Otto Karvinen HIFK:ssa

  • 23 788
  • 114

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ryminää ja ryskettä alaketjuihin pohjoisesta himaan. Karvinen on kova vääntäjä, jolla ei mene myöskään sormi suuhun kiekko lavassa, niin kuin aikoinaan on nelssonin kundeilla ollut tapana. Hieno hankinta!


Alla olevat tiedot kaapattu kotisivujen uutisesta.


Laitahyökkääjä Karvinen, 31, on HIFK:n kasvatti, ja palaa Stadiin Oulun Kärpistä, jossa hän voitti mestaruuden 2018. Karvinen debytoi Suomen maajoukkueessa päättyneellä kaudella. Karvinen on pelannut Liigaa TPS:ssä, Sportissa ja Kärpissä yhteensä 270 ottelua.
 
Viimeksi muokattu:

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Nais! Oma poika palaa kotiin ja sitä rataa!
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Kasvoi pelaajana Oulussa valtavasti. Tullessa 2017 ihmeteltiin hyvin epäkärppämaista hankintaa, mutta jo ensimmäinen kausi karisti epäilyt. Pelaa kovaa, pelaa puhtaasti, tuo tunnetta ja osaa kiekollakin tehdä muutakin kuin heittää kulmaan. Syttyy kovissa paikoissa ja puolustaa omia.

Kaikinpuolin arvostettava jääkiekkoilija.
 

Ville59

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Loistava kotiutus, sytyn kyllä. Ainut mikä arveluttaa on se että miten pää kestää kun prässätään. Välillä tuntu Kärpissä ottavan äärimmäisen hölmöjä tönimis-jäähyjä vihellyksen jälkeen. Toivotaan parasta.
 

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Tervetuloa Otto takaisin kotiin!

Itse haluaisin kuulla Oulun suunnalta että miten tuo puolustuspeli Karviselta sujuu? Kovin moni Kärppäpelaaja ei saanut huonompaa +- tilastomerkintää (Koblizek, Puutio, Säiliö, Mustonen ja AkRäty) ja kun nyt väitetään että on parempi versio Keräsestä, niin yhdeksi aika tärkeäksi vertailun kohteeksi etenkin nelosen pelaajalle muodostuu tuo puolustuspelaaminen. Toinen olisi aloitukset, joita Keränen otti 66 onnistuen 51,5-prosenttisesti, Karvisen ottaessa todella pienen määrän 19 ja onnistumisprosentti melko alhainen 31,6.

Pisteidentekopotentiaalia taitaa kuitenkin tuoda Kerästä enemmän, joten saataisiinko Väänäsen ja esim. Jääskän tai Heljangon kanssa kasattua melko kiekollinenkin nelonen?
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Tervetuloa Otto takaisin kotiin!

Itse haluaisin kuulla Oulun suunnalta että miten tuo puolustuspeli Karviselta sujuu? Kovin moni Kärppäpelaaja ei saanut huonompaa +- tilastomerkintää (Koblizek, Puutio, Säiliö, Mustonen ja AkRäty) ja kun nyt väitetään että on parempi versio Keräsestä, niin yhdeksi aika tärkeäksi vertailun kohteeksi etenkin nelosen pelaajalle muodostuu tuo puolustuspelaaminen. Toinen olisi aloitukset, joita Keränen otti 66 onnistuen 51,5-prosenttisesti, Karvisen ottaessa todella pienen määrän 19 ja onnistumisprosentti melko alhainen 31,6.

Pisteidentekopotentiaalia taitaa kuitenkin tuoda Kerästä enemmän, joten saataisiinko Väänäsen ja esim. Jääskän tai Heljangon kanssa kasattua melko kiekollinenkin nelonen?
Olisko nää @Hattu avaukset joka pelaajaan jo nähty?
 

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Olisko nää @Hattu avaukset joka pelaajaan jo nähty?

Oliko tämä kettuilu nyt osoitettu Hatulle (jonka mainitsit), minulle (jota lainasit) vai molemmille? Ilmeisesti @Hattu siis teki jotenkin väärin, kun avasi uusille pelaajillemme ketjut (eikö niitä sitten olisi pitänyt avata ollenkaan?), minä taas ilmeisesti tein väärin kun kehtasin kommentoida näihin ketjuihin jotain pientä uusista pelaajistamme. Kauheata tällainen, keskustelupalstalla vieläpä!
 
Viimeksi muokattu:

Hockey#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse haluaisin kuulla Oulun suunnalta että miten tuo puolustuspeli Karviselta sujuu?

Karvinen pelasi Kärpissä alivoimaa, joten siitä se ei jää kiinni. Alivoimalla välillä tunne vei liikaa ja sitä kautta höntyili milloin mihinkin, mutta pääasiassa hyvä alivoimalla. Ehkä ne miinukset johtui siitä, että Karviselle ei löytynyt lopulta sopivaa ketjua vaan ketjukaverit vaihtui jokaiseen peliin.

