Avataan ketju Salinille joka on tullut upeasti sisään joukkueeseen. 9 peliä tehoin 2+2=4 ja tehotilastokin niukasti plussan puolella. Salin on muuten tehnyt puolet liigauran maaleistaan Palloseuran paidassa. Ihan ensiksi pitää sanoa että en odottanut ihan tälläistä sisääntuloa. Olen seurannut Salinia lähinnä nuorten maajoukkueessa ja mulle on jäänyt kuva sellaisesta perustaitavasta mutta hazardista pakista. Palloseuran paidassa on nähty täysin erilainen puolustaja. Eniten olen yllättynyt siitä että hänestä ei ole jäänyt oikein mitään negatiivista mieleen. Pärjännyt puolustuspelissä ja kamppailussa yllättävän hyvin. Pystyy nostamaan jalalla, pystyy antamaan sen hyvän ykkössyötön ja pystyy pysymään kiekossa. Tuntuu että pari kertaa selvinnyt täpäristä tilanteista pienellä onnellakin mutta eikös se sanontakin mene että hyvillä pelaajilla on yleensä hyvä tuuri. Kirsikkana kakun päälle sitten muutama upea ja ennenkaikkea tärkeä maali. Vaikea uskoa että kyseessä on vasta 19v puolustaja. Laukaukseen jerkkua ja muita osa-alueita tasaisesti eteenpäin niin tässä voi olla ensi kauden läpimurtopelaaja.