Sledge Hammer!
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Kuulostaa siltä että kyseessä on Mikko Kurvisen stuntti sillä erotuksella että Honkaheimo luultavasti pelaa ensi kaudella useamman kuin yhden ottelun.
Tää on ihan meidän näköinen mies. (iso hymiö)Peruspakki. Ei edes viime vuosina erikoinen puolustamaan. Hyökkäyssuuntaan täysin sutku, pelisilmää ei juurikaan löydy ja laukaus huono eikä edes käytä sitä.
Onko muuten numero 44 vapaana?
Kuulostaa siltä että kyseessä on Mikko Kurvisen stuntti sillä erotuksella että Honkaheimo luultavasti pelaa ensi kaudella useamman kuin yhden ottelun.
Jos olen oikein ymmärtänyt, niin Tampesterin suunnalta Lukkoa fanitat? Ihan vaan mielenkiinnosta kysynkin, että mitenkä monta peliä näit Otolta esim. viime kaudella?
Uskon maisemanvaihdoksen tekevän kaverille todella hyvää. Samaa uskon myös Jasun kohdalla.
Yksi kysymysmerkki. Viime kaudella meni polvi, joka on ilmeisesti saatu kuntoon, mutta mikä on käden laita, joka hajosi viime kauden pronssiottelussa?
Honkaheimon käsi kylläkin hajosi runkosarjan viimeisessä ottelussa, eikä pronssiottelussa.
Ok. Muistin pelin väärin, mutta kauden lopussa kuitenkin. Miten pahasti käsi hajosi? Tarvitseeko leikkausta vai tuleeko/tuliko kuntoon levolla?
Joka tapauksessa meikäläistä harmittaa suuresti Kapteenin menetys. Tulee varmasti seurattua tarkasti IFK:n otteita ensi kaudella. Kaikkea hyvää Honkaheimolle Helsingin valloitukseen.
Täytyy kyllä sanoa että olin minäkin huuli kohtalaisen pyöreänä kun päivällä radiosta kuulin että Oton sopimus on purettu ja entistä pyöreämmäksi meni torvi kun kuulin hänen uuden seuransa. Käsittääkseni Otto on kuitenkin ulkomaille haikaillut aiemmin.
Snadisti OT, mutta muistanko mä ihan väärin, vai oliko olemassa joku 'jäähykombo' nimeltään "Otto Honkaheimo hat-trick"? Tyyliin koukkaaminen, estäminen ja kiinnipitäminen samassa matsissa.
Snadisti OT, mutta muistanko mä ihan väärin, vai oliko olemassa joku 'jäähykombo' nimeltään "Otto Honkaheimo hat-trick"? Tyyliin koukkaaminen, estäminen ja kiinnipitäminen samassa matsissa.
Ja tämä ei ole mitään katkeruutta. Viimeiseen 3 kauteen Honkaheimo ei ole vakuuttanut missään määrin. Ja tämä mielipide tulee täysin Lukkoa kannattavista laseista, eikä omia junnuja suojelevista laseista.