, että mitään sopimusta ei ole koskaan ollutkaan ja Voronkov jatkaa harjoittelua Vitjazin joukkueessa. Loukkaantuneenako? Vai valehteleeko tässä nyt venäläiset sitten? Kuka kusettaa ja ketä?
Kyllä minä silti pikkaisen ihmettelen, että miksi:Niin, kyse on juuri tuosta, eli luottaako ennemmän Ahon vai venäläisen jääkiekkojoukkueen edustajan sanaan. Minä kyllä pohtisin vastausta tuohon kysymyksen sitä kautta, että miksi tällaiset tilanteet osuvat juuri venäläisten kohdalle. Minä luulen, että siellä on erilainen toimintakulttuuri kuin länsimaissa.
Emanuelsson 15+13, Bourke 11+17, Kalapudas 5+22. Lähes yhtä paljon pisteitä.Voisi veikata että siinä vaiheessa kun Manner johdatti joukkueen kolmatta kertaa runkosarjan voittoon todettiin että tämä toimii, tätä halutaan lisää ja haluttiin luoda jatkumo. Ikävä kyllä homma osoittautui toimimattomaksi jo Mannerin pätkän lopussa, jolloin olisi ollut tarve pikemminkin uudistua. Vähän sama kuin Nokialla: kun entinen vahvuus muuttuu heikkoudeksi siitä on vaikea päästää irti.
Kalapudas on tehnyt yhtä paljon pisteitä mitä Bourke ja Emanuelsson. Sammuneita junnutähtiä koko joukkue. Toki ei ylikylästä...
Veikkaan, että Mikkolan Late on yksi suuri houkutin siirtyä Kärppiin, maine on kiirinyt ympäri kiekkoilevan maailman.Mikäs syy siihen sitten oli, että valmiiksi taputeltu siirto kariutui. Se, että Morozovin kaltainen pelaaja halusi nimeomaan Kärpissä pelata loppukauden, kertoo nimenomaan siitä, miten paljon Kärppiä arvostetaan pelaajien koulijana NHL:n suuntaan.
Pena sen siinä ihan loppumetreillä keksi.Voronkovia ei loukkaantumisen vuoksi nähdäkään kärppäpaidassa - Oulun Kärpät
Kärppien selitys asiaan löytyy tuosta. Eli tehtiin luokkaantuneen pelaajan kanssa sopimus ja se tulikin sitten yhtäkkiä yllätyksenä? Selvä.
Ei se totuus aina myöskään venäläisen suusta tule.Loukkaantuminen vai? Vitjaz ilmoitti omassa postauksessaan, että herra ei allekirjoittanut sopimusta, vaan jää harjoittelemaan heidän kanssaan.
Haiskahtaa Kärppien osalta paskapuheelta. Toisaalta tuo joukkueen asioista tiedottaminen on muutenkin surkealla tasolla, joten jonkinlaista jatkumoa se tämäkin on.
Loukkaantumisesta ei tosiaan mitään mainintaa Vitjazin postauksessa.