Otteluseurantaketju SM-liiga la 6.11.2010

  • 118 044
  • 381

Ralph

Jäsen
Pyhäinpäivä pelataan täysi kierros. Sitten alkaakin maajoukkuetauko. Helsingissä jo aloitellaankin, joten avaan tämän nyt.

klo: 16.00 HIFK-HPK
klo: 17.00 TPS-Kärpät
klo: 18.30 Jokerit-Tappara
klo: 18.30 KalPa-Lukko
klo: 18.30 Pelicans-JYP
klo: 18.30 SaiPa-Ilves
klo: 18.30 Ässät-Blues
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Otteluseurantaketju SM-liiga 6.11.2010

Jos kokeilisi avata yhden ketjun seurannalle, ja katsoa onko sillä merkitystä mihinkään. Lukon hävitessä tämä avaus jää kauden viimeiseksi liigan puolella. Minäkö muka taikauskoinen?

Ja itse pelit ovat:

HIFK-HPK klo 16
TPS-Kärpät klo17

Seuraavat alkavat normaaliin tapaan klo 18:30

KalPa-Lukko
SaiPa-Ilves
Jokerit-Tappara
Ässät-Blues
Pelicans-JYP (URHOtv:n pääpeli)

edit. Hidas, saa siirtää.
 

Rolli92

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joku urholta seuraava voisi kertoa, joko itse legenda on näyttäytynyt jäällä Nordiskalla? Toisinsanottuna onko Shvalevia olemassa?
 

Ralph

Jäsen
Joku urholta seuraava voisi kertoa, joko itse legenda on näyttäytynyt jäällä Nordiskalla? Toisinsanottuna onko Shvalevia olemassa?

Samaa minäkin olin juuri kysymässä. Onko Alekseille tehty tifo paikalle tulleiden HPK-fanien toimesta?
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Bobbylle jo viides maali tällä kaudella. Ei huonosti nelosketjun kaverilta.
 

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Meijän legenda-ryssä on "aika" pahasti jaloissa kentällä. Vois sanoa että jopa aivan pihalla.
 

vsqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja muut otteluthan eivät ole vielä käynnissa, joten kaikki viestit, oletettavasti koskevat toistaiseksi HIFK-HPK ottelua.(modeille) Holmberi 2min
 

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Jos ekan erän aikana ei Kerholle mene enempää kuin yksi häkki niin Kerho klaaraa matsin. Näin uskon tapahtuvan.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Maralla on tänään taas SE päivä, jolloin ei mikään onnistu. Ei sentään maalia Kerholle.
 

Ralph

Jäsen
Onpas aika hmv-meininkiä. HIFK:lle toisaalta näyttää riittävän, kun vetää vasemmalla kädellä niin onnetonta on HPK:n peli.

Ette te pelkällä Hamiltonilla voita.

Ja Lassila vireessä? Pitäisikö sanoa, jes?
 

vsqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Järventie 2 min. Menetti karvaajalle kiekon oman maalin takana, ja joitui korjaamaan käsillä, äijä nurin ja jäähylle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös