Otteluseurantaketju tiistai-keskiviikko yö (6.5.)

  • 6 549
  • 99

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
03:00 Minnesota - Chicago
04:30 Calgary - Anaheim

Kohta mennään.

Tota noin, mulla on vähän pasmat sekasin, kun ihan vitsillä kokeilin Voittostudioon soittamista, näköjään ainut pelaaja ja 800 euroa lävähti oikeasta vastauksesta. Vaikea keskittyä taas mihinkään.
 

Great

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eichel
Onnea Lico! Eipä sinänsä yllätä ettei tuonne kukaan soittele tähän aikaan arkipäivisin. Itsellä kuitenkin huomenna vapaa, ja kohta alkaa matsikin niin voishan sitä vilkuilla. Katsotaan saako Minnesota peluutuksen kuntoon kotonaan. Stewart ainakin sivussa tänään.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
03:00 Minnesota - Chicago
04:30 Calgary - Anaheim

Kohta mennään.

Tota noin, mulla on vähän pasmat sekasin, kun ihan vitsillä kokeilin Voittostudioon soittamista, näköjään ainut pelaaja ja 800 euroa lävähti oikeasta vastauksesta. Vaikea keskittyä taas mihinkään.

Sieltäkö voi oikeasti saada rahaa?

Kohta nähdään pystyykö Wild antamaan vastusta kotonaa Hawkseille. Vieraissa olleet heikkoja, tai oikeastaan Blackhawks on ollut totutun hyvä ja Wildilla ei materiaalin taso riitä. Oma veikkaukseni on ettei se riitä kotonakaan, Hawkseille 5-0
 

Artturenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NHL, Blackhawks. sympatiat Lightning.
Tota noin, mulla on vähän pasmat sekasin, kun ihan vitsillä kokeilin Voittostudioon soittamista, näköjään ainut pelaaja ja 800 euroa lävähti oikeasta vastauksesta. Vaikea keskittyä taas mihinkään.

Ei helvetti :D Mikä oli kysymys?
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Onnea Lico!

Kiitoksia.

Sieltäkö voi oikeasti saada rahaa?

Oon aina pitäny tuota kusetuksena, mutta näköjään. :D

Ei helvetti :D Mikä oli kysymys?

Pyydettiin sanoja, joissa toinen sekä viimeinen kirjain on A, viisikirjaimista sanaa haettiin. Vastasin Aasia. Juju oli siinä, ettei samaa alkukirjainta, samaa kolmatta tai samaa neljättä kirjainta saanut olla kuin muissa jo tiedetyissä sanoissa. Vaikea selittää, mutta ehkä ymmärsit.
 

Snagari

Jäsen
Tota noin, mulla on vähän pasmat sekasin, kun ihan vitsillä kokeilin Voittostudioon soittamista, näköjään ainut pelaaja ja 800 euroa lävähti oikeasta vastauksesta.
Nyt oli niin sanotusti miälenkiintonen.

Hyvä että saatiin ketju pystyyn, eilen kun katselin peliä niin ei ollut ja en viittinyt yhden ottelun takia tehdä kun ei välttämättä ollut porukkaa oikein hereillä.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Wild tullut hyvin, mutta hyvin Chicago kestänyt. Dubnyk ryösti Toewsin sitten juuri ennen mainoskatkoa, karmea virhe Wild-puolustukselle jälleen.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Dubnykilta hyvä torjunta kapteenia vastaan. Tuossa on joukkueiden ero, jokaisesta Wildin virheestä Blackhawks rakentaa maalipaikan. Wild on kyllä ollut hyvä mutta ensimmäisestä ylipelaamisesta hyökkäyspäässä on Toews läpi
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Kevyesti vihelletty, pojalle kiviä taskuun
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
MR SHOWTIMEEE YLIVOIMALLA!
 

Roark

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins
Heikolta näyttää Wild. Tuntuu, että kaipais pikkusen enemmän kavereilta Vanek, Koivu ja Pominville. Nauratti tuossa yv:llä kun laukojan paikat olivat juuri Koivulla, Suterilla ja Pominvillellä. Kukaan ei noista ei ole varsinainen viivapelote.

Chicago marssii mestaruuteen.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Vittu mä pelästyin, että oliko se olkapää, kun jäi Kane jäähän makaamaan. Luojan kiitos se on kunnossa.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Quenneville on nero, jos runkosarjan paska pelaaminen oli ihan oikeasti suunniteltua ja nyt vasta ne jalat on liikkeellä sekä kuntopiikki huipussaan. Aivan mahtavaa ottelua pelaa Blackhawks, alussa kotijoukkueet aina vetävät boostilla ja saavat tilanteita, mutta Niederreiterin sekä Cooken paikat olivat ainoat huipputontit koko erässä Minnesotalle. Ainakin muistaakseni.

Ensimmäistä kertaa pitkään aikaan oikeasti luottavainen olo, mutta mitä vaan voi tapahtua.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Tasoero on valtava näillä joukkueilla, Pariset jäälle Krugereita vastaan ja silti Hawks rakentaa maalipaikkoja. Kane on vaan aika kova jätkä, ei monta paikkaa tartte
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
En oo ehtinyt näihin pleijareihin mukaan kuin vaan koosteiden perusteella, nyt eka koko matsi menossa. Onko Haula ollut huono kun ei mahdu kokoonpanoon vai onko vammaa? Taisi edellisessä pelissä olla mukana mutta nyt taas penkillä.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Chicago marssii mestaruuteen.

Ei välttämättä. Moraalinen Stanley Cup käydään Chicagon ja Ankkojen välillä. Idässä ei minusta löydy vieläkään todellista joukkuetta joka voisi viedä kupin viimeinen joukkue oli Boston. Itse ajattelin, että Ragseista voisi olla siihen tänä vuonna, mutta nyt jo kompastelee Capsejä vastaan.
 

Roark

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins
Ei välttämättä. Moraalinen Stanley Cup käydään Chicagon ja Ankkojen välillä. Idässä ei minusta löydy vieläkään todellista joukkuetta joka voisi viedä kupin viimeinen joukkue oli Boston. Itse ajattelin, että Ragseista voisi olla siihen tänä vuonna, mutta nyt jo kompastelee Capsejä vastaan.

Boudreaulla on tapana hyytyä ennen pitkää pleijareissa. Tähän mennessä vastus on ollut kohtuu helppo, mutta seuraavalla kierroksella en näe enää mitään jakoa.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Eiköhän se ole varma että Perry-Getzlaf tulee tekemään Ducksin kotiotteluissa maaleja, Toews voi United Centerissä pimentää kaksoset. Sanoisin Ducksien kaatuvan joukkueen puolustukseen.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Miettikää jätkät kun seuraavana kautena Chicagon pallit saavat joukkueeseen halvalla sopparilla Panarin. Voi veljet.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Miettikää jätkät kun seuraavana kautena Chicagon pallit saavat joukkueeseen halvalla sopparilla Panarin. Voi veljet.

Mielummin menisin tällä jos palkkakattoa korotettaisiin. Hyvä balanssi nyt
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös