Oulun Energia Areena

  • 431 427
  • 1 313
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kauheaa tuollainen pippelidisco.
Ja minun mielipide on ettei todellakaan peliä häiritsemään jäähän tai laitaan mitään vilkkuvaloja, tummia alustoja tai muuta epämääräistä.
Mitta saadampa yksi tekosyy lisää miksi hävittiin Kärpille, tämä pönkittää meidän pienempien seurojen itsetuntoa huomattavasti.
 

JPL

Jäsen
Tämä.

Toivottavasti ovat oppineet viime kaudesta, eikä ne mainokset vaihdu kuin katkoilla. Jos ei muu auta niin on siellä helvetti vie aika monta Liigan osaketta, joilla pitäisi tällaisessa olla painoarvoa.

Vaihtuu ajastimella, mikä ei ole sidottu mihinkään. Eli voi vaihtua vaikka samalla hetkellä, kun kiekko tippuu jäähän.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vaihtuu ajastimella, mikä ei ole sidottu mihinkään. Eli voi vaihtua vaikka samalla hetkellä, kun kiekko tippuu jäähän.
Onko tämä päätelmä nyt tuoreesta Jatkoaika.comin jutusta? Minä luulen, että tuossa kirjoituksessa esiin nouseva ajatus pelin aikana vaihtuvista mainoksista on joko toimittajan typeryydestä johtuva väärinymmärrys tai toimittajan tahallinen väärinymmärrys. En minä kyllä hevin usko, että tuollainen moderni jään alle sijoitettava näyttö ajastettaisiin toimimaan munakellolla.
 

Janatuine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pohjoinen
Onko tämä päätelmä nyt tuoreesta Jatkoaika.comin jutusta? Minä luulen, että tuossa kirjoituksessa esiin nouseva ajatus pelin aikana vaihtuvista mainoksista on joko toimittajan typeryydestä johtuva väärinymmärrys tai toimittajan tahallinen väärinymmärrys. En minä kyllä hevin usko, että tuollainen moderni jään alle sijoitettava näyttö ajastettaisiin toimimaan munakellolla.


Ja kirjoittaja nimen kun katsoo voi jopa olettaa kyseessä olevan tahallinen muurahaispesää kusaisu. Saadaan vähän kutinaa palstalle kesäksi
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Toivottavasti ovat oppineet viime kaudesta, eikä ne mainokset vaihdu kuin katkoilla. Jos ei muu auta niin on siellä helvetti vie aika monta Liigan osaketta, joilla pitäisi tällaisessa olla painoarvoa.
Vaihtuiko ne jäämainokset viime kaudella pelin aikana? Muistelisin että ainoastaan silloin kun oli katko käynnissä, ainakaan en kiinnittänyt niin paljon huomiota asiaan.

"Fiksua" entrata tuota vanhaa latoa "muka nykyaikaiseksi" kaikenmaailman höpötyksillä.
Tekisivät sen uuden hallin. Piste.
Tekisivät varmaan jos olisi pelkästään Kärpistä kiinni.
 

Tollanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Aika showta on jo nyt on peleissä tuolla rapakon takana:

Tällainen iäkkäämpi setämies olisi tuollaisen intron jälkeen niin loppu, että peli voisi jäädä näkemättä. Ja näistä videoista ei edes välity se kreisibailaus, ylävitosten läpsyttely ja muut välittömän riemun spontaanit ilmaisut, joihin rapakon takana pystytään. Odottelin hieman jonkun jumalan ilmestymistä tuohon jälle, muttta ehkä se on ameriikassa liian pitkästyttävää.

En ymmärrä tätä digijutun tarvetta. Miksei mieluummin jaeta ovella vaikka jotan ilmaisia ämpäreitä tai jotain alennuskuponkeja? Kyllä kansaa tulisi niiden perässä halliin ja sen jälkeen voitaisiin jännittä peliä eikä keskiympyrää.
 

Petofani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Anaheim, Raahe-Kiekko, PattU, Lippo
Hyvä homma tuo digitaalikeskiympyrä. Siihen vielä digitaalipelaajaesittely ennen ottelua niin hyvin menee.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Hyvä homma tuo digitaalikeskiympyrä. Siihen vielä digitaalipelaajaesittely ennen ottelua niin hyvin menee.
Kyllä. En tiedä kauanko menee kun koko jään alla on led-näyttö. Sillähän voi sitten kätevästi tehdä viivatkin jäähän.

Lähtökohtaisesti tuo keskiympyrän näyttö on varmasti tarkoitettu pelkästään mainostamiseen. Nähtäväksi jää saadaanko siihen jotain muutakin grafiikkaa.
 

tosiasia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
En ymmärrä tätä digijutun tarvetta. Miksei mieluummin jaeta ovella vaikka jotan ilmaisia ämpäreitä tai jotain alennuskuponkeja? Kyllä kansaa tulisi niiden perässä halliin ja sen jälkeen voitaisiin jännittä peliä eikä keskiympyrää.

