oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Niin, mikä olisi paras tapa tukea Kärppiä nyt? Kannan kyllä nelinumeroisen summan rahaa Kärpille joka vuosi, mutta jotain tekisi mieli tehdä.

Ehkä ostan Qstockissa 300 eurolla viinaa.

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Niin, mikä olisi paras tapa tukea Kärppiä nyt? Kannan kyllä nelinumeroisen summan rahaa Kärpille joka vuosi, mutta jotain tekisi mieli tehdä.

Kärpillä on onneksi talousasiat hyvin hoidettu, eikä playoffien peruminen isossa kuvassa ole seuraa kaatamassa. Tottakai se kirpaisee useita osapuolia, mutta ei tapa.

"Ei ole minun tehtäväni patistella toisia pelaamaan." #19

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät

Tiedä sitten, että onko oikea tapa mutta ostin tuolta Kärppäkaupasta uuden hupparin itelle. vähän alle 50€ kuluineen jos jotain kiinnostaa.

Huomioimatta jätetty sisältö

Petofani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Bruins, Jokerit, Raahe-kiekko, Pattu
Annusesta en tiedä. Jotenkin luulen, ettei ihan vielä sen aika, kun nyt alkaa vasta ensimmäinen kausi aikuisissa hänellä (mestiksessä). Tämä kausi tulee kyllä kertomaan hänen kohdallaan paljon. Jussi Rynnäs taitaa aika varmasti lähtee kauden jälkeen Ässiin.
Nyt voin sanoa, että minä osuin oikeaan ja sinä olit väärässä. Justus Annusesta oli Liigan parhaaksi kakkosmaalivahdiksi. Teki vielä nollaputkiennätyksen. Loukkaantuminen ja Patrik Rybarin vire vei paikan ykkösmaalivahtina.

Kukkosen kasvot. Ville Kuorilehdon laukaus. Patrik Koivisto. Täydellinen tupakkakielto. Oskar Osalan lämäri.
Löikö Mörkö sisään!?

Teme91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Nyt voin sanoa, että minä osuin oikeaan ja sinä olit väärässä. Justus Annusesta oli Liigan parhaaksi kakkosmaalivahdiksi. Teki vielä nollaputkiennätyksen. Loukkaantuminen ja Patrik Rybarin vire vei paikan ykkösmaalivahtina.
On se mukava olla väärässä. Tosin tässä loppukaudesta Annusen otteista paistoi epävarmuus.

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
vainoaja

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu, Rive Kanerva, Caps
Omasta mielestä Rybarin vire ei ollut ainoa joka vei ykkösvahdin paikan, vaan myös se ettei tuntunut välillä saavan rantapalloakaan kiinni loppukaudesta. Syksyllä oli loistava mutta U20-kisojen jälkeen oli vain varjo entisestään. Kesällä pääkoppa kuntoon ja ensi kaudella liigan paras tandemi?

Hey there mister!
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy