Turpaan tulee, että tukka pölisee. Olin sitä mieltä, ennenkuin näin kokoonpanot. Joku tusina Ollinuhe Sipiläinen heittää alivoimalla ainakin kaksi.
Matsiakii olis ihan mukava seurata mut Urhoplay ei maksettua ottelua viitsi näyttää. Joku aktivointikoodihan tohon pitäisi laittaa mutta ei näy missään koodeja. Muilla ongelmia?
Eilen tilasin hyvissä ajoin ennen matseja sarjakortin, kuittia ei ole näkönyt sähköpostissa vieläkään, eikä tilattua korttia Pelitilillä.
4 kertaa olen asioinut Urhon kanssa tänä syksynä, 3 kertaa jäänyt ilman koodia/kuittia. Palautteen jälkeen tilanne on parissa päivässä korjattu niin, että olen saanut ilmaiskoodit paluupostissa.
Edit. ei siinä vaiheessa ole kauheesti koodit lämmittäny, kun peli jonka olisi ehdottomasti halunnut nähdä, on pelattu...
Levonen muka Liigan paras tuomari?
Käsittämätön kiekottoman miehen blokki Virtaselta ylivoimalla. Turha haaveilla jäähystä.
Ihan perseestä kun meitä antennitalouksia syrjitään. Ei voi saatana näyttää kaikille maksaneille saman verran.
Niinpä, ja kun vielä se laajennettu lupakin on jo myönnetty antenniin niin vaikea käsittää tätä Urpoilua. Ilmeisesti jotkut neuvottelut vielä käynnissä jakelukumppaneiden kanssa... No onneksi näkyy ilmaiseksi plustv-asiakkaille netistä, mutta 100 kertaa mieluummin katselisi tv:stä kuin tuota nykivää striimiä.Ihan perseestä kun meitä antennitalouksia syrjitään. Ei voi saatana näyttää kaikille maksaneille saman verran.