Tässä varmaan on enemmän kyse mainostamisesta, kun yleisön hallille saamisesta. Vaikka näyttöjä voisi käyttää johonkin spektaakkeliin, niin tuskin se itsessään vielä kauheasti lisää yleisöä halliin tuo ainakaan Suomessa. Paremmin täällä nuo ämpäritkin toimivat paikka paikoin. Muutenkin kaikkia on aika vaikea miellyttää oli ratkaisu mikä tahansa. Osa tykkää ja osa ei, vähän sama kuin musiikin kanssa.

Aika monet täällä ovat keskiympyrän näytön kuitenkin jo tuominneet vaikka tätä ei vielä ole kunnolla nähty edes käytössä. Voihan se olla, että ei toimi kunnolla ja ärsyttää liian monia tai häiritsee pelaajia tai jotain muuta. Toisaalta jos toimii ja ongelmiin on keksitty toimivat ratkaisut voi käsissä hyväkin vientituote vaikka NHL:ään asti. Siellä tuollainen näyttö voisi ehkä maksaa itsensä takaisin jo yhdessä pelissä. Mielestäni on hienoa, että tällaisia ratkaisuja kehitetään Suomessa ja yritetään olla edelläkävijöitä. Taitaa Kärpätkin saada osansa voitoista, jos laite lyö läpi.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Aika monet täällä ovat keskiympyrän näytön kuitenkin jo tuominneet vaikka tätä ei vielä ole kunnolla nähty edes käytössä. Voihan se olla, että ei toimi kunnolla ja ärsyttää liian monia tai häiritsee pelaajia tai jotain muuta.

Kyllä tuo on varmaan ihan ok, mutta vain ja jos vain mainokset vaihtuvat ainoastaan pelikatkoilla.
 

JPL

Jäsen
Onko tämä päätelmä nyt tuoreesta Jatkoaika.comin jutusta? Minä luulen, että tuossa kirjoituksessa esiin nouseva ajatus pelin aikana vaihtuvista mainoksista on joko toimittajan typeryydestä johtuva väärinymmärrys tai toimittajan tahallinen väärinymmärrys. En minä kyllä hevin usko, että tuollainen moderni jään alle sijoitettava näyttö ajastettaisiin toimimaan munakellolla.
Tuohon minä perustin. Eiköhän Pärnänen ole kuitenkin jollekin soittanut tästä. Ja viime vuonna mainokset kyllä vaihtui kesken pelin, mutta ei se kovin häiritsevää ole ollut.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tuohon minä perustin. Eiköhän Pärnänen ole kuitenkin jollekin soittanut tästä. Ja viime vuonna mainokset kyllä vaihtui kesken pelin, mutta ei se kovin häiritsevää ole ollut.
Viime kaudella yhdessäkään liigapelissä eivät mainokset vaihtuneet pelin ollessa käynnissä. Ensimmäisissä preseason peleissä vaihtuivat. Minuakaan se ei häirinnyt. Keskiympyrässä tapahtuva liikehdintä kesken pelin voisi jo ollakin häiritsevää. Minusta on täysin hullu olettamus, että mainokset pyörivät yhtenä litaniana läpi ottelutapahtuman ilman mahdollisuutta tai halua vaikuttaa asiaan. En muuten usko, että Pärnänen on soittanut kenellekään, joka asiasta tietää. Sen verran hullun ajatelman hän esille tuo.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Hämeenlinnaan ja Lappeenrantaan suunnitellaan kovaa vauhtia uusia monitoimiareenoita ja liigan suurin ja kaunein pelaa ottelunsa 2020-luvulla vielä Raksilan ladossa. Hävettää.
 

Kramer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Hämeenlinnaan ja Lappeenrantaan suunnitellaan kovaa vauhtia uusia monitoimiareenoita ja liigan suurin ja kaunein pelaa ottelunsa 2020-luvulla vielä Raksilan ladossa. Hävettää.
Jep jep. Areena olis pitäny rakentaa 10-15 vuotta sitten kun kaupungissa oli vielä rahaa. Poliittinen ilmapiiri on myös helvetin ahdasmielinen tukeakseen areena hanketta.
 

jussimy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei vissiin nykytekniikalla onnistu ympyrän muotoista tekemään tuosta näytöstä... Ensivaikutelma on aika karu, ihan kuin vanhassa kunnon palikkatestissä olisi ympyrän muotoiseen reikään väkisin survottu neliö :)
 

Liitteet

  • 4779cc35-4958-3b7a-a4ac-124e4b591d2b.jpg
    4779cc35-4958-3b7a-a4ac-124e4b591d2b.jpg
    70,2 KB · kertaa luettu: 280

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Onko Oulu taas edelläkävijä - maailman ensimmäinen jäähalli, jossa keskiympyrästä on tehty neliö? Huti sanon minä.
 

Glove

Jäsen
Olisi luullut, että nykytekniikalla voi tehdä pyöreän näytön. Onko nuo keskiympyrän viivat nyt sitten jäässä vai näyttääkö se näyttö ne?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös