No ei ole Aarokaan ollut parhaimmillaan viime peleissä...No nyt tulikin yllättäen Peltosen hörppäys nollakulmasta.
Vielä komeampi syöttö Suonpäältä.Komee laukaus Heikkiseltä, ei ehtinyt Simola evääkään heilauttaa.
Joo, minäkin olen 42 vuotta ja olen lihonnut. Sinäkin ehdit vielä, Niksi :)Onpa Kena lihonnut.
En jaksanut kaivaa sääntökirjaa, mutta näin minäkin oletin.Sääntökirja on hyvin yksiselitteinen tapauksissa, jossa joukkue myöhästyy erän alusta... Mutta ei nää paskahousut uskalla.
Korkea maila? Kaveri kaatuu ja on polvillaan... Maila ei ollut edes metrin korkeudella.
No vaikka näin. Mutta jos kaveri kaatuu itsestään, niin jopa sekin on aika kova tuomio. Vrt. taklattavan vastuu.Huitominen 2+2 olisi ollut ehkäpä oikeampi.
Ihmetyttää todellakin että näin tärkeässä pelissä "huilataan" Taimia, Tuohilampea ja Halavaa. Onko pojat käynyt "törtzäilemässä" lauantain pelin jälkeen? En millään ymmärrä että tärkeät pelaajat ovat sivussa näin tärkeästä pelistä kotiedun kannalta.Törtzy se jaksaa luottaa. Nytkin Mörskyn Juuso katsomosta yv-pyörittäjäksi...
Tuo meni ohi. Mikä oli kysymys ja kuka vastasi?Hyvä haastattelu :)
En mä tiedä, kun ei se pelaa meidän ylivoimas :)