Ramses kirjoitti:En saa nettiradio yhteyttä tohon radio megaan mistä pitäsi kuulua Hifk- Kärpät peli . Onko muilla samaa ongelmaa ?
Mä en ollut edes syntynyt, kun Blues jo vitutti. Sehän kerkes selostamaan vasta plakaatin jaon, jos siitä löytää vituttavia kohtia, niin pikemminkin olisin huolissani itsestäni kuin selostuksesta. LOL.Tommy kirjoitti:Matsi ei ole edes alkanut ja tämä SaiPan selostaja Tauru on alkanut jo vituttamaan.
Tottahan toki se tulee.bozik kirjoitti:- tuleeko enimmäinen Jokeri-rangaistus ennen kuin 2 min on täynnä
bozik kirjoitti:Eka jännitettävä homma selvisi. 1.00 Santala 2 min
bozik kirjoitti:Eka jännitettävä homma selvisi. 1.00 Santala 2 min
Ramses kirjoitti:En saa nettiradio yhteyttä tohon radio megaan mistä pitäsi kuulua Hifk- Kärpät peli . Onko muilla samaa ongelmaa ?
En ainakaan itse saa kuulumaan. Ei suostu edes yhdistämään. ..tusko edes tajua näistä koneista, mutta ennen on ainakin toiminut. Perseestä jos pitää tyytyä nettiseurantaan.Ozzy kirjoitti:Kuuleeks ton jokerit tappara matsin jostai? siis tappara jokerit?
Ruutuässä kirjoitti:En ainakaan itse saa kuulumaan. Ei suostu edes yhdistämään. ..tusko edes tajua näistä koneista, mutta ennen on ainakin toiminut. Perseestä jos pitää tyytyä nettiseurantaan.
Ruutuässä kirjoitti:En ainakaan itse saa kuulumaan. Ei suostu edes yhdistämään. ..tusko edes tajua näistä koneista, mutta ennen on ainakin toiminut. Perseestä jos pitää tyytyä nettiseurantaan.
Ehkä selittää, eli merisään parissa sitten.Tomppa#74 kirjoitti:Mihin sitten yrität yhdistellä, eikös tuo 957 ainakin selosta lähinnä vierasmatseja Tapparalle?
Edit: voi tsiisus taas tuota jäähyilyä... miten asiaan ei saada mitään parannusta? Tulihan se Tapparan tasoitus sitten sieltä...
Ekaton kirjoitti:Jes! Merisää