Ja sitten se maali tuli. 0-1.DaCheap1 kirjoitti:Tarjotaan ja tarjotaan Lukolle ylivoimaa, ei voi käsittää.
Kuulin pelin alussa jo kun Kuha kuljetti kiekkoa. Ja kyllä se oli siellä ylivoimallakin Yli-T:n, Saarelan ja Peten kanssa.Roku kirjoitti:Missä Kuharcik? Minusta Ripa ei ole kertaakaan hänen nimeään vielä maininnut.
Roku kirjoitti:Eipä ole Lappeenrannassa paljon täysin miehityksin ehditty pelaamaan, kun 7.30 on avauserää pelattu. Henriksson on aloittanut tarkasti, ja molemmat ovat jo kertaalleen ylivoimalla onnistuneet.
Missä Kuharcik? Minusta Ripa ei ole kertaakaan hänen nimeään vielä maininnut.
masaman kirjoitti:Oonko mä saatana ainoa, jolla nettilähetys löi poikki ton Saipa-Lukon?
Saatanan saatana!!!
Kokeile iskelmä kaakon selostusta ala Eero Tauru;)masaman kirjoitti:Oonko mä saatana ainoa, jolla nettilähetys löi poikki ton Saipa-Lukon?
Pronger kirjoitti:Täällä ei edes Ramona kuulu netistä. Pitää kuunnella Koillis-suomen radiota ja mies kuulostaa kuin lukisi paperilta ysiluokkalaisen ainetta..
Mistä nettilähetys edes tulee/tuli?masaman kirjoitti:Oonko mä saatana ainoa, jolla nettilähetys löi poikki ton Saipa-Lukon?
Saatanan saatana!!!
Kuunnelkaa pojat peliä keltamustienlasien takaa. :)Pronger kirjoitti:Täällä ei edes Ramona kuulu netistä. Pitää kuunnella Koillis-suomen radiota ja mies kuulostaa kuin lukisi paperilta ysiluokkalaisen ainetta..