Tällä kaudellahan on siinä mielessä "hauska" tilanne että pääsemme seuraaman mitä uutta CHL tuo ottelutapahtumaan. Lisäksi Koskinen on itse mielestäni nostanut rimaa kertomalla että tähän pitää tulla selkeää parannusta joten toivottavasti lunastavat lupaukset. Puhetta on ollut ties mistä mutta odotan ainakin itse nyt ainakin rauhassa josko Blues ennen kauden alkua näistä kertoo, itselläni ei ainakaan tietoa muutoksista ole.
Otteluohjelma on sellainen joka herättää keskustelua joka vuosi ja niin varmaan tänäkin kaudella. En tiedä milloin Blues tai Liiga julkistaa otteluohjelmansa mutta olen ymmärtänyt että Bluesilla on ensi kaudella 7-8 kotiottelua viikonloppuna ja loput arkena. Tammikuussa on ilmeisesti (valitettavasti) tulossa taas helvetinmoinen suma kotipelejä lyhyen ajan sisään. Jälkimmäisen kohdalla toivon ainakin olevani väärässä.
Otteluohjelma on sellainen joka herättää keskustelua joka vuosi ja niin varmaan tänäkin kaudella. En tiedä milloin Blues tai Liiga julkistaa otteluohjelmansa mutta olen ymmärtänyt että Bluesilla on ensi kaudella 7-8 kotiottelua viikonloppuna ja loput arkena. Tammikuussa on ilmeisesti (valitettavasti) tulossa taas helvetinmoinen suma kotipelejä lyhyen ajan sisään. Jälkimmäisen kohdalla toivon ainakin olevani väärässä.