Toinen olisi aloitukset, joita Keränen otti 66 onnistuen 51,5-prosenttisesti, Karvisen ottaessa todella pienen määrän 19 ja onnistumisprosentti melko alhainen 31,6.
Aloitusosaamista Karvinen ei tuo yhtään, mutta sitä nyt varmasti ei tarvitsekaan tuoda.

Pisteidentekopotentiaalia taitaa kuitenkin tuoda Kerästä enemmän, joten saataisiinko Väänäsen ja esim. Jääskän tai Heljangon kanssa kasattua melko kiekollinenkin nelonen?

Tämä on taas aika turha toivo 31-vuotiaalta pelaajalta joka on parhaalla kaudella tehnyt 11 pistettä. Keränen on näistä kahdesta se jolla oli huomattavasti enemmän potentiaalia pisteiden tekoon.

Kokonaisuutena silti oikeassa roolissa todella hyvä pelaaja ja hienoa, että tämä pelaaja on Kärpissä pelannut.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Tervetuloa Otto! Miehen kokoisia ja IFK:n näköisiä pelaajia ei IFK:ssa olla viime aikoina totuttu liikaa näkemään. Meidän taitopelaajien telominen ilman seuraamuksia on loputtava. Ja siinä missä toimiva YV on tärkeää niin myös toimiva AV on yhtä tärkeää.
 

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Hyvä asia, että Karviselta sujuu alivoima.

Aloitusosaamista Karvinen ei tuo yhtään, mutta sitä nyt varmasti ei tarvitsekaan tuoda.

Väänäsellä oli tulokaskaudellaan aloitusprosentti 49,9 joka ei nyt aivan huono ole, mutta nelosen sentteriltä odottaisin vitosella alkavaa. Tähän toi hieman apua se, että sekä Åstenilla että Keräsellä (joilla kummallakin melko paljon kokemusta sentterin tontilta) oli päälle 50 aloitusprosentti.

Tämä on taas aika turha toivo 31-vuotiaalta pelaajalta joka on parhaalla kaudella tehnyt 11 pistettä. Keränen on näistä kahdesta se jolla oli huomattavasti enemmän potentiaalia pisteiden tekoon.

Kokonaisuutena silti oikeassa roolissa todella hyvä pelaaja ja hienoa, että tämä pelaaja on Kärpissä pelannut.

Olen hieman ymmälläni sitten, että millä tavalla Karvinen on Keräsestä parannettu versio (@Mojo taisi mainita näin tässä ketjussa, mutta useammat muutkin ovat maininneet muualla), jos kiekollisuutta ja pistepotentiaalia on vähemmän, aloitustaitoa ei ole ollenkaan ja sentterinäkemystä ei ole. Mutta annetaan mahdollisuus, ei tuomita ennen kuin nähdään kentällä miten tuo uusi nelonen toimii.

Jääskä voisi olla Väänäsen ja Karvisen vierelle hyvä pala. Toisi sentterin kokemusta, aloitustaitoa, erinomaisen tunnollista kahden suunnan peliä ja hemmetisti lisää pistepotentiaalia. Tai Heljanko, jolla oikeastaan nuo samat avut, mutta vaatii vielä lisää lihasta kroppaan.
 

Hockey#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Väänäsellä oli tulokaskaudellaan aloitusprosentti 49,9 joka ei nyt aivan huono ole, mutta nelosen sentteriltä odottaisin vitosella alkavaa. Tähän toi hieman apua se, että sekä Åstenilla että Keräsellä (joilla kummallakin melko paljon kokemusta sentterin tontilta) oli päälle 50 aloitusprosentti

Tässä aloittamisessa on hyvä muistaa, että Karvinen on ihan puhdas laitahyökkääjä, joten ei varmasti kannata vertailla Keräseen. Erilaiset pelaajat kyseessä eikä voi sanoa, että paranneltu versio Keräsestä. Teillä on nyt Karvinen joka on paras versio hänestä itsestään.
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Luulisi Oton olevan parempi versio nyky-Keräsestä, kun pääsi jopa EHT-peleihin syksyllä. Ei JJalosen uskoisi ottavan totaalituristeja edes höntsiin mukaan.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jos Karvinen olisi Kerästä huonompi niin olisihan tuo sitten iso pettymys. Vaikka Keränen nosti hienosti aina tasoaan kevään peleihin niin ei tuo Keränen silti ikinä minua vakuuttanut. Koohottaja, joka otti typeriä jäähyjä ja monesti tappoi hyökkäyspelaamisen typerillä kiekollisilla ratkaisuillaan. Karvisesta IFK saa toivottavasti erinomaisen nelosketjun laiturin, joka on valmis pitämään omista huolta, jos tarve niin vaatii.
 

444

Jäsen
Mä en kyllä syty tälle hankinnalle edes vähän alusta. Garfield on osoittanut useaan otteeseen ihan täydellistä piittaamattomuutta kanssapelaajien terveydestä, ja mun mielestäni sellaisia höpönassuja on ihan turha raahata tänne muualta. Ja kyllä, olen moraalijeesustelija, jos jonkun teki mieli kysyä. Otto-poika voi minun puolestani osoittaa mielipiteeni vääräksi olemalla ottamatta pelikieltoja sopimuksensa aikana, vaikka ei toki olekaan juuri minulle mitään velkaa. Mutta jos vaikka muiden pelaajien takia.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Miten oma kasvatti voi olla muualta raahattu?
Tämä joukkue ei kaadu näihin pelaajiin, hyvä saada kokoonpanoon jotka aiheuttavat tutinaa ja tötinää.
Pitävät myös huolen ettei tähtiä kolhita liikaa tai jos kolhitaan niin saavat takaisin.
 

444

Jäsen
Miten oma kasvatti voi olla muualta raahattu?
Tämä joukkue ei kaadu näihin pelaajiin, hyvä saada kokoonpanoon jotka aiheuttavat tutinaa ja tötinää.
Pitävät myös huolen ettei tähtiä kolhita liikaa tai jos kolhitaan niin saavat takaisin.
No eikö se jostain tundralta raahattu? Oma kasvatti tai ei, minä en arvosta Kartsun aikaansaannoksia. Aiheutti vähän samanlaisen reaktion omassa mielessäni kuin A. Tyrväisen diili silloin joskus. Eikä minulla ole mitään sitä vastaan, että muille maistuu, mielipiteitä mahtuu maailmaan.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
No eikö se jostain tundralta raahattu? Oma kasvatti tai ei, minä en arvosta Kartsun aikaansaannoksia. Aiheutti vähän samanlaisen reaktion omassa mielessäni kuin A. Tyrväisen diili silloin joskus. Eikä minulla ole mitään sitä vastaan, että muille maistuu, mielipiteitä mahtuu maailmaan.
Tämä onkin kieltämättä vähän kaksipiipuinen miekka. Periaatteessa juuri sitä, mitä kaivataan, mutta pahimmillaan todellinen idiootti ja riippakivi. Toivottavasti hoitaa duuninsa kunnolla ja jättää typerät pöllöilyt väliin.

Henkilökohtaisesti tykkään lähtökohtaisesti. Aiheuttanut vastustajajengissä suuria tunteita ja olen toivottanut Karvisen palamaan helvetin tulessa monta kertaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK
Suosikkijoukkue
IFK
Tämä onkin kieltämättä vähän kaksipiipuinen miekka. Periaatteessa juuri sitä, mitä kaivataan, mutta pahimmillaan todellinen idiootti ja riippakivi. Toivottavasti hoitaa duuninsa kunnolla ja jättää typerät pöllöilyt väliin.

Noin yleisellä tasolla puhuttaessa, tämän profiilin pelaajat rauhoittuvat hieman kun ikää tulee ja näkee eri jengejä. Kääntöpuolena sitten monella kärsii samalla fyysinen peli. Oma tuntuma on, että Karvinenkin olisi parilla viime kaudella jättänyt ne isoimmat ylilyönnit taaksensa.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Noin yleisellä tasolla puhuttaessa, tämän profiilin pelaajat rauhoittuvat hieman kun ikää tulee ja näkee eri jengejä. Kääntöpuolena sitten monella kärsii samalla fyysinen peli. Oma tuntuma on, että Karvinenkin olisi parilla viime kaudella jättänyt ne isoimmat ylilyönnit taaksensa.
Näkisin asian juuri samalla tavalla. Lyhyt sytytyslanka tuo kuitenkin omat riskinsä peliin. Ja minulla ei ole mitään lyhyttä sytytyslankaa vastaan. Paikka täytyy vaan pystyä katsomaan tarkkaan.
 
Suosikkijoukkue
Kaunein kaikista!
Toivottavasti Villen aikana näin.

Niin, mietiskelin tuossa vain, että millaisethan mahtavat olla Villen ajatukset 'kuiteista', 'kostoista' tai 'muistutuksista'. Tai 'kaukaloväkivallasta' yleensä. Olkoonkin, että taannoiset tapahtumat ilmalassa olivat niin kaukana koodista, kuin olemaan pystyy.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Mä en muista kuin jonkun ruman taklauksen josta sai joskus pelikiellon. Ärsyttävä ja kovaa pelaava Karvinen vaikuttaa oivalta Keräsen paikolta, enkä osaa vihata pelaajaa joka ei kieltäydy kutsusta ketään vastaan. Karvisella on sellasta snadia hullun kiiltoa silmässä, että koskaan ei tiedä mitä tapahtuu. Lisää kiinnostusta tylsiä Salpa ja Kaipa -matseja kohtaan harmaina marraskuisina arki-iltoina.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mojo
